Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Gliwice: Zakup sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 232147 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Gliwicach, ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3380200, fax 032 3380102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.so.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Gliwicach. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na pakiety: Pakiet Nazwa zadania Szczegółowy opis zamówienia Ilość 1 Drukarki laserowe sieciowe załącznik nr 5 do SIWZ 80 2 Pamięć do laptopów załącznik nr 6 do SIWZ 60 3 Projektor multimedialny załącznik nr 7 do SIWZ 1 4 Szafa serwerowa RACK 19 cali 46U załącznik nr 8 do SIWZ 1 5 Urządzenie do masowej archiwizacji danych załącznik nr 9 do SIWZ 1 6 Notebook zminiaturyzowany z matrycą 12 cali załącznik nr 10 do SIWZ 1 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na wybrane Pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Pakiet Nazwa zadania Kwota wadium 1 Drukarki laserowe sieciowe 2.300 zł (dwa tysiące trzysta złotych) 2 Pamięć do laptopów 100 zł (sto złotych) 3 Projektor multimedialny 70 zł (siedemdziesiąt złotych) 4 Szafa serwerowa RACK 19 cali 46U 200 zł (dwieście złotych) 5 Urządzenie do masowej archiwizacji danych 850 zł (osiemset pięćdziesiąt złotych) 6 Notebook zminiaturyzowany z matrycą 12 cali 150 zł (sto pięćdziesiąt złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejsze postępowanie otwarte jest dla oferenta, który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) W ciągu ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 dostawy o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto (dla Pakietu 1) i 5 000 zł brutto (dla pozostałych pakietów)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów: 1. Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania i zawarcia umowy. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Deklaracja zgodności CE. 6. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsca wykonywania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.so.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Gliwicach ul. Kościuszki 15, 44 - 100 Gliwice SIWZ jest wydawana na podstawie pisemnego wniosku złożonego, w siedzibie Zamawiającego w pok. 223, lub wysyłana pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego, Biuro Podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drukarki laserowe sieciowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe sieciowe - 80 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pamięć do laptopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć do laptopów - 60 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projektor multimedialny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szafa serwerowa RACK 19 cali 46U.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa serwerowa RACK 19 cali 46U - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenie do masowej archiwizacji danych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do masowej archiwizacji danych - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Notebook zminiaturyzowany z matrycą 12 cali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook zminiaturyzowany z matrycą 12 cali - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Pobór prób i wykonanie analiz laboratoryjnych dla ścieków, wód oraz zanieczyszczeń emitowanych do powietrza dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach.
- Dostawa twardościomierza. Znak sprawy DZPZ.282.75.2025.AG
- Świadczenie usług udostępniania pomieszczeń w celu przeprowadzania sekcji zwłok ludzkich oraz przechowywania zwłok na zlecenie prokuratur okręgu gliwickiego (z podziałem na części)
- Zakup nowego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gliwicach-Bojkowie
- Usługa wyłożenia ogniotrwałego pieca obrotowo-wahadłowego materiałem ogniotrwałym formowanym
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, laptopów wraz z pakietem biurowym oraz akcesoriów
- Dostawa wyposażenia multimedialnego, nagłośnieniowego i pozostałego na potrzeby optymalizacji działań kulturalnych w Miejskim Ośrodku Kultury w Głogowie
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby wyposażenia żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej.
- Dostawa serwera oraz macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania, w tym w obszarze cyberbezpieczeństwa wraz ze szkoleniami pracowników, w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług i cyfryzacja zasobów geodezyjnych Powiatu Wągrowieckiego"
- Zakup urządzeń komputerowych i interaktywnych w ramach projektu pn. "Wkręć się w naukę!"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.