Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Wrocław: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia
dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 232833 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca , ul. Strzegomska 2-4, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 776 58 00, faks 0-71 776 58 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dip.dolnyslask.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.dip.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Województwa Dolnośląskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa polegająca na zakupie sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zawarcie z nimi umowy mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku, o których mowa w pkt. 7 ppkt 1 lit. a, Wykonawca składa wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 7 ppkt 1 Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dip.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca,
ul. Strzegomska 2-4, 53-611 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca, ul. Strzegomska 2-4, 53-611 Wrocław budynek Silver Forum, sekretariat DIP I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionlnego w ramach Pomocy Techbnicznej RPO WD na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zamawiającego w okresie 24 miesięcy"
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W ZAMIEJSCOWYCH ODDZIAŁACH REHABILITACYJNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. POŚWIĘCKIEJ 8
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH DOLNOŚLĄSKIEGO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO NR 12 DLA UCZNIÓW NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ Z INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI WE WROCŁAWIU
- Dostawa przełączników sieciowych oraz pasywnych elementów sieciowych
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stabłowickiej 14 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Rozbudowa systemu LIS o moduł obsługi zakładu serologii wraz z bankiem krwi z uwzględnieniem przedłużenia serwisu z nadzorem autorskim na cały system
- Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Zakup licencji na oprogramowanie w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.