eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Piła: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 232727 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Starostwa Powiatowego w Pile materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek. Orientacyjne ilości zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Załącznik ten składa się z dwóch części - osobno dla każdej części zamówienia. Ponadto podział każdej części zamówienia w tym załączniku wynika z dwóch źródeł finansowania - z budżetu Starostwa Powiatowego w Pile i Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym. Dostawy zamówionych towarów - sukcesywne - w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego. Materiały będą dostarczane transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.1. Zamawiający rozdziela przedmiot zamówienia na dwie części. 2.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. 3. Materiały eksploatacyjne do drukarek mają być oryginalne, w 100 % fabrycznie nowe, nieregenerowane i nierefabrykowane tzn. żadna z części wchodzących w ich skład nigdy nie była w całości lub części wykorzystana w innym produkcie, wytworzone bez procesu powtórnego napełniania pojemników pochodzących z odzysku. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wskazanie w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych (zamienników), Zamawiający wymaga podania w kol. 3 - w załączniku nr 3 do SIWZ (formularze cenowe) nazw produktów i ich producentów. Zaoferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą być gorszej jakości, o wydajności nie mniejszej niż podane w załączniku nr 4 do SIWZ i ich stosowanie nie powinno naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. Za równoważne, Zamawiający uzna produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż materiałów wymienionych przez Zamawiającego w załączniku nr 4. Wykonawca może zaoferować tylko takie produkty równoważne, których parametry techniczne, w tym wydajność zostały potwierdzone badaniami wykonanymi zgodnie z normą: ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711, 24712 dla tuszy. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych do oferty należy załączyć odpowiednie zaświadczenia, o których mowa pkt. 7.7. SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców, którzy złożyli oferty równoważne, odpłatnego dostarczenia wskazanych przez Zamawiającego próbnych egzemplarzy oferowanych produktów. 5. Materiały dostarczane będą każdorazowo na podstawie i zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość składania zamówień faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione materiały, nie później niż w okresie 3 dni od dnia otrzymania zamówienia 6. Warunki płatności: 14 dni licząc od dnia poprawnie złożonej faktury. 7. Gwarancja - 12 miesięcy od daty odbioru zamówionych materiałów przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym względzie udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, na łączną wartość co najmniej 100 000 złotych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców 7.1. Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 7.2. Wypełniony formularz cenowy, w przypadku części pierwszej zamówienia - załącznik nr 3 A1 i A2, w przypadku części drugiej zamówienia - załącznik nr 3 B1 i B2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 7.3. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do terminu składania ofert. 7.4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ, 7.5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 6 ppkt 2. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie. 7.6. Kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.7. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych - zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (parametry techniczne, w tym wydajność oferowanych produktów została potwierdzona badaniami wykonanymi zgodnie z normą ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711, 24712 dla tuszy) wraz z wykazem, których pozycji asortymentowych dotyczą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 37 64-920 Piła pokój 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik 4 A1 i A2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.19.23.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część druga zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik 4 B1 i B2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.