eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówMODERNIZACJA ODDZIAŁ CHIRURGII OGÓLNEJ Koordynację, nadzór inwestorski i rozliczenia robót wymienionego zadania



Ogłoszenie z dnia 2010-08-27

Wyszków: MODERNIZACJA ODDZIAŁ CHIRURGII OGÓLNEJ Koordynację, nadzór inwestorski i rozliczenia robót wymienionego zadania
Numer ogłoszenia: 232915 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ODDZIAŁ CHIRURGII OGÓLNEJ Koordynację, nadzór inwestorski i rozliczenia robót wymienionego zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Sprawdzenie dokumentacji projektowych i przedmiarów robót oraz odpowiednie do potrzeb uzupełnienie ich przy współpracy z projektantami. 2.2. Uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzenie przez Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym: uaktualnienie kosztorysu inwestorskiego, przygotowanie wzoru umowy z wykonawcą robót budowlanych, sprawdzanie ofert i wnioskowanie o wybór najkorzystniejszych; 2.3. Przygotowanie i złożenie odpowiednich dokumentów wymaganych prawem budowlanym dla realizacji inwestycji. 2.4. Koordynacja realizacji, w tym także uzgadnianie terminu i sposobu wykonania robot z Wykonawcą i Komórkami organizacyjnymi SPZZOZ w Wyszkowie, tak aby zapewnić funkcjonowanie szpitala. 2.5.. Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wymaganych dla realizowanego zadania, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz wypełnienie wszystkich obowiązków za Zamawiającego wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane; 2.6. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z interesem i wytycznymi Zamawiającego, przepisami prawa budowlanego oraz z harmonogramem organizacji i wykonania robót, koordynacja prac firm wykonawczych i dostawców oraz zarządzanie budową, kontrola robót i dostaw pod względem finansowym i i technicznym, rozliczenie inwestycji bieżące i okresowe wraz ze sporządzaniem informacji. 2.7.Nadzór fachowy w imieniu Zamawiającego nad realizacją inwestycji, dopilnowanie zgodności z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania robót oraz dostaw wraz z ich fachowym odbiorem i przekazaniem zamawiającemu do użytkowania, sprawdzanie kosztorysów (ofertowych, zamiennych, powykonawczych). 2.8. Prowadzenie obmiaru robót, naliczanie i rozliczenie kar umownych, rozliczenie kaucji gwarancyjnych, wyposażanie obiektu, rękojmia za wady po odbiorze końcowym, współdziałanie z inwestorem w ewentualnych procesach sądowych. 2.9. Kompletowanie dokumentacji do odbioru, odbiór od wykonawcy robot dokumentacji powykonawczej, odbiór końcowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczenie końcowe inwestycji rzeczowe i finansowe wraz z przygotowaniem odpowiednich rozliczeń, dokumentów i protokółów odbioru wymaganych w umowach o finansowanie inwestycji. Przekazanie na majątek SPZZOZ w Wyszkowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00 - 74.23.00.00 74.26.00.00 - 74.26.00.00 74.26.20.00 - 74.26.20.00 74.26.40.00 - 74.26.40.00 74.26.41.00 - 74.26.41.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Ostrołęce, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9149,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7377,30

  • Oferta z najniższą ceną: 7377,30 / Oferta z najwyższą ceną: 7377,30

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych- zamówienie uzupełniające tego samego rodzaju stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.