eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońBUDOWA WIELORODZINNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Luboń: BUDOWA WIELORODZINNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH
Numer ogłoszenia: 232694 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 061 8130011, fax 061 81-30-097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubon.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WIELORODZINNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: budowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Luboniu wraz z ich wyposażeniem i przekazaniem zamawiającemu obiektów gotowych do zasiedlenia, w tym: Część (Zadanie) 1 - Budowa trzykondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wielorodzinnego budynku mieszkalnego Nr 1 o łącznej pow. użytkowej 961,38 m2. Część (Zadanie) 2 - Budowa trzykondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wielorodzinnego budynku mieszkalnego Nr 2 o łącznej pow. użytkowej 961,38 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje budowę dwóch trzykondygnacyjnych, niepodpiwniczonych, wielorodzinnych budynków mieszkalnych, każdy po 26 mieszkań. Powierzchnia zabudowy każdego budynku to 382,43 m2 przy kubaturze 3763,11 m3 i pow. całkowitej 1147 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. zamawiający nie stawia warunków minimalnych, 2).wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu co najmniej jednego budynku mieszkalnego bądź innego budynku użyteczności publicznej (np. urzędu, biura, szkoły) o powierzchni użytkowej co najmniej 960 m2 lub dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych o powierzchni użytkowej każdego z budynków co najmniej 480 m2, - dysponują co najmniej jedną osobą (kierownik budowy), posiadającą co najmniej od trzech lat uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie konstrukcji budowlanych i co najmniej po jednej osobie (kierownicy robót) posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych. 3).są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 25% ceny ofertowej, 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A).oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); B).wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); C).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); D).wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentem potwierdzającym ich uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego ważnym na dzień składania ofert (np. wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl zakładka Zamówienia publ. aktualne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-031 Luboń, pok. 103..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-031 Luboń, pok. Kancelaria w holu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.