Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-11
Bydgoszcz: Drogowa Inicjatywa Samorządowa 2014r
Numer ogłoszenia: 232280 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drogowa Inicjatywa Samorządowa 2014r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami tylko dla zadania nr 1, 4, 3, 5, 6, 7, 8,17. - odwodnienie z elementów prefabrykowanych tylko dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 8. - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem -dla zadań nr 1, 4. - roboty rozbiórkowe - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - roboty ziemne - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - tylko dla zadania nr 1, 4, 5, 7, 8, 17. - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości - dla każdego zadania. WYTYCZNE NA STR. http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html Tablice informacyjne i pamiątkowe: - wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic informacyjnych - 2 szt. o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 267 Ujma Duża - Piotrków Kujawski od km 23+700 do km 24+677 w m. Bytoń - 18 000,00 zł, - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 412 w zakresie ciągów pieszych w m. Tupadły - etap II - 18 000,00 zł, - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 534 w m. Kamień - zabudowa drogi chodnikiem wraz z odwodnieniem od km 39+9000 do km 41+010 - 12 500,00 zł, - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+016,70 do km 0+233,80 - 2 300,00 zł, - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+202,50 do km 0+300,00 - 1 600,00 zł, - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+360 do km 0+569 -2 400,00 zł, - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 1+520 do km 1+900 -3 300,00 zł, - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 246 - budowa chodnika w m. Paterek od km 0+680 do km 1+420 - 5 500,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. V ppkt.1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia w technologii porównywalnej tj. obejmującej budowę, przebudowę, rozbudowę, remont drogi lub budowę, przebudowę chodnika, placu, parkingu o wartości zamówienia nie mniejszej niż: Zadanie nr 1- Bytoń- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 267 Ujma Duża - Piotrków Kujawski od km 23+700 do km 24+677 w m. Bytoń - co najmniej 2 zamówienia o wartości 900 000 zł brutto każda. Zadanie nr 3 - Inowrocław - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 412 w zakresie ciągów pieszych w m. Tupadły - etap II - co najmniej 2 zamówienia o wartości 900 000 zł brutto każda. Zadanie nr 4-Jabłonowo Pomorskie - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 534 w m. Kamień - zabudowa drogi chodnikiem wraz z odwodnieniem od km 39+9000 do km 41+010 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 600 000 zł brutto każda. Zadanie nr 5 - Zławieś Wielka - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+016,70 do km 0+233,80 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 100 000 zł brutto każda. Zadanie nr 6-Zławieś Wielka -Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+202,50 do km 0+300,00 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 80 000 zł brutto każda. Zadanie nr 7 - Zławieś Wielka - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+360 do km 0+569 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 100 000 zł brutto każda. Zadanie nr 8 - Zławieś Wielka - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 1+520 do km 1+900 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 150 000 zł brutto każda, Zadanie nr 17 - Nakło nad Notecią - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 246 - budowa chodnika w m. Paterek od km 0+680 do km 1+420 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 250 000 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. V ppkt.1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej zadań (1 zadanie - 1 oferta) wówczas powinien dysponować min. 1 kierownikiem budowy maksymalnie dla 3 zadań. Każde następne zadanie (powyżej trzech) wymaga innego kierownika budowy tj: 4 do 6 zadań - 2 kierowników budowy, 7 do 8 zadań - 3 kierowników budowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.V ppkt. 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
D. Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla danego zadania). 2.Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY LUB KOSZTORYSY OFERTOWE - (odpowiednia dla danego zadania). 3.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty; 4. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania mowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych wykonawców; 5. Oryginalne lub notarialnie podpisane ZOBOWIĄZANIE innego podmiotu, a w przypadkupodmiotów trzecich biorących udział w części realizacji zamówienia dokument potwierdzającyudział podmiotu w realizacji zamówienia - jeśli występuje (Załącznik nr 8 do SIWZ - opcjonalnie); 6. Dowód wniesienia wadium (odpowiednio dla danego zadania). Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę upełnomocnioną do reprezentowania Wykonawcy). Wszystkie oświadczenia i formularze powinny być sporządzone ściśle wg wzorów zamieszczonych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio: wykonawcy lub podmiotów trzecich muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia: a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych (np. długotrwałe, obfite opady deszczu lub śniegu, niskie temperatury w dzień i w nocy oraz inne), uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SST; b) zlecanie przez Zamawiającego prac dodatkowych, których nie można było przewidzieć wcześniej, przy czym są one niezbędne do ukończenia zamierzenia budowlanego, uzyskania w całości finalnego dzieła zgodnego z projektem wykonawczym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; c) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; d) przedłużająca się procedura przetargowa. 2.2. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcę lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 2.3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 2.4. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.5. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji zamówienia. 2.6. Zamiany polegające na wystąpieniu robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w SIWZ oraz wynikającego z treści oferty. 2.7. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3. Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); b) zmiana danych teleadresowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85 - 085 Bydgoszcz
pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Fordońska 6 85 - 085 Bydgoszcz pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z EFRR w ramach RPO Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa I - Rozwój Infrastruktury Technicznej, działanie 1.1 - Infrastruktura Drogowa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 267 Ujma Duża - Piotrków Kujawski od km 23+700 do km 24+677 w m. Bytoń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami tylko dla zadania nr 1, 4, 3, 5, 6, 7, 8,17. - odwodnienie z elementów prefabrykowanych tylko dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 8. - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem - dla zadań nr 1, 4. - roboty rozbiórkowe - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - roboty ziemne - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - tylko dla zadania nr 1, 4, 5, 7, 8, 17. - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości - dla każdego zadania. WYTYCZNE NA STR. http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html Tablice informacyjne i pamiątkowe: - wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic informacyjnych - 2 szt. o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 412 w zakresie ciągów pieszych w m. Tupadły - etap II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami tylko dla zadania nr 1, 4, 3, 5, 6, 7, 8,17. - odwodnienie z elementów prefabrykowanych tylko dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 8. - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem -dla zadań nr 1, 4. - roboty rozbiórkowe - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - roboty ziemne - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - tylko dla zadania nr 1, 4, 5, 7, 8, 17. - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości - dla każdego zadania. WYTYCZNE NA STR. http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html Tablice informacyjne i pamiątkowe: - wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic informacyjnych - 2 szt. o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 534 w m. Kamień - zabudowa drogi chodnikiem wraz z odwodnieniem od km 39+9000 do km 41+010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami tylko dla zadania nr 1, 4, 3, 5, 6, 7, 8,17. - odwodnienie z elementów prefabrykowanych tylko dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 8. - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem - dla zadań nr 1, 4. - roboty rozbiórkowe - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - roboty ziemne - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - tylko dla zadania nr 1, 4, 5, 7, 8, 17. - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości - dla każdego zadania. WYTYCZNE NA STR. http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html Tablice informacyjne i pamiątkowe: - wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic informacyjnych - 2 szt. o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 5 -Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+016,70 do km 0+233,80.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami tylko dla zadania nr 1, 4, 3, 5, 6, 7, 8,17. - odwodnienie z elementów prefabrykowanych tylko dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 8. - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem -dla zadań nr 1, 4. - roboty rozbiórkowe - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - roboty ziemne - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - tylko dla zadania nr 1, 4, 5, 7, 8, 17. - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości - dla każdego zadania. WYTYCZNE NA STR. http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html Tablice informacyjne i pamiątkowe: - wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic informacyjnych - 2 szt. o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.24.32.45-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 6 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+202,50 do km 0+300,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami tylko dla zadania nr 1, 4, 3, 5, 6, 7, 8,17. - odwodnienie z elementów prefabrykowanych tylko dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 8. - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem - dla zadań nr 1, 4. - roboty rozbiórkowe - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - roboty ziemne - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - tylko dla zadania nr 1, 4, 5, 7, 8, 17. - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości - dla każdego zadania. WYTYCZNE NA STR. http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html Tablice informacyjne i pamiątkowe: - wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic informacyjnych - 2 szt. o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 7 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+360 do km 0+569.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami tylko dla zadania nr 1, 4, 3, 5, 6, 7, 8,17. - odwodnienie z elementów prefabrykowanych tylko dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 8. - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem -dla zadań nr 1, 4. - roboty rozbiórkowe - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - roboty ziemne - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - tylko dla zadania nr 1, 4, 5, 7, 8, 17. - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości - dla każdego zadania. WYTYCZNE NA STR. http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html Tablice informacyjne i pamiątkowe: - wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic informacyjnych - 2 szt. o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 8 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 1+520 do km 1+900.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami tylko dla zadania nr 1, 4, 3, 5, 6, 7, 8,17. - odwodnienie z elementów prefabrykowanych tylko dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 8. - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem -dla zadań nr 1, 4. - roboty rozbiórkowe - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - roboty ziemne - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - tylko dla zadania nr 1, 4, 5, 7, 8, 17. - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości - dla każdego zadania. WYTYCZNE NA STR. http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html Tablice informacyjne i pamiątkowe: - wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic informacyjnych - 2 szt. o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 17 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 246 - budowa chodnika w m. Paterek od km 0+680 do km 1+420.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami tylko dla zadania nr 1, 4, 3, 5, 6, 7, 8,17. - odwodnienie z elementów prefabrykowanych tylko dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 8. - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem -dla zadań nr 1, 4. - roboty rozbiórkowe - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - roboty ziemne - dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 17. - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - tylko dla zadania nr 1, 4, 5, 7, 8, 17. - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości - dla każdego zadania. WYTYCZNE NA STR. http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html Tablice informacyjne i pamiątkowe: - wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic informacyjnych - 2 szt. o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Ocieplenie budynku szkoły oraz internatu i łącznika
- Dostawy drutu żarzonego oliwionego o średnicy 3,4 mm
- Remont ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy
- Usługa serwisowa urządzeń: Komory gorącej COMECER Phaedra oraz Dyspensera Clio na okres 24 miesięcy
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych oraz badań szczegółowych jakości gleby i ziemi na terenie miasta Bydgoszczy
- Opracowanie projektu koncepcyjnego architektoniczno-funkcjonalnego nadbudowy, przebudowy i modernizacji Kliniki Psychiatrii w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 w Bydgoszczy wraz z WKI
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- "Rewitalizacja przestrzeni publicznej Rynku w Wińsku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.