eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecBudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Gronów i Sławnikowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Zgorzelec: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Gronów i Sławnikowice
Numer ogłoszenia: 23290 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zgorzelec , ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7721435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgorzelec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Gronów i Sławnikowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwestycji obejmuje dwa etapy robót. I Etap robót obejmuje wykonanie następujących robót: - Zbiornik wody czystej dla wodociągu we wsi Gronów; - Sieć wodociągowa dla wodociągu we wsi Gronów (bez przyłączy); - Kontenerowa przepompownia wody we wsi Gronów; II Etap robót obejmuje następujące roboty: - Sieć wodociągowa dla wodociągu we wsi Sławnikowice (bez przyłączy); - Przepompownia wody we wsi Sławnikowice. Przedmiotem projektu jest budowa sieci wodociągowej dla zaopatrzenia w wodę wsi Gronów i Sławnikowice. Pierwszy etap projektu obejmuje wykonanie sieci wodociągowej dla całej wsi Gronów wraz z kontenerową przepompownią wody. Projektowany wodociąg zasilany będzie z Żarskiej Wsi tranzytowym odcinkiem rurociągu. W miejscowości Gronów zostanie wybudowany zbiornik wody czystej zasilany w wodę z wodociągu grupowego Żarska Wieś i dalej woda czerpana będzie poprzez zaprojektowaną kontenerową przepompownię wody w celu zasilenia w wodę wsi Gronów i Sławnikowice. Projektowany zbiornik wyrównawczy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną tj. zbiornikiem bezodpływowym, komorą zaworu regulacyjnego, wylotem betonowym i rurociągami międzyobiektowymi służyć będzie do pełnego zaopatrzenia mieszkańców wsi Gronów i Sławnikowice w wodę pitno-gospodarczą i przeciwpożarową. Kolejnym etapem jest budowa przepompowni wody w miejscowości Sławnikowice wraz z siecią rozdzielczą dla pełnego zaopatrzenia w wodę pitno-gospodarczą i przeciwpożarową wsi Sławnikowice. Zostaną wykonane następujące zadania: 1. Budowa zbiornika wody czystej dla wodociągu Gronów - obiekt 1; 2. Budowa sieci wodociągowej od Żarskiej Wsi do kontenerowej przepompowni wody dla wsi Gronów o długości L=790m (bez przyłączy); 3. Budowa kontenerowej przepompowni wody - obiekt 1; 4. Budowa sieci wodociągowej od pompowni w kierunku Sławnikowic o długości L=7773 m (bez przyłączy); 5. Budowa przepompowni wody - obiekt 1; 6. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sławnikowice o łącznej długości L=6291 m. (bez przyłączy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.23.21.53 - Roboty budowlane w zakresie wież wodnych 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium: 75000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655), tzn: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia wymaganych warunków Zamawiający będzie kierował się regułą /spełnia/ albo /nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty jakie muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu: 1.1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ); 1.2. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium; 1.3. Szczegółowy kosztorys ofertowy; 1.4. Parafowany projekt umowy; 1.5. Wypełniony kwotami harmonogram rzeczowo-finansowy (załącznik do projektu umowy); 1.6. Informacja jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 2 Część III SIWZ); 1.7. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 Część III SIWZ); 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - (załącznik nr 4 Część III SIWZ): - wymagane udokumentowanie wykonania co najmniej trzech zamówień polegających na budowie sieci wodociągowej z rur PE lub PCV w średnicach od 90 o, o łącznej długości co najmniej 14 km; 3.2. dokumenty stwierdzające, że osoba(y), które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - dokument uprawnień budowlanych; - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa; - wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 1.01.1995 roku). 3.3. oświadczenie kierownika o przyjęciu funkcji. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gmina.zgorzelec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zgorzelec ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zgorzelec ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (Biuro Obsługi Klienta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt został złożony do dofinansowania w ramach programu Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 Nazwa priorytetu: Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska Nazwa działania: Infrastruktura wodno-ściekowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.