eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Ochrona Urzędu Skarbowego w Lubartowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Lubartów: Ochrona Urzędu Skarbowego w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 232993 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lubartowie , ul. Legionów 55, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8541349, faks 081 8541362.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-lubartow.is.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona Urzędu Skarbowego w Lubartowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona Urzędu Skarbowego w Lubartowie, a w szczególności: - zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników przebywających w budynku Urzędu Skarbowego przy ul. Mickiewicza 6, - systematyczne dokonywanie obchodów drugiego budynku Urzędu Skarbowego w Lubartowie przy ul. Legionów 55 (co najmniej dwukrotnie w ciągu doby - w godzinach popołudniowych po zakończeniu sprzątania oraz w godzinach nocnych), - ochrona budynku biurowego oraz terenu posesji, - ochrona mienia znajdującego się na terenie Urzędu Skarbowego przed: napadem rabunkowym, włamaniem i kradzieżą, wandalizmem i chuligaństwem, ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub narkotyków, wypadkami losowymi i awariami np. pożar, zalanie, itp., innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w Urzędzie Skarbowym, innymi przestępstwami i wykroczeniami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w okresie ostatnich trzech lat (przed datą wszczęcia niniejszego postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (bądź są w trakcie realizacji) co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumie się usługę ochrony osób i mienia - o wartości nie niższej niż 80 000 PLN brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych), e) posiadają koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, f) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu, czy Wykonawcy złożyli oświadczenia i dokumenty wymienione w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (Załącznik nr 2 SIWZ), b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (Załącznik nr 3 SIWZ), c) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (co najmniej 1) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 80 000 PLN brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór stanowi Załącznik nr 4 SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje), d) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie osób i mienia, e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-lubartow.is.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Lubartowie ul. Legionów 55 21-100 Lubartów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Urzędu Skarbowego w Lubartowie przy ul. Legionów 55 (pok. Nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.