eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Przemyśl: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 232252 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy , ul. Jasińskiego 15, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6783038, fax. 016 6488945.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wg podziału na siedem odrębnych zadań/pakietów :
Zadanie 1: Dostawa podgrzewacza okładów cieplnych z wyposażeniem w kpl. okładów - 1 szt.
Zadanie 2: Dostawa aparatu do terapii ultradźwiękowej - 1 szt.
Zadanie 3: Dostawa fotela do masażu - 1 szt.
Zadanie 4: Dostawa zestawu podwieszek do urządzenia do ćwiczeń UGUL - 1 zestaw
Zadanie 5: Dostawa materacy przeciwodleżynowych pneumatycznych zmienno ciśnieniowych - 4 szt.
Zadanie 6: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych z wyposażeniem dodatkowym - 15 szt.
Zadanie 7: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych z wyposażeniem dodatkowym - 15 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.51.00 - 33.15.51.00 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 22.19.23.10 - 22.19.23.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 164 z 2006r. poz. 1163 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy, a także spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie (wg wzoru stanowiącego zał. nr 1. do SIWZ ), że spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy,
    2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ,
    3. Formularz cenowy (odrębnie dla każdego zadania) według wzorów stanowiących zał. nr 3/1 i/lub 3/2 i/lub 3/3 i/lub 3/4 i/lub 3/5 i/lub 3/6 i/lub 3/7 - ze szczegółowym opisem technicznym, nazwą handlową oferowanego sprzętu, nazwą jego producenta oraz kserokopiami dokumentów potwierdzających dopuszczenie go do obrotu i używania,
    4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, kto jest osobą uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy.
    5. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zolprzemysl.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opiekuńczo - Leczniczy w Przemyślu - Dział Administracji ; ul. Jasińskiego 15; 37-700 Przemyśl oraz na stronie internetowej : http://www. zolprzemysl.neostrada.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego 37-700 Przemyśl, ul. Jasińskiego 15 - sekretariat ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.