eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ZP WORD 12/sprzęt medyczny/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Poznań: ZP WORD 12/sprzęt medyczny/2007
Numer ogłoszenia: 233038 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8290180, fax 061 8290187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP WORD 12/sprzęt medyczny/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego przeznaczonego do ratownictwa drogowego, w związku z realizacją zadań na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego: - Defibrylator dwufazowy - 1 szt. Kod CPV - 33182100-0 - Respirator transportowy - 1 szt. Kod CPV - 28211200-6 - Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 1 szt. Kod CPV - 33194110-0 - Przenośny ssak akumulatorowy - 1szt. Kod CPV - 33100000-1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1do specyfikacji. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek zapewnić : - właściwą dostawę, montaż oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - dostarczenie dokumentacji technicznej dotyczącej działania i obsługi przedmiotu zamówienia, - przeszkolenie personelu w zakresie używania sprzętu medycznego, - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim na uruchamiany przedmiot zamówienia, - sprawowanie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji. W celu potwierdzenia , że Wykonawca spełnia wymogi jakościowe w zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda oświadczenia i dokumentów, które należy dołączyć do oferty : - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe oraz spełnia wymagania określone w aktualnie obowiązującej ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U.nr 93, poz.896 z późn. zm.). - Dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań dotyczące tego rodzaju sprzętu medycznego, obowiązujące zarówno w Polsce jak i w Unii Europejskiej - tj. dokumenty przewidziane w aktualnie obo- wiązującej ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U.nr 93, poz.896 z późn. zm.) Sprzęt medyczny wymieniony wyżej musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2007) oraz spełniać wymagania określone w siwz. Wyrób medyczny nie może stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów, użytkowników i osób trzecich. Gwarancja na sprzęt medyczny wymieniony w pkt. wyżej wynosi: - Defibrylator dwufazowy: minimum 24 m-ce - Respirator transportowy: minimum 24 m-ce - Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa: minimum 24 m-ce - Przenośny ssak akumulatorowy: minimum 24 m-ce Lp. Nazwa Parametru Parametry oferowane przez Wykonawcę * DEFIBRYLATOR 1. Defibrylator / monitor 2. Defibrylator - fabrycznie nowy 3. Rok produkcji defibrylatora - 2007 4. Zasilanie 5. Akumulatorowo-sieciowe 230V 6. Funkcje /cechy 7. Urządzenie przenośne - opisać 8. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim (komunikaty na ekranie i komendy głosowe) 9. Urządzenie z możliwością transmisji danych medycznych i przebiegów wszystkich mierzonych parametrów przez telefon komórkowy do systemu odbiorczego klasy medycznej- dołączyć do oferty CE i deklarację zgodności systemu odbiorczego oraz potwierdzenie wystawione przez producenta/upoważnionego przedstawiciela, że oferowany defibrylator może z nim współpracować 10. Defibrylacja 11. Dwufazowa fala defibrylacji 12. Zakres dostarczanej energii defibrylacji od 2 do minimum 300 J - podać 13. Ilość poziomów energetycznych dla defibrylacji zewnętrznej min. 20 - podać 14. Kardiowersja 15. Defibrylacja ręczna 16. Defibrylacja półautomatyczna - podać 17. Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci 18. Elektrody defibrylująco-stymulująco-monitorujące - 2 kpl.przy aparacie 19. Stymulacja zewnętrzna 20. Tryb stymulacji asynchroniczny i synchroniczny 21. Zakres regulacji impulsów stymulujących min.40 do 170 impulsów/min. - podać 22. Zakres natężenia prądu stymulacji od 10 do 160 mA - podać 23. Monitorowanie EKG 24. Liczba monitorowanych kanałów 4 i 12 odprowadzeń 25. Opcja trendów dla mierzonych parametrów 26. Pulsoksymetr (SpO2) 27. Czujniki wielorazowe typu klips na palec 28. Zakres pomiarowy : 1 do 100% - podać 29. Nieinwazyjny pomiar ciśnienia krwi NIBP 30. Pomiar NIBP w kpl. mankiet dla dorosłych 31. Ekran - podać 32. Typ/rodzaj ekranu : EL -elektroluminescencyjny lub TFT- podać typ i rodzaj 33. Przekątna monitora min.8 cali - podać 34. Możliwość zobrazowania na ekranie minimum 3 krzywych EKG dynamicznych jednorazowo - podać 35. Drukarka 36. Drukarka termiczna o szerokości papieru min.50mm -włączana automatycznie przy alarmie 37. Alarmy dla wszystkich monitorowanych parametrów z zapisem 38. Gwarancja - minimum 24 miesiące (w pełnych miesiącach) - podać ilość m-cy WARUNKI GWARANCJI I SERWISU 39. Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego urządzenia 40. Reakcja serwisu w ciągu maks. 8 godz. - podać ilość godz. 41. Bezpłatny serwis w okresie gwarancji 42. Po upływie okresu gwarancji Wykonawca zapewnia obsługę serwisową sprzętu - podać 43. PRODUCENT DEFIBRYLATORA Podać dokładną nazwę , kraj pochodzenia oraz załączyć folder zaoferowanego defibrylatora w języku polskim wraz z deklaracją zgodności CE RESPIRATOR TRANSPORTOWY 44. Respirator transportowy - fabrycznie nowy 45. Rok produkcji respiratora transportowego - 2007 46. Przeznaczony do wentylacji dorosłych, dzieci i niemowląt 47. Dwustopniowa zastawka ciśnieniowa bezpieczeństwa 20/40 mbar 48. Płynna regulacja częstotliwości oddechowej w zakresie od 10 do 20/min skorelowanej z objętością oddechową w zakresie od 100 do 1300 ml 49. Respirator wyposażony w mix tlenowy 50/100% 50. Wbudowany manometr ciśnienia w układzie oddechowym respiratora 51. Praca respiratora przy ekstremalnych wahaniach ciśnienia tlenu od 2,7 do 6 bar 52. Możliwość pracy respiratora w temperaturach od - 18 do + 60 stopni 53. Funkcja zmiany źródła zasilania tlenowego butla/instalacja centralna bez spadku ciśnienia tlenu na przyłączu respiratora 54. Przewód do pobierania tlenu z instalacji tlenowej karetki ze złączem Aga lub równoważnym 55. Zasilanie modułu sterującego- bateryjne -czas pracy baterii minimum rok 56. Komplet z reduktorem tlenowym, z butlą o pojemności 2 l., z przewodem pacjenta i maską 57. Zestaw przenośny (respirator z akcesoriami : butlą ,reduktorem, mocowaniem ściennym -zgodne z wymogami normy PN-EN 1789 58. Respirator wyposażony w system 5 nowoczesnych alarmów monitorujących wentylację wskazujących na: a) rozłączenie przewodu pacjenta b) zwężenie przewodu pacjenta c) spadek ciśnienia w instalacji doprowadzającej d) rozładowywanie baterii wspomagających e) niewydolność systemu WARUNKI GWARANCJI I SERWISU 59. Gwarancja - min. 24 miesiące (w pełnych miesiącach) - podać ilość m-cy 60. Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego urządzenia 61. Reakcja serwisu w ciągu maks. 8 godz. - podać ilość godz. 62. Bezpłatny serwis w okresie gwarancji 63. Po upływie okresu gwarancji Wykonawca zapewnia obsługę serwisową sprzętu - podać 64. PRODUCENT RESPIRATORA Podać dokładną nazwę , kraj pochodzenia oraz załączyć folder zaoferowanego defibrylatora w języku polskim wraz z deklaracją zgodności CE POMPA INFUZYJNA DWUSTRZYKAWKOWA 65. Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa 66. Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - fabrycznie nowa 67. Rok produkcji pompy - 2007 68. Pompa umożliwiająca stosowanie strzykawek o różnych objętościach od 10 ml do 50/60 ml. - podać 69. Automatyczne rozpoznawanie rozmiaru strzykawek 70. Możliwość pracy w opcjach: a) Szybkość dozowania bez programowania objętości b) Szybkość dozowania + objętość infuzji c) Szybkość dozowania + czas trwania infuzji d) Objętość infuzji + czas trwania infuzji -pompa sama oblicza prędkość 71. Możliwość programowania prędkości podaży od 0,1 do 500 ml/h. Podać dla jakich typów strzykawek -jakie parametry podaży leków. 