Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Bielsko-Biała: Dzierżawa elementów iluminacji świetlnej przeznaczonych do dekoracji ulic Bielska-Białej w okresie świątecznym.
Numer ogłoszenia: 232370 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, fax. 033 4971786.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa elementów iluminacji świetlnej przeznaczonych do dekoracji ulic Bielska-Białej w okresie świątecznym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa elementów iluminacji świetlnej przeznaczonych do dekoracji ulic Bielska-Białej w okresie świątecznym. Elementy należy wykonać według wytycznych zawartych w załączniku nr 4 do siwz, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, przetarg podzielono na 13 części: Część I: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Wzgórze. Część II: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Stojałowskiego. Część III: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 11 Listopada - odcinek od ul. Barlickiego do ul. Komorowickiej. Część IV: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Warszawskiej - odcinek od Ronda Solidarności do skrzyżowania przed Dworcem PKP.. Część V: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 3 Maja. Część VI: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul Zamkowej. Część VII: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów i ul. Bora Komorowskiego. Część VIII: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Podcienie. Część IX: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji schodów w ul. 11 Listopada. Część X: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Piastowskiej - odcinek od ul. 3 Maja do ul. Słowackiego. Część XI: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Michałowicza do ul. Czajkowskiego. Część XII: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Łukasiewicza do ul. Karpackiej. Część XIII: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Karpackiej do Al. Gen. Andersa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części, jako oddzielne części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.24.00 - 24.31.24.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentu opisanego w części VI pkt II ppkt 1 siwz. 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi polegające na dekorowaniu terenów miejskich w okresie Świąt Bożego Narodzenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentów o których mowa w części VI pkt II ppkt 5siwz. 3). Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz). W przypadku wykonawców działających wspólnie [spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie, itd.] - oświadczenie składa każdy współwykonawca osobno. 3). Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia (na załączniku nr 1 do siwz). 4). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginały Ofert przetargowych dla wybranych części zamówienia, sporządzone na formularzach stanowiących zał. nr 1.1 - 1.13 do siwz. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) - oryginał. 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 6. Projekty elementów sporządzone przez Wykonawcę na podstawie wytycznych zawartych w załączniku nr 4. II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655), zwanej dalej Pzp - załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1, składa odpowiednie dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Uwaga: Dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. za zgodność z oryginałem opatrzoną czytelnym podpisem osoby uprawnionej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Projekt elementu - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://web2.um.bielsko.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Wydział Gospodarki Miejskiej
Plac Ratuszowy 7
43-300 Bielsko-Biała
Parter - pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Gospodarki Miejskiej Plac Ratuszowy 7 43-300 Bielsko-Biała Parter - sekretariat, pok. nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Druk i dostarczenie wydawnictw promocyjnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu i termomodernizacji dachu Pawilonu II przy ulicy Wyspiańskiego 21 Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku
- Zakup niezbędnego wyposażenia do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie powiatu bielskiego - postępowanie II
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- Świadczenie usług medycznych dla potrzeb Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2026 roku
- Zbijanie sopli oraz zrzucanie śniegu z dachów budynków stanowiących zasób Gminy Bielsko - Biała zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w sezonie zimowym 2025/2026.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





