eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KożuchówKonserwacja sygnalizacji świetlnej w ciągach dróg woj. nr 292 w m. Nowa Sól i m. Bytom Odrzański, nr 296 w m. Żagań i nr 289 w m.Lubsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Kożuchów: Konserwacja sygnalizacji świetlnej w ciągach dróg woj. nr 292 w m. Nowa Sól i m. Bytom Odrzański, nr 296 w m. Żagań i nr 289 w m.Lubsko
Numer ogłoszenia: 232495 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, ul. Szprotawska 30, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552614, fax 068 3552615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja sygnalizacji świetlnej w ciągach dróg woj. nr 292 w m. Nowa Sól i m. Bytom Odrzański, nr 296 w m. Żagań i nr 289 w m.Lubsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa sygnalizacji świetlnej polegająca na: a) przeglądzie konserwacyjnym sterownika - dwa razy w miesiącu, b) przeglądzie instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, c) usuwaniu usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco (wymiana daszków, soczewek, żarówek), d) nadzorze i kontroli wszystkich parametrów sterowania (stałoczasowego i zależnego od ruchu) e) odczycie i śledzeniu logów błędów, f) zmianie, na polecenie zamawiającego parametrów sterowania i kontroli, g) programowaniu zmian algorytmów sterowania, h) okresowym pomiarze parametrów elektrycznych, i) utrzymaniu estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowym myciu i malowaniu raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów), j) kompleksowej wymianie żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy w roku, k) przystąpieniu do usuwania awarii sterownika w ciągu: - 6-ciu godz. w dni robocze - 12-tu godz. w dni wolne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. nr 164, poz. 1163 z dnia 14.09.2006 r. z późn. zmianami) w następujący sposób: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - wykażą się wykonaniem usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - min. 1 usługa. Z referencji powinien wynikać zakres rzeczowy usługi i ich wartość. * Należy wykazać się sumą usług wykonanych w ciągu jednego roku kalendarzowego na kwotę min. 70% ceny ofertowej brutto Wykonawcy. - dysponowanie personelem odpowiednio przeszkolonym - gwarantującym realizację zamówienia. - posiadają stosowne zaświadczenia, certyfikaty lub uprawnienia nadanych przez producentów sterowników. Systemy sterowania oparte są na sterownikach firmy MSR Traffic i SIEMENS. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - przedłożą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej brutto Wykonawcy D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; E. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1/ Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem; 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Celem potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 3/ Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - min. 1 usługa. Z referencji powinien wynikać zakres rzeczowy usługi i ich wartość (zał. nr 2 ); Wypełnić zał. DOŚWIACZENIE ZAWODOWE * Należy wykazać się sumą usług wykonanych w ciągu jednego roku kalendarzowego na kwotę min. 70% ceny ofertowej brutto Wykonawcy. 4/ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Dysponowanie personelem odpowiednio przeszkolonym - gwarantującym realizację zamówienia. (zał. nr 3). Wypełnić druk WYKAZ PERSONELU z podaniem osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia. 5/ Możliwość wykonania usługi w wyżej podanym zakresie poparta być powinna przedstawieniem stosownych zaświadczeń, certyfikatów lub uprawnień nadanych przez producentów sterowników. Systemy sterowania oparte są na sterownikach firmy MSR Traffic i SIEMENS. Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 6/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1); W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 7/ przedłożą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej brutto Wykonawcy Oprócz w/w dokumentów oferta ma zawierać: 8/ Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; Sporządzenie formularza oferty w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 9/ Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich ul. Szprotawska 30 67-120 Kożuchów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich ul. Szprotawska 30 67-120 Kożuchów pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.