Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Prochowice: Realizacja zajęć z języków obcych i technik IT z wykorzystaniem e-learningu dla uczniów Gimnazjum w Prochowicach oraz szkolenie dla nauczycieli z zakresu wykorzystania multimediów na zajęciach
Numer ogłoszenia: 232722 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć z języków obcych i technik IT z wykorzystaniem e-learningu dla uczniów Gimnazjum w Prochowicach oraz szkolenie dla nauczycieli z zakresu wykorzystania multimediów na zajęciach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu: 1. Intensywnego szkolenia z języka obcego kończącego się egzaminem TELC (The European Language Certificates) na różnym poziomie w wymiarze 120godz./grupę, wzbogacone o komponent e-learningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15 godz./osobę dla 80 uczniów gimnazjum w 10 grupach w tym: 1.1. Zajęć z języka angielskiego dla 7 grup 1.2. Zajęć z języka niemieckiego dla 3 grup 1.3. W ramach komponentu e-learningowego szkolenia Wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 2. Realizacja zajęć z zakresu języka obcego kończącego się egzaminem wewnętrznym w wymiarze 90godz./grupę, wzbogacone o komponent e-learningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 10godz./osobę dla 32 uczniów Gimnazjum w 4 grupach w tym: 2.1. Zajęć z języka angielskiego dla 3 grup 2.2. Zajęć z języka niemieckiego 1 grupy 2.3. W ramach komponentu e-learningowego Wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 20 minut). Testy te wykonywane będą min. 2 krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 3. Realizacja zajęć z zakresu technik informatycznych dla 8 uczniów (1 grupa) w wymiarze 120godz., które wzbogacone będą o komponent e-learningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5godz./osobę. Zajęcia kończyć się będą przeprowadzeniem egzaminu ECDL START z 4 wybranych modułów. 4. Szkolenie dla nauczycieli z zakresu wykorzystania multimediów na zajęciach dla 8os. (1 grupa) w wymiarze 40 godzin. Szkolenie obejmuje zajęcia z posługiwania się programami do tworzenia prezentacji, obróbki zdjęć i filmów, a także podstawy grafiki przestrzennej. 5. Szkolenie z zakresu równości szans płci w wymiarze 16 godz. w zakresie opracowania i realizacji projektów finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego w okresie programowania 2007-2013 w kontekście stosowania zasady równości szans. 6. Wykonawca zobowiązany w ramach zajęć wymienionych w pkt. 1-3 do wyposażenia słuchaczy w co najmniej podręcznik i ćwiczenia w odpowiedniej dla długości i liczby zajęć na odpowiednim poziomie. 7. W ramach zamówienia ujęto dodatkowo: 7.1. Przeprowadzenie dla szkoleń opisanych w pkt. 1 egzaminu TELC na różnych poziomach zaawansowania, bowiem zamawiający w dniu ogłaszania postępowania nie dysponuje informacją dotyczącą poziomu zaawansowania słuchaczy objętych szkoleniami. 7.2. Przeprowadzenie modułowego egzaminu w ramach Certyfikatu ECDL z 4 wybranych przez Zamawiającego obszarów modułowych w ramach zajęć opisanych w pkt. 3. 7.3. Koszty przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów pomiaru wiedzy oraz przekazanie praw do tych testów zamawiającemu w ramach ceny usługi (generowanie raportów z czasu pracy i osiąganych wyników przez uczniów, grupy i grupy poszczególnych nauczycieli). 7.4. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1 godz./tyg. dla każdej grupy. 7.5. Udostępnienie uczniom Zamawiającego dostępu do platformy elearningowej oraz treści z zakresu odpowiednio języków obcych i informatyki na okres szkoleń oraz 2 kolejnych lat szkolnych po ich zakończeniu. 8. Zamawiający udostępni sale zajęciowe nieodpłatnie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 5.600,00 PLN słownie: pięć tysięcy sześćset 00/100 złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada: - Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej i jest on aktualny na rok 2011. - Wykonawca wykaże, że jest licencjonowanym ośrodka/centrum TELC
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził z należytą starannością co najmniej 5 szkoleń lub kursów dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat) z zakresu: - 2 szkolenia lub kursy dla min. 40 uczestników w każdym z zakresu języka angielskiego w wymiarze 120 godz. wzbogacony o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15 godz./osobę zakończonych egzaminem TELC. - 2 szkolenia lub kursy dla min. 40 uczestników w każdym z zakresu języka niemieckiego w wymiarze 120 godz. wzbogacony o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15 godz./osobę zakończonych egzaminem TELC. - 1 szkolenie lub kurs dla min. 10 uczestników z zakresu technik komputerowych w wymiarze 120 godz. wzbogacony o komponent elearningowy online w wymiarze min. 5 godz./osobę zakończonych przeprowadzeniem egzaminu ECDL z min. 3 modułów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował platformą do szkoleń elearningowych oraz elearningowymi treściami obejmującymi wszystkie zagadnienia gramatyczne na wszystkich poziomach zaawansowania, z zakresu języków objętych zamówieniem oraz e-treściami z zakresu IT w podziale zgodnym z modułowym podziałem w ramach ECDL.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg formularza A; 2. Wypełniony formularz cenowy - wg formularza B, stanowiący kalkulację ceny oferty, będącej wynagrodzeniem ryczałtowym. 3. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofertę. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu, z pkt. 3. 5. Dla podmiotów występujących wspólnie - dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w przetargu podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących podmiotów. 6. Dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania szkoleń/kursów językowych o tematyce podobnej do przedmiotu zamówienia - 30
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania szkoleń/kursów komputerowych o tematyce podobnej do przedmiotu zamówienia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z postanowieniami z art. 144 ust.1 Pzp cyt: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonywania zmian istotnych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie umowy - załącznik nr 1 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, Rynek 1, 59-230 Prochowice - pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, Rynek 1, 59-230 Prochowice - sekretariat (pokój nr 16).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI PROCHOWICE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody o zdolności oczyszczania 1-5 m3/h realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi PROCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Przeprowadzenie dwudniowych szkoleń wraz z zajęciami praktycznymi pn. "Szkolenie zasadnicze z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla kadry w urzędach obsługujących organy ochrony ludności"...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





