Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Warszawa: DOSTAWA I MONTAŻ KARDIOMONITORÓW - 10 SZT. Z CENTRALĄ MONITORUJĄCĄ
Numer ogłoszenia: 233008 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax. 022 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ KARDIOMONITORÓW - 10 SZT. Z CENTRALĄ MONITORUJĄCĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA I MONTAŻ KARDIOMONITORÓW - 10 SZT. Z CENTRALĄ MONITORUJĄCĄ; Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załączony do SIWZ formularz parametrów techniczno-użytkowych - zał. nr 1.1 do OPZ oraz formularz warunki gwarancji i serwis pogwarancyjny - zał. nr 1.2 do OPZ. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33100000-1; W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je do Zamawiającego przy dostawie przedmiotu zamówienia - według załącznika nr 6 do SIWZ. Oświadczenia, iż instrukcję obsługi w języku polskim - min. 3 szt. (dotyczy kardiomonitorów i centrali monitorującej), oryginalną instrukcję obsługi w języku angielskim - min. 1 szt. (dotyczy kardiomonitorów i centrali monitorującej), dokumentację techniczną i instrukcję serwisową (dotyczy kardiomonitorów i centrali monitorującej) dostarczy do Zamawiającego przy dostawie przedmiotu zamówienia - według załącznika nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III.2.1-4 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Parametry techniczno-użytkowe - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój 102 - cena 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój nr 102, otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 10:00, w pokoju nr 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- TP-131/25/KP - Dostawa sprzętu AGD na potrzeby NIO-PIB w Warszawie.
- Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla projektu pn. "Przebudowa drogi powiatowej: ul. Władysława Jagiełły"
- "Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej rejestratora medycznego - asystenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na okres 3 miesięcy na potrzeby Szpitala Wolskiego Sp.zo.o.
- Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o., poprzez dostarczone karty/abonamenty sportowe
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO POD NAZWĄ "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)", NR PROJEKTU FENX.06.01-IP.03-0001/23.
- Dostawa ambulansu drogowego typu C z napędem 4x4
- ZP/18/2025_Dostawa zestawu endoskopowego dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem medycznym na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO
- Dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą urządzenia do gazometrii i aparatu do terapii nerkozastępczej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.