eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Przebudowa budynku szkoły w Sławsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Sławno: Przebudowa budynku szkoły w Sławsku
Numer ogłoszenia: 232514 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182490 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku szkoły w Sławsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Przebudowa szkoły w Sławsku, wykonywanej przez Gminę Sławno (Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45262700-8 Przebudowa budynku), zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane. II. Zakres rzeczowy roboty budowlanej Przebudowa szkoły w Sławsku obejmującej, przebudowę budynku, o powierzchni użytkowej całkowitej równej 407,42 m2 oraz kubaturze 1866 m3, zawiera: Roboty ogólnobudowlane: 1) Roboty ziemne. 2) Roboty konstrukcyjne. 3) Roboty murowe. 4) Roboty blacharskie i dekarskie. 5) MoNtaż stolarki okiennej i drzwiowej. 6) Roboty tynkarskie i malarskie. 7) Roboty elewacyjne. 8) Roboty rozbiórkowe. 9) Pokrywanie podłóg i ścian. Układanie płytek ceramicznych na podłogach i na ścianach. 10)Rozebranie i ponowne ułożenie kostki betonowej o powierzchni 111,721 m2 oraz obniżenie terenu. 11) Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych w liczbie 5 szt. 12) Demontaż krat prostych (9m2). 13) Wykonanie nowych drzwi zewnętrznych drewnianych na wzór oryginalnych, znajdujących się w wejściu od strony południowej, w liczbie 2 szt. (5,460 m2). 14) Wykonanie balustrad schodowych (6 m - zejście do kotłowni, wejście do mieszkania). 15) Wymiana okien na poddaszu w liczbie 4 szt. (4,228 m2). 16) Wykonanie okna w połaci dachowej 1 szt. (łazienka w mieszkaniu). 17) Wykonanie kan. deszczowej, drenażu i studni chłonnej wg działu piątego przedmiaru robót. 18) Piaskowanie elewacji ze spoinowaniem zgodnie z pozycjami zawartymi w dziale trzecim przedmiaru robót. 19) Wykonanie wycieraczki systemowej wewnętrznej szczotkowo-gumowej o wymiarach 120 x 100 cm we wpuście o głębokości min. 12 mm i zewnętrznej metalowej o wymiarach 120 x 100 cm z odprowadzeniem wody. Roboty instalacyjne wod-kan, CO: 1) Montaż rurociągów. 2) Montaż armatury. 3) Montaż urządzeń sanitarnych. 4) Badania instalacji. 5) Wykonanie izolacji termicznej. 6) Regulacja działania instalacji. 7) Montaż kotłowni na paliwo stałe. Roboty instalacyjne elektryczne: 1) Tablice rozdzielcze i WLZ. 2) Oświetlenie ogólne i gniazd wtykowych. 3) Oświetlenie awaryjne. 4) Instalacja odgromowa i uziemiająca. 5) Instalacja ochrony przeciwporażeniowej. 6) Instalacja ochrony przeciwprzepięciowej. 7) Ochrony przetężeniowej. III. Zakres rzeczowy roboty budowlanej Przebudowa szkoły w Sławsku nie obejmuje: 1) Wykonania izolacji cieplnej ścian zewnętrznych od wewnątrz. IV. Robota budowlana będzie wykonana w dwóch etapach. Pierwszy etap obejmie następujący zakres robót: 1) Roboty na parterze wymienione w dziale drugim przedmiaru robót - Parter. 2) Roboty na parterze związane z wykonaniem komina spalinowego. 3) Wykonanie balustrad schodowych. 4) Rozebranie i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej. 5) Wykonanie kanalizacji deszczowej. 6) Wykonanie demontaży wymienionych w dziale szóstym przedmiaru robót - Demontaże. 7) Wykonanie instalacji c. o. 8) Wykonanie instalacji wodociągowej i p.poż. 9) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej. 10) Montaż tablic rozdzielczych i wlz. 11) Wykonanie instalacji elektrycznej i montaż osprzętu. 12) Montaż opraw oświetleniowych. 13) Wykonanie nowych drzwi zewnętrznych drewnianych na wzór oryginalnych, znajdujących się w wejściu od strony południowej, w liczbie 2 szt. (5,460 m2). 14) Wykonanie wycieraczki systemowej wewnętrznej szczotkowo-gumowej o wymiarach 120 x 100 cm we wpuście o głębokości min. 12 mm i zewnętrznej metalowej o wymiarach 120 x 100 cm z odprowadzeniem wody. Pozostała część robót będzie wykonana w drugim etapie. V. Opis roboty budowlanej stanowi projekt budowlany Przebudowa budynku szkoły w Sławsku, a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego i harmonogramu rzeczowo - finansowego (Złącznik nr 8 do SIWZ). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. VI. Roboty budowlane w poszczególnych etapach będą wykonywane w następujących terminach: I etap: termin rozpoczęcia - od dnia podpisania umowy, termin zakończenia - 20.08.2013 r. II etap: termin rozpoczęcia - 02.06.2014 r., termin zakończenia - 20.08.2014 r. VII. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej. VIII. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 2. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 3. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 5. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić zamiar rozpoczęcia robót właściwym gestorom sieci, którzy dokonywali uzgodnień dokumentacji. 6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia opłaci zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 7. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 7 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. 8. W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości. 9. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną przy wykonywaniu robót objętych pozwoleniem na budowę. 10. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 12. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 13. Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 14. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie zamawiającego. 15. Wykonawca, w czasie robót, umożliwi funkcjonowanie mieszkania na poddaszu. 16. Wykonawca do pokrycia dachu użyje dachówki karpiówki ceramicznej, angobowanej. VI. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. VII. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacji i Konstrukcji INSTALEX Sp. j. J. Wiśniewski, M. Zieliński, ul. Sportowa 3 e, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 359668,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 402037,19

  • Oferta z najniższą ceną: 402037,19 / Oferta z najwyższą ceną: 402037,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.