Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Wiśnicz: wykonanie drenażu, remont kanalizacji opadowej, osuszenie murów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Parafia Rzymskokatolicka św. Wojciecha, do kontaktów: Skowronek, Stary Wiśnicz 213, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 693349460, e-mail: skowronekz@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Parafia Rzymskokatolicka; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie drenażu, remont kanalizacji opadowej, osuszenie murów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stary Wiśnicz 213, woj. małopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie drenażu wraz z czyszczeniem, naprawą i wykonaniem izolacji murów, remont kanalizacji opadowej, polegający na jej wymianie osuszenie murów kościoła metodą elektro fizyczną. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o spełnieniu przesłanek z art. 22 Pzp., uprawnienia kierownika budowy; wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej - szczegółowy wykaz zawarto w pkt X SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 tysięcy euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Złożenie dokumentów jak w pkt II 1.6 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Weryfikacja złożonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie dokumentów jak w pkt II 1.6
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stary_wisnicz.diecezja.tarnow.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka przy odbiorze lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.05.2007, godzina 09:15, Stary Wiśnicz 213 - plebania.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.07.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie drenażu, remont kanalizacji. 1) Krótki opis: Wykonanie drenażu wraz z oczyszczeniem, naprawą i wykonaniem izolacji murów fundamentowych z kamienia, remont kanalizacji opadowej polegający na jej wymianie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Część I CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Osuszenie murów kościoła. 1) Krótki opis: Osuszenie murów kościoła metodą elektro fizyczną /odwróconej osmozy/. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: 600 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Cześć II
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Modernizację instalacji elektrycznej: montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych oraz oświetlenia zewnętrznego w budynkach przy ulicy Meissnera 7, 9, 11 w Warszawie
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI SZKOLNEJ W MIEŚCIE I GMINIE BUK. SZKOŁA PODSTAWOWA, UL. SZARYCH SZEREGÓW, 64-320 BUK
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji klimatyzacji
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.