eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa cytometru przepływowego z sorterem komórek dla Katedry Wirusologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku, ul. Kładki 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-23

POZYCJA 23289

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa cytometru przepływowego z sorterem komórek dla Katedry Wirusologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku, ul. Kładki 24 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: Joanna Cierpisz - pracownik Działu Zamówień Publicznych, Jacek Jętczak - pracownik Działu Zamówień Publicznych, Tel. (058) 523 2344 fax 523 2484, Adres: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, Ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 48 058 5232320, fax 48 058 5232484, e-mail: rekgr@univ.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.univ.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa cytometru przepływowego z sorterem komórek dla Katedry Wirusologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku, ul. Kładki 24. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Katedry Wirusologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku, ul. Kładki 24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cytometru przepływowego z sorterem komórek dla Katedry Wirusologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku, ul. Kładki 24. Znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SIWZ nie stanowi opisu w ofercie), 2. Dokumenty Producenta poświadczające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem; 3. Oświadczenie o posiadaniu serwisu; W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z Wykonawców, upoważniony przez pozostałych jako ich Reprezentant, zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentów, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). Niniejsze oświadczenia i dokumenty wraz z opisem będą podstawą udowodnienia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami przedmiotowymi określonymi przez Zamawiającego. Niniejsze odnosi się także do ofert równoważnych z uwzględnieniem zapisu poniżej w Rozdz. IV par. 3 SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.51 - Cytometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.10 - Cytometry 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pow. 60.000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 4. Dysponują autoryzowanym serwisem w przedmiocie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 2 Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 5. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 6. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy o braku prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary [Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661] (dotyczy podmiotów zbiorowych - tzn. osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, spółek kapitałowych w organizacji, podmiotów w stanie likwidacji oraz przedsiębiorcy nie będącym osobą fizyczną, a także zagranicznych jednostek organizacyjnych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 7. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z Wykonawców, upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant, zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pdzp.univ.gda.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 11:15, w budynku Rektoratu UG, Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, pok.122.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Oferta (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) oraz załącznik nr 1a określający warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego (stanowiący część oferty) wraz z dokumentami i oświadczeniami wymaganymi w SIWZ (tożsamymi z wymaganymi w niniejszym ogłoszeniu Sekcji II.1.6) i III.2)) należy złożyć do Zamawiającego w terminie składania ofert. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.