eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDzierżawa elementów iluminacji świetlnej przeznaczonych do dekoracji ulic Bielska-Białej w okresie świątecznym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Bielsko-Biała: Dzierżawa elementów iluminacji świetlnej przeznaczonych do dekoracji ulic Bielska-Białej w okresie świątecznym.
Numer ogłoszenia: 232370 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, fax. 033 4971786.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa elementów iluminacji świetlnej przeznaczonych do dekoracji ulic Bielska-Białej w okresie świątecznym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa elementów iluminacji świetlnej przeznaczonych do dekoracji ulic Bielska-Białej w okresie świątecznym. Elementy należy wykonać według wytycznych zawartych w załączniku nr 4 do siwz, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, przetarg podzielono na 13 części: Część I: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Wzgórze. Część II: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Stojałowskiego. Część III: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 11 Listopada - odcinek od ul. Barlickiego do ul. Komorowickiej. Część IV: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Warszawskiej - odcinek od Ronda Solidarności do skrzyżowania przed Dworcem PKP.. Część V: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 3 Maja. Część VI: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul Zamkowej. Część VII: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów i ul. Bora Komorowskiego. Część VIII: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Podcienie. Część IX: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji schodów w ul. 11 Listopada. Część X: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Piastowskiej - odcinek od ul. 3 Maja do ul. Słowackiego. Część XI: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Michałowicza do ul. Czajkowskiego. Część XII: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Łukasiewicza do ul. Karpackiej. Część XIII: Dzierżawa elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Karpackiej do Al. Gen. Andersa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części, jako oddzielne części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.24.00 - 24.31.24.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentu opisanego w części VI pkt II ppkt 1 siwz. 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi polegające na dekorowaniu terenów miejskich w okresie Świąt Bożego Narodzenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentów o których mowa w części VI pkt II ppkt 5siwz. 3). Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz). W przypadku wykonawców działających wspólnie [spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie, itd.] - oświadczenie składa każdy współwykonawca osobno. 3). Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia (na załączniku nr 1 do siwz). 4). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginały Ofert przetargowych dla wybranych części zamówienia, sporządzone na formularzach stanowiących zał. nr 1.1 - 1.13 do siwz. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) - oryginał. 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 6. Projekty elementów sporządzone przez Wykonawcę na podstawie wytycznych zawartych w załączniku nr 4. II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655), zwanej dalej Pzp - załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1, składa odpowiednie dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Uwaga: Dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. za zgodność z oryginałem opatrzoną czytelnym podpisem osoby uprawnionej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Projekt elementu - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://web2.um.bielsko.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Gospodarki Miejskiej Plac Ratuszowy 7 43-300 Bielsko-Biała Parter - pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Gospodarki Miejskiej Plac Ratuszowy 7 43-300 Bielsko-Biała Parter - sekretariat, pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.