Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Bydgoszcz:
Zadanie 1. najem koparko-ładowarki kołowej wraz z obsługą operatorską,
Zadanie 2. najem spycharki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską,
Zadanie 3. najem dwóch samochodów ciężarowych wraz z kierowcą,
dla potrzeb prac prowadzonych przez Zakład Robót Publicznych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 232249 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633470, fax. 052 3619151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 1. najem koparko-ładowarki kołowej wraz z obsługą operatorską,
Zadanie 2. najem spycharki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską,
Zadanie 3. najem dwóch samochodów ciężarowych wraz z kierowcą,
dla potrzeb prac prowadzonych przez Zakład Robót Publicznych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. najem koparko-ładowarki kołowej wraz z obsługą operatorską,
Wykonawca musi posiadać koparko-ładowarkę kołową
a) pojemność łyżki przedniej - nie mniejsza niż 1,00 m3,
b) pojemność łyżki tylniej - nie mniejsza niż 0,30 m3,
c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż 4,00 m,
d) wysokość podnoszenia przedniej łyżki - nie mniejsza niż 3,00 m,
e) widły z przodu,
f) udźwig przedniej łyżki - nie mniejszy niż 2,5 tony,
g) przednia łyżka otwierana,
h) tylna łyżka na wysięgniku teleskopowym,
i) moc nie mniejsza niż 100 KM
Przeznaczenie:
Wykonywanie prac ziemnych z zakresu załadunku i rozładunku ziemi, piasku, materiałów sypkich, palet oraz materiałów małogabarytowych, gruzu.
Zadanie 2. najem spycharki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską,
Wykonawca musi posiadać spycharkę gąsienicową:
a) moc nie mniej niż 65 KM,
b) pług o szerokości 3 m,
c) waga nie mniej niż 7 ton
Przeznaczenie:
Wykonywanie prac ziemnych z zakresu formowania wałów, nasypów, plantowania terenu, oraz inne podobne.
Zadanie 3. najem dwóch samochodów ciężarowych wraz z kierowcą,
Wykonawca musi posiadać co najmniej samochód ciężarowy spełniających poniższe parametry:
- ładowność od 12 do 15 ton;
- funkcja wywrotu na 3 strony;
Przeznaczenie:
Samochody ciężarowe będą wykorzystywane do przewozu materiałów sypkich oraz do przewozu materiałów na paletach oraz różnych materiałów wielkogabarytowych.
1. Wykonawca zabezpiecza operatora z uprawnieniami do obsługi oferowanego sprzętu. (Zadanie 1 i 2)
2. Wykonawca zabezpiecza kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (Zadanie 3)
3. Wymagana jest pełna dyspozycyjność we wszystkie dni tygodnia - obsługującego i samochodu, także w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich trzech latach zrealizował lub realizuje usługi rodzajowo odpowiadające zamówieniu na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie; 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia. 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP. 6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert . b) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP; c) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu rzeczy z potwierdzeniem obszaru prowadzenia przewozów wykraczający poza granice powiatu/gminy zgodnie z art. 11 ust. 3 z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym - /zadanie 3/ d) Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Krajowym Transporcie Drogowym Rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371) - /zadanie 3/ 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów; b) załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje); c) wykaz osób wraz z potwierdzeniem ich uprawnień dla operatorów sprzętu/kierowców samochodów ciężarowych, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia; d) wykaz oferowanego sprzętu/samochodów z oznaczeniem ich danych technicznych. e) polisa ubezpieczenia OC z tytułu posiadania i poruszania się sprzętu budowlanego oraz wykonywanych prac (OC kontraktowe) /zadanie 1 i 2/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych
ul. Smoleńska 43
85-871 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Zakład Robót Publicznych
ul. Smoleńska 43
85-871 Bydgoszcz
SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. najem koparko-ładowarki kołowej wraz z obsługą operatorską,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi posiadać koparko-ładowarkę kołową a) pojemność łyżki przedniej - nie mniejsza niż 1,00 m3, b) pojemność łyżki tylniej - nie mniejsza niż 0,30 m3, c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż 4,00 m, d) wysokość podnoszenia przedniej łyżki - nie mniejsza niż 3,00 m, e) widły z przodu, f) udźwig przedniej łyżki - nie mniejszy niż 2,5 tony, g) przednia łyżka otwierana, h) tylna łyżka na wysięgniku teleskopowym, i) moc nie mniejsza niż 100 KM Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu załadunku i rozładunku ziemi, piasku, materiałów sypkich, palet oraz materiałów małogabarytowych, gruzu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. najem spycharki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi posiadać spycharkę gąsienicową: a) moc nie mniej niż 65 KM, b) pług o szerokości 3 m, c) waga nie mniej niż 7 ton Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu formowania wałów, nasypów, plantowania terenu, oraz inne podobne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. najem dwóch samochodów ciężarowych wraz z kierowcą,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi posiadać co najmniej samochód ciężarowy spełniających poniższe parametry: - ładowność od 12 do 15 ton; - funkcja wywrotu na 3 strony; Przeznaczenie: Samochody ciężarowe będą wykorzystywane do przewozu materiałów sypkich oraz do przewozu materiałów na paletach oraz różnych materiałów wielkogabarytowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Nakielskiej 113/9 i Marii Skłodowskiej - Curie 30/13 w Bydgoszczy zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
- 38/PA/2025 Przebudowa przegród zewnętrznych oraz remont elewacji frontowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Ks. Skorupki 1 w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Dostawa 1 samochodu w 2025r. dla Zespołu Szkół nr 5 Mistrzostwa Sportowego
- Dostawa i montaż mebli medycznych
- Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Rozbudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 50 im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Starzyńskiego 10, 42-224 Częstochowa"
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Trzebce i Perzyny
- Kruszenie gruzu budowlanego oraz kamieni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.