72. Możliwość programowania prędkości dawki BOLUS 73. Zakres programowania prędkości, objętości dawki BOLUS,BOLUS do 2000 ml/h 74. Możliwość programowania progów ciśnienia okluzji przez użytkownika 75. Ciśnienia okluzji : a) Minimum - podać b) Niskie - podać c) Średnie - podać d) Wysokie - podać 76. Funkcja wypełnienia drenu 77. Możliwość likwidacji BOLUSa okluzyjnego 78. Biblioteka leków - podać 79. Możliwość uzyskania informacji o wszystkich parametrach pracy pompy w trakcie podaży leku 80. Możliwość zmiany prędkości podaży leku i parametrów pracy pompy w trakcie pracy bez konieczności wyłączania 81. Automatyczne przechodzenie z zasilania 220V na bateryjne bez przerywania pracy 82. Alarmy dźwiękowe i świetlne przywołujące personel 83. Ilość alarmów identyfikowanych przez pompę - podać 84. Zasilanie 230 V,50Hz 85. Zasilanie 12 V w transporcie sanitarnym 86. Baterie o przedłużonej żywotności, podać czas pracy. Ciągła kontrola stanu naładowania baterii 87. Stała samokontrola ładowania i stopnia naładowania akumulatorów 88. Czas pracy przy prędkościach: a) 100ml/h - podać b) 5ml/h - podać 89. Komunikaty w języku polskim 90. Automatyczne rozpoznawanie strzykawek 91. Waga urządzenia - podać 92. Rok produkcji - 2007 93. Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego urządzenia. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU 94. Gwarancja - minimum 24 miesiące (w pełnych miesiącach)- podać ilość m-cy 95. Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego urządzenia 96. Reakcja serwisu w ciągu maks. 8 godz. - podać ilość godz. 97. Bezpłatny serwis w okresie gwarancji 98. Po upływie okresu gwarancji Wykonawca zapewnia obsługę serwisową sprzętu - podać 99. PRODUCENT POMPY INFUZYJNEJ Podać dokładną nazwę , kraj pochodzenia oraz załączyć folder zaoferowanego defibrylatora w języku polskim wraz z deklaracją zgodności CE SSAK AKUMULATOROWY 100. Ssak akumulatorowy - fabrycznie nowy 101. Rok produkcji - 2007 102. Podręczny, przenośny ssak zasilany akumulatorowo 103. Regulacja siły ssania, elektronicznie kontrolowana a) pożądana siła ssania wybrana przez naciśnięcie guzika b) wybrana siła ssania osiągana w ciągu 1 do 2 sekund 104. Integralnie wbudowany filtr bakteryjny 105. Ładowarka sieciowa z przewodem łączącym do źródła 230V/50Hz 106. Temperatura pracy od - 18 do 40 oC 107. Temperatura przechowywania od - 40 do 70 oC 108. Napięcie ładowania 12-13,8V 109. Moc silnika 50 W 110. Rodzaj akumulatora ołowiowy 2.4, 3.4 Ah 111. Prędkość ssania powyżej 20l na min. 112. Maksymalne ssanie przy 12 V- 0,8 bar 113. Wodoodporny filtr bakteryjny 114. Filtr przy zaworze przelewowym - skuteczność nie mniejsza od 99,8% dla cząstek o 2,8 um 115. Pojemnik na wydzielinę - wielorazowy 116. Objętość pojemnika 900ml 117. Zabezpieczenie przed przelaniem - filtr zaworu przelotowego 118. Przewód ssący - przekrój 5 mm, długość 1800mm 119. Czas pracy na załadowanym akumulatorze -min.30 minut na najwyższym stopniu ssania 120. Żywotność akumulatora - minimum 400 cykli ładowania WARUNKI GWARANCJI I SERWISU 121. Gwarancja - minimum 24 miesiące (w pełnych miesiącach) - podać ilość m-cy 122. Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego urządzenia 123. Reakcja serwisu w ciągu maks. 8 godz. - podać ilość godz. 124. Bezpłatny serwis w okresie gwarancji 125. Po upływie okresu gwarancji Wykonawca zapewnia obsługę serwisową sprzętu - podać 126. PRODUCENT SSAKA AKUMULATOROWY Podać dokładną nazwę , kraj pochodzenia oraz załączyć folder zaoferowanego defibrylatora w języku polskim wraz z deklaracją zgodności CE * Kolumnę szczegółowo wypełnia Wykonawca, wszystkie wymagane elementy powinny zostać wpisane do kolumny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 28.21.12.00 - Respiratory Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.12.00 - Respiratory Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty spełniające określone wyżej warunki dopuszczające do ubiegania się o zamówienie publiczne podlegają ocenie -metodą warunku granicznego - spełnia, nie spełnia - .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 6) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca składa: wykaz dokonanych dostaw - minimum dwóch, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dołączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwa/upoważnienia osób podpisujących wniosek o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych wraz z wnioskiem dokumentów. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólne, dokumenty wymienione w pkt. 1 do 5 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 5. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 2006 roku).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Poznań, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 09:00, miejsce: WORD Poznań, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.