Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Przemyśl: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 232252 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy , ul. Jasińskiego 15, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6783038, fax. 016 6488945.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wg podziału na siedem odrębnych zadań/pakietów :
Zadanie 1: Dostawa podgrzewacza okładów cieplnych z wyposażeniem w kpl. okładów - 1 szt.
Zadanie 2: Dostawa aparatu do terapii ultradźwiękowej - 1 szt.
Zadanie 3: Dostawa fotela do masażu - 1 szt.
Zadanie 4: Dostawa zestawu podwieszek do urządzenia do ćwiczeń UGUL - 1 zestaw
Zadanie 5: Dostawa materacy przeciwodleżynowych pneumatycznych zmienno ciśnieniowych - 4 szt.
Zadanie 6: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych z wyposażeniem dodatkowym - 15 szt.
Zadanie 7: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych z wyposażeniem dodatkowym - 15 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.51.00 - 33.15.51.00 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 22.19.23.10 - 22.19.23.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 164 z 2006r. poz. 1163 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy, a także spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonych dokumentów.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie (wg wzoru stanowiącego zał. nr 1. do SIWZ ), że spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy,
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ,
3. Formularz cenowy (odrębnie dla każdego zadania) według wzorów stanowiących zał. nr 3/1 i/lub 3/2 i/lub 3/3 i/lub 3/4 i/lub 3/5 i/lub 3/6 i/lub 3/7 - ze szczegółowym opisem technicznym, nazwą handlową oferowanego sprzętu, nazwą jego producenta oraz kserokopiami dokumentów potwierdzających dopuszczenie go do obrotu i używania,
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, kto jest osobą uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy.
5. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zolprzemysl.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opiekuńczo - Leczniczy w Przemyślu - Dział Administracji ; ul. Jasińskiego 15; 37-700 Przemyśl oraz na stronie internetowej : http://www. zolprzemysl.neostrada.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego 37-700 Przemyśl, ul. Jasińskiego 15 - sekretariat ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Zabezpieczenie zabytkowego przyziemia w budynku b. klasztoru oo. Dominikanów w Przemyślu" w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków....
- Prace remontowo - konserwatorskie związane z rekonstrukcją cmentarza wojennego w Chałupkach Bełwińskich
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego - oddział stacjonarny oraz oddział dzienny
- Dostawa sprzętu medycznego - zadanie pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług zdrowotnych ..." - dotacja z Ministerstwa Zdrowia
- RZP-25/KS/2024 - "Drobne wyroby i preparaty medyczne"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.