eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceObsługę prawną Urzędu Miejskiego w Wadowicach oraz jednostek organizacyjnych Gminy Wadowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Wadowice: Obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Wadowicach oraz jednostek organizacyjnych Gminy Wadowice
Numer ogłoszenia: 232358 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Wadowicach oraz jednostek organizacyjnych Gminy Wadowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Wadowicach oraz jednostek organizacyjnych Gminy Wadowice.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, które polegać będą na powtórzeniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia /konieczność okresowego zwiększenia liczby godzin obsługi prawnej

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.12.00 - 79.11.12.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać: a/ osoby fizyczne posiadające uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U z 2002 r., Nr 123, poz. 1059 z późn. zm.) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze (tekst jednolity Dz. U z 2009 r., Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), tj. posiadają tytuł zawodowy radcy prawnego albo adwokata b/ spółki, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U z 2002 r., Nr 123, poz. 1059 z późn. zm.), tj. spółki cywilne, jawne, partnerskie lub komandytowe, przy czym wspólnikami w spółkach cywilnej, jawnej i partnerskiej oraz komplementariuszami w spółce komandytowej mogą być wyłącznie radcowie prawni lub radcowie prawni i adwokaci, a także prawnicy zagraniczni wykonujący stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 126, poz. 1069 z późn.zm.), a wyłącznym przedmiotem działalności takich spółek jest świadczenie pomocy prawnej, c/ zespoły adwokackie i spółki wskazane w art. 4 a ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity Dz. U z 2009 r., Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), tj. spółki cywilne, jawne, partnerskie lub komandytowe przy czym wspólnikami w spółkach cywilnej, jawnej i partnerskiej oraz komplementariuszami w spółce komandytowej mogą być wyłącznie adwokaci lub adwokaci i radcowie prawni, a także prawnicy zagraniczni wykonujący stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 126, poz. 1069 z późn. zm.), a wyłącznym przedmiotem działalności takich spółek jest świadczenie pomocy prawnej, d/ prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 126, poz.1069 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli, okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje usługi, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów dotyczących głównych usług, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie: co najmniej 3 usługi polegające na świadczeniu stałej obsługi prawnej (za stałą obsługę prawną rozumie się świadczenie usług przez nieprzerwany okres co najmniej 24 miesięcy) na rzecz jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej dwie usługi na rzecz gminy, wykonali co najmniej dwie usługi reprezentacji strony przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, posiadają minimum 5 letnie doświadczenie w obsłudze sesji organów stanowiących jednostki samorządu terytorialnego, reprezentowali lub reprezentują jednostkę samorządu terytorialnego lub jednostkę organizacyjną jednostki samorządu terytorialnego w co najmniej w dwóch cywilnych postępowaniach procesowych, w których wartość przedmiotu sporu wynosiła lub wynosi co najmniej 100 tys. zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia następującymi osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia: PRAWNIK (osoba pełniąca dyżur w siedzibie Zamawiającego) Kwalifikacje: za potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie możliwości zapewnienia obsługi prawnej przez co najmniej 2 adwokatów, radców prawnych lub prawników zagranicznych, którzy: posiadają co najmniej 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata (prawnika zagranicznego), w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego, a w przypadku spółek, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca o radcach prawnych (j.t. Dz. U z 2002 r., Nr 123, poz. 1059 z późn. zm.) oraz zespołów adwokackich i spółek, o których mowa w art. 4a ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U z 2009 r., Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.) co najmniej 5 letnie doświadczenie, o którym mowa wyżej, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego, winno być spełnione co najmniej przez jednego wspólnika spółki lub jednego członka zespołu adwokackiego (nie dopuszcza się zastępowania osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia przez aplikantów aplikacji radcowskiej lub adwokackiej)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, pisemne zobowiązanie innych podmiotów (np. umowa przedwstępna, umowa finalna, umowa warunkowa) do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy dotyczące: 1 wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2 zmiany wynagrodzenia o kwotę wynikającą z ewentualnej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po podpisaniu umowy, 3 zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w punkcie 6.1.3 SIWZ, 4 zmiany zakresu umowy w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w celu dostosowania zakresu świadczonej Obsługi prawnej, 5 zmniejszenia ryczałtowego wynagrodzenia zwłaszcza w przypadku zmniejszenia zakresu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. nr 31 I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice pok. nr 7- BOM.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.