Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Tychy: Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach - druga edycja programu Rządowego
Numer ogłoszenia: 232453 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach - druga edycja programu Rządowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach - druga edycja programu Rządowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie urządzeń dla miejskiego systemu monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach na terenie Miasta Tychy. Zestaw do monitoringu wizyjnego zgodnie z Uchwałą nr 156/2007 Rady Ministrów z dnia 5 września 2007r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2007-2009 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w publicznych szkołach i placówkach. Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach, z późn. zm., Szczegóły według załącznika nr 1a do SIWZ. Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić w ofertach oprócz ww. zakresu dostawy i montażu także roboty budowlane związane z ułożeniem kabli w bruzdach, w tym niezbędne przekucia przegród, założenie kabli w tulejach ochronnych oraz doprowadzenie miejsc po robotach do stanu poprawnego z dwukrotnym przemalowaniem w pasie ok. 25 cm po obu stronach. Wartości robót budowlanych podać z podziałem na placówki. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do dostarczenia stosownych dokumentów dopuszczających urządzenia do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i pozwalające je identyfikować z ww. wymaganiami SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.32.00 - Kamery wideo 32.52.40.00 - System telekomunikacyjny 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 50.93.10.00 - 50.93.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wymaga się co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (za podobne uważać się będzie dostawę sprzętu wraz z montażem i uruchomieniem monitoringu wizyjnego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie/wykonywanie dostawy), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 100 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a) Wykaz dostaw - załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wymaga się co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (za podobne uważać się będzie dostawę sprzętu wraz z montażem i uruchomieniem monitoringu wizyjnego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie/wykonywanie dostawy. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 100 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie wartości zadania c) załącznik nr 3 do SIWZ - zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, d) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 24/09/2008.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Dostawa szwów chirurgicznych i siatek przepuklinowych"
- Remont fragmentu pasa drogowego ul. Dąbrowskiego oraz ul. Dębowej w Tychach
- Remont II nitki kolektora południowego metodą rękawa - etap III
- Remont zbiornika ścieków technologicznych OS2 komora pod prasą w Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowo-usługowym przy al. Piłsudskiego 12 w Tychach
- Wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym przy ul. Edukacji 52/18 administrowanym przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia na terenie Cmentarza Komunalnego w Pińczacie wraz z monitoringiem w obrębie budynku administracyjnego i głównej bramy wjazdowej " z podziałem na II części"
- Budowa Parku Zdrojowego w Czarnym Dunajcu wraz z infrastrukturą - Etap I
- Wykonanie robót budowlano - instalacyjnych związanych z przebudową jezdni, wjazdów i wyjazdów w zakresie montażu systemu parkingowego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu w ośrodku rdzennym MOF Łukowa - mieście Łuków na potrzeby bezpieczeństwa mieszkańców MOF Łukowa
- Wykonanie modernizacji systemów monitoringu wizyjnego (CCTV) w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych (PDOZ) w KPP Szczytno, KPP Ełk oraz opcjonalnie KPP Nidzica (zaprojektuj i wybuduj)- 3 zadania.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" oraz Modernizacja boiska tenisowego wraz z zagospodarowaniem w miejscowości Brzostek
więcej: Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.