Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Łódź: Naprawa samochodów służbowych eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym ARiMR w latach 2009-2010
Numer ogłoszenia: 232119 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny , Al. J. Piłsudskiego 84, 92-202 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6756700, fax. (042) 674 60 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa samochodów służbowych eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym ARiMR w latach 2009-2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług przeglądów pogwarancyjnych i napraw wynikających z przeglądów pogwarancyjnych oraz napraw wynikłych wskutek awarii ( z zachowaniem norm producenta) niżej wymienionych samochodów eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: Samochody marki Renault - dwadzieścia dwie (22) sztuki, w tym: > Renault Thalia osiemnaście (18) sztuk > Renault Kangoo cztery (4) sztuk Samochody marki Fiat - siedem (7) sztuk, w tym: > Fiat Panda pięć (5) sztuk > Fiat Albea jedna (1) sztuka > Fiat Palio Weekend jedna (1) sztuka Samochód marki Daewoo - jedna (1) sztuka, w tym: > Daewoo Nubira jedna (1) sztuka Samochód marki Peugeot- jedna (1) sztuka, w tym: > Peugeot 306 jedna (1) sztuka Samochód marki Skoda- jedna (1) sztuka, w tym: > Skoda Octavia jedna (1) sztuka Zakres usług obejmuje: a) wykonywanie przeglądów okresowych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z nich, b) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, c) utylizacja zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw i przeglądów d) dostawa niezbędnych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych. e) zapewnienie bezgotówkowego rozliczania szkód komunikacyjnych na podstawie udzielonego przez zamawiającego upoważnienia do odbioru odszkodowania od ubezpieczyciela (cesja praw z tytułu polisy ubezpieczeniowej). 3. Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach i naprawach, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń, nie mogą być regenerowane. 4. Samochód przedstawiony do odbioru po wykonaniu usługi powinien być umyty (standardowy zakres mycia). 5. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązującymi u Wykonawcy oraz każdorazowego okazania do wglądu katalogu norm czasowych na żądanie Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się w odległości nie większej niż 25 km (dwadzieścia pięć kilometrów) od siedziby Łódzkiego Oddziału Regionalnego, która znajduje się w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 84..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 50.11.11.00 - Zarządzanie flotą pojazdów 25.11.11.00 - 25.11.11.00 24.81.00.00 - 24.81.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień 25 i art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: (a) Wypełniony(-e) formularz(-e) Ofertowy(-e) (wg Załącznika nr 1) (b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2), (d) Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 1 lit (b), (d), (e) i (f) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: (a) Nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), (b) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), (c) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). pkt 1 lit (c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokument dotyczy, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. 4. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie (np: nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.50
- 2 - rabat na części zamienne - 0.40
- 3 - rabat na materiały eksploatacyjne - 0.08
- 4 - rabat na akcesoria gumowe - 0.02
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, 92-202 Łódź, al. Piłsudskiego 84, pok. 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, 92-202 Łódź, al. Piłsudskiego 84, Kancelaria parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Dostawa części zamiennych do samochodów IVECO DAILY 35C10, 35C12, 35C13, 35C15, 35S15 IVECO EURO CARGO 120E18, IVECO TRAKKER 360KM, 410 KM, 450 KM
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.