eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Opracowanie mapy numerycznej oraz modernizacja ewidencji gruntów prowadzonej w systemie EGB V WIN i GEO-INFO dla obrębu Sobótka gmina Ostrów Wielkopolski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Ostrów Wielkopolski: Opracowanie mapy numerycznej oraz modernizacja ewidencji gruntów prowadzonej w systemie EGB V WIN i GEO-INFO dla obrębu Sobótka gmina Ostrów Wielkopolski
Numer ogłoszenia: 23274 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim , al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7378400, faks 062 7378433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie mapy numerycznej oraz modernizacja ewidencji gruntów prowadzonej w systemie EGB V WIN i GEO-INFO dla obrębu Sobótka gmina Ostrów Wielkopolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie mapy numerycznej oraz modernizacja ewidencji gruntów prowadzonej w systemie EGB V WIN i GEO-INFO dla obrębu Sobótka gmina Ostrów Wielkopolski.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Oferent zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości: Zadanie 1 - 9.000,00 zł 2) Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 4) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego: nr 881540 1173 2001 4000 1616 0010 w BOŚ O/Ostrów Wielkopolski 5) Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania: 1) Złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę, 2) Złożą oświadczenie, że: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami). 3) Złożą wypis z rejestru handlowego potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert), 4) Złożą aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o uiszczeniu podatków (wystawiony nie wcześniej niż 6 tygodni przed terminem upływu składania ofert), 5) Złożą aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o uiszczeniu opłat i składek na ubezpieczenia społeczne (wystawiony nie wcześniej niż 6 tygodni przed terminem upływu składania ofert ), 6) Złożą aktualne zaświadczenie o niekaralności dotyczące osób figurujących w handlowym rejestrze (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 7) Udokumentują wpłatę wadium, 8) Oferent musi spełniać następujące warunki: a) Wykazać się realizowanymi z należytą starannością minimum 3 obiektami, dotyczącymi prac związanych z opracowaniem ewidencyjnej mapy numerycznej oraz wykonywaniem modernizacji ewidencji gruntów w ostatnich 3 latach. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku jest wypełnienie Załącznika nr 2. W załączniku należy wykazać tylko obiekty mające związek z przedmiotem zamówienia. b) Wykazać potencjał techniczny będący do dyspozycji oferenta, umożliwiający wykonanie niniejszego zamówienia wg Załącznika nr 3 zawierający: - wykaz sprzętu i oprogramowania (kserokopie licencji oprogramowań GEO-INFO i EGB V WIN), - informacje o kadrze produkcyjnej przewidywanej do realizacji zadania (liczebność i profil zawodowy). - listę imienną kluczowego personelu technicznego (operatorów stacji redakcyjnych ). W załączeniu dokumenty nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 - osób przeznaczonych do wykonania zadania, dla co najmniej 3 osób..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę, 2) Złożą oświadczenie, że: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami). 3) Złożą wypis z rejestru handlowego potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert), 4) Złożą aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o uiszczeniu podatków (wystawiony nie wcześniej niż 6 tygodni przed terminem upływu składania ofert), 5) Złożą aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o uiszczeniu opłat i składek na ubezpieczenia społeczne (wystawiony nie wcześniej niż 6 tygodni przed terminem upływu składania ofert ), 6) Złożą aktualne zaświadczenie o niekaralności dotyczące osób figurujących w handlowym rejestrze (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 7) Udokumentują wpłatę wadium, 8) Oferent musi spełniać następujące warunki: a) Wykazać się realizowanymi z należytą starannością minimum 3 obiektami, dotyczącymi prac związanych z opracowaniem ewidencyjnej mapy numerycznej oraz wykonywaniem modernizacji ewidencji gruntów w ostatnich 3 latach. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku jest wypełnienie Załącznika nr 2. W załączniku należy wykazać tylko obiekty mające związek z przedmiotem zamówienia. b) Wykazać potencjał techniczny będący do dyspozycji oferenta, umożliwiający wykonanie niniejszego zamówienia wg Załącznika nr 3 zawierający: - wykaz sprzętu i oprogramowania (kserokopie licencji oprogramowań GEO-INFO i EGB V WIN), - informacje o kadrze produkcyjnej przewidywanej do realizacji zadania (liczebność i profil zawodowy). - listę imienną kluczowego personelu technicznego (operatorów stacji redakcyjnych ). W załączeniu dokumenty nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 - osób przeznaczonych do wykonania zadania, dla co najmniej 3 osób. 9) Podpisany wzór umowy (Załącznik nr 4), 10) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty. 11) Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starsotwo Powiatowe, Aleja Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok.235.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Starsotwo Powiatowe, Aleja Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok.235.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.