eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Kraków: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 23280 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości , ul. Kazimierza Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 376 91 00, faks 012 376 91 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. Zamówienie składa się z trzech części w skład których wchodzą następujące asortymenty: W zakresie artykuły piśmienne i kreślarskie: zestawy piśmienne, wkłady, naboje, długopisy, pióra, cienkopisy, markery, pisaki, ołówki, temperówki, gumki, korektory. W zakresie galanterii biurowej: dziurkacze, zszywacze, rozszywacze , spinacze pinezki, nożyczki, taśmy klejące, tuby, datowniki, stemple, przyborniki i zestawy biurkowe. W zakresie galanterii papierniczej i skórzanej: zeszyty, kostki do notowania, notesy samoprzylepne, indeksy samoprzylepne, druki akcydensowe, koperty. W zakresie opraw dokumentów: grzbiety i okładki do bindowania. W zakresie przechowywania i organizacji dokumentów: segregatory, koszulki, ofertówki, teczki, półki na dokumenty W zakresie etykiet i oznaczeń dokumentów: Etykiety uniwersalne, identyfikatory, Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie wszystkich części postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały biurowe: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.92.30-1, 22.80.00.00-8, 22.85.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium do przedmiotowego postępowania

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje dostawy artykułów biurowych o łącznej wartości odpowiadającej wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia. Przez wartość odpowiadającą wartości dostaw stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć taki przypadek, gdy wartość wykonanej przez Wykonawcę dostawy nie była niższa niż 80% wartości składanej oferty (Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na wszystkie części wówczas musi wykazać, iż wykonał lub wykonuje dostawy artykułów biurowych stanowiące minimum 80 % wartości wszystkich części)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków piętro VI pokój 618.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków piętro I w Sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Województwa Małopolskiego. (dotyczy części I postępowania) oraz z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektów Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów w ramach Poddziałania 8.2.2. oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 PO KL, (dotyczy części II i III postępowania).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup oraz dostawa materiałów biurowych dla MRPO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące asortymenty: W zakresie artykuły piśmienne i kreślarskie: zestawy piśmienne, wkłady, naboje, długopisy, pióra, cienkopisy, markery, pisaki, ołówki, temperówki, gumki, korektory. W zakresie galanterii biurowej: dziurkacze, zszywacze, rozszywacze , spinacze pinezki, nożyczki, taśmy klejące, tuby, datowniki, stemple, przyborniki i zestawy biurkowe. W zakresie galanterii papierniczej i skórzanej: zeszyty, kostki do notowania, notesy samoprzylepne, indeksy samoprzylepne, druki akcydensowe, koperty. W zakresie opraw dokumentów: grzbiety i okładki do bindowania. W zakresie przechowywania i organizacji dokumentów: segregatory, koszulki, ofertówki, teczki, półki na dokumenty W zakresie etykiet i oznaczeń dokumentów: Etykiety uniwersalne, identyfikatory, Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie wszystkich części postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały biurowe: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.92.30-1, 22.80.00.00-8, 22.85.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup oraz dostawa materiałów biurowych dla projektu Doctus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące asortymenty: W zakresie artykuły piśmienne i kreślarskie: zestawy piśmienne, wkłady, naboje, długopisy, pióra, cienkopisy, markery, pisaki, ołówki, temperówki, gumki, korektory. W zakresie galanterii biurowej: dziurkacze, zszywacze, rozszywacze , spinacze pinezki, nożyczki, taśmy klejące, tuby, datowniki, stemple, przyborniki i zestawy biurkowe. W zakresie galanterii papierniczej i skórzanej: zeszyty, kostki do notowania, notesy samoprzylepne, indeksy samoprzylepne, druki akcydensowe, koperty. W zakresie opraw dokumentów: grzbiety i okładki do bindowania. W zakresie przechowywania i organizacji dokumentów: segregatory, koszulki, ofertówki, teczki, półki na dokumenty W zakresie etykiet i oznaczeń dokumentów: Etykiety uniwersalne, identyfikatory, Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie wszystkich części postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały biurowe: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.92.30-1, 22.80.00.00-8, 22.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup oraz dostawa materiałów biurowych dla projektu Uczniów szczególnie uzdolnionych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące asortymenty:: W zakresie artykuły piśmienne i kreślarskie: zestawy piśmienne, wkłady, naboje, długopisy, pióra, cienkopisy, markery, pisaki, ołówki, temperówki, gumki, korektory. W zakresie galanterii biurowej: dziurkacze, zszywacze, rozszywacze , spinacze pinezki, nożyczki, taśmy klejące, tuby, datowniki, stemple, przyborniki i zestawy biurkowe. W zakresie galanterii papierniczej i skórzanej: zeszyty, kostki do notowania, notesy samoprzylepne, indeksy samoprzylepne, druki akcydensowe, koperty. W zakresie opraw dokumentów: grzbiety i okładki do bindowania. W zakresie przechowywania i organizacji dokumentów: segregatory, koszulki, ofertówki, teczki, półki na dokumenty W zakresie etykiet i oznaczeń dokumentów: Etykiety uniwersalne, identyfikatory, Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie wszystkich części postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały biurowe: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.92.30-1, 22.80.00.00-8, 22.85.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.