eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna), jak również monitoring, konwojowanie środków płatniczych, konserwacja systemu sygnalizacji włamania, obsługa centrali telefonicznej oraz świadczenie prac naprawczych i konserwatorskich w budynku siedziby Zamawiającego, przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Gdynia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna), jak również monitoring, konwojowanie środków płatniczych, konserwacja systemu sygnalizacji włamania, obsługa centrali telefonicznej oraz świadczenie prac naprawczych i konserwatorskich w budynku siedziby Zamawiającego, przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 232091 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni , ul. Władysława IV 2/4, 81-353 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6902200, faks 058 6902300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.gdansk.pl/us1gdynia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna), jak również monitoring, konwojowanie środków płatniczych, konserwacja systemu sygnalizacji włamania, obsługa centrali telefonicznej oraz świadczenie prac naprawczych i konserwatorskich w budynku siedziby Zamawiającego, przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Ochrona osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) Ochrona osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) budynku siedziby Zamawiającego wykonywana będzie: Całodobowo (24 godz.) przez wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy - przez jednego pracownika ochrony. Zakres ochrony osób, obiektu i mienia obejmuje w szczególności: a) zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia, życia i nietykalności osobistej pracowników i Klientów Zamawiającego, b) strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia oraz dokumentów Zamawiającego, c) utrzymanie spokoju i porządku wśród Klientów Zamawiającego oraz kontroli ruchu, w tym osobowego w obrębie chronionego obiektu Zamawiającego, d) ustalanie uprawnień osób do przebywania w ochranianym obiekcie, e) wzywanie osób do opuszczenia ochranianego obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na chronionym terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, f) ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, g) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy o ochronie osób i mienia, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, pracowników lub Klientów Zamawiającego, h) kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń (zaplombowania) pomieszczeń, okien oraz wyłączanie oświetlenia i odbiorników prądu elektrycznego mogących stanowić źródło pożaru, jak również sprawdzenie zamknięć kranów w sanitariatach chronionego obiektu po godzinach urzędowania, i) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń chronionego obiektu, j) niezwłoczne powiadamianie Policji, Państwowej Straży Pożarnej oraz wskazanych pracowników Zamawiającego - w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej, zaistniałej na terenie chronionego obiektu, k) zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w czasie załadowywania i rozładowywania konwojowanych wartości pieniężnych, l) wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu w sytuacji zagrożenia, m) koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia oraz wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, n) obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania oraz sygnalizacji p.-poż., o) okresowe patrolowanie chronionego obiektu oraz obserwacja osób wchodzących do niego, p) sprawdzanie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz drożności dróg ewakuacyjnych, q) współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi), r) prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji pełnienia służby ochrony, s) informowanie Pełnomocnika d/s Ochrony Zamawiającego o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa chronionego obiektu, t) nadzorowanie otwierania i zamykania chronionego obiektu zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego porządkiem; u) sprawdzanie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych w zakresie: pozostawania w budynku osób nieuprawnionych; pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia; występowania objawów awarii instalacji użytkowych funkcjonujących w obiekcie, w) wykonanie innych czynności związanych z tokiem pełnienia służby, określonych w Planie Ochrony Obiektu Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni oraz Instrukcji pełnienia służby ochrony Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni. II. Monitoring obiektu Zamawiającego będzie polegał na podłączeniu na koszt Wykonawcy, jednej centralki systemu sygnalizacji włamania Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM, bądź nadajnika radiowego oraz przesyłaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących informacji: a) uzbrojenie i rozbrojenie alarmu, b) alarmy włamaniowe i napadowe, c) usterki systemowe, próby sabotażu i inne. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: 1. Utrzymanie stałej gotowości do odbioru sygnałów oraz w przypadku otrzymania sygnału o alarmie, natychmiastowe wysłanie do obiektu grupy interwencyjnej (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. Nr 245, poz. 1462)) - czas dotarcia grupy do chronionego obiektu nie może przekraczać 10 min od chwili otrzymania sygnału o alarmie. Ustanowienie ochrony fizycznej obiektu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia linii przekazu, awarii lokalnego systemu alarmowego, stwierdzenia po sygnale alarmu dostępności do obiektu, na czas przybycia do obiektu lub odwołania alarmu hasłem przez osobę wskazaną do powiadomienia. 2. W przypadku braku określenia godzin załączenia i wyłączenia lokalnego systemu alarmowego, każde poprawne załączenie lub wyłączenie lokalnego systemu alarmowego, traktowane będzie jako dokonane przez osobę upoważnioną. W takim przypadku nie będą podejmowane żadne czynności. 3. Umożliwienie na żądanie Zamawiającego przejrzenia stanów pracy lokalnego systemu alarmowego. 4. W przypadku stwierdzenia braku możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca powiadamia Zamawiającego telefonicznie. 5. Do czasu usunięcia przyczyn i przywrócenia możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do ustanowienia dodatkowej ochrony fizycznej obiektu. III. Konwojowanie środków płatniczych wraz z ochroną kasjera. Konwojowanie odbywać się będzie jeden raz w każdy dzień pracy Urzędu oraz doraźnie na zlecenie Zamawiającego lub jego upoważnionego przedstawiciela zgłoszone z jednodniowym wyprzedzeniem. Usługa dotyczy transportu, z wykorzystaniem pojazdu specjalnego lub przystosowanego Wykonawcy, wartości pieniężnych Zamawiającego z jego budynku położonego przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni, przez konwojentów Wykonawcy bez udziału pracowników Zamawiającego oraz w przypadku odbioru wartości pieniężnych z banku z udziałem pracownika Zamawiającego. Odległość pomiędzy budynkiem Zamawiającego położonym przy ul. Władysława IV 2/4, a placówką bankową - miejscem przeznaczenia konwoju, wynosi mniej niż 2 kilometry. Transport wartości pieniężnych oraz warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać pojazdy przystosowane określa rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128 ze zm.). Ochronę wartości pieniężnych wykonywać będą pracownicy Wykonawcy wyposażeni w sposób zgodny z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony i zabezpieczenia konwojowania wartości pieniężnych przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i zaginięciem od chwili ich przyjęcia do momentu przekazania ich w miejscu przeznaczenia. Odpowiedzialność konwoju za konwojowanie środków płatniczych do banku ustaje z chwilą uzyskania potwierdzenia przyjęcia gotówki przez bank. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z zawartej umowy, a w szczególności utraty, zniszczenia lub uszkodzenia gotówki, w tym także z powodu kradzieży, rabunku lub innego działania przestępczego. IV. Konserwacja systemu sygnalizacji włamania. W ramach konserwacji systemu sygnalizacji włamania Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w budynku Zamawiającego raz na kwartał przeglądu tego systemu i dokonania następujących zabiegów konserwacyjnych: a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania wszystkich urządzeń, a w szczególności czujek, b) sprawdzenie linii dozorowych (równoważenie linii), wymuszenie działania, c) sprawdzenie czy zasilanie główne i rezerwowe pracują i są sprawne, d) sprawdzenie centrali i jej obsługi, e) zmiany kodów zabezpieczających, f) sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy, g) sprawdzenie poprawności działania transmisji alarmu przy współpracy ze stacją monitorowania, h) utrzymanie w czystości urządzeń systemu alarmowego. W przypadku wystąpienia uszkodzenia lub awarii systemu Wykonawca obowiązany jest usunąć usterki w czasie do 12 godzin od pozyskania informacji o uszkodzeniu lub awarii systemu. Wykonawca będzie przeprowadzał przeglądy instalacji systemu sygnalizacji włamania raz na kwartał w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Z przeprowadzenia przeglądu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół zawierający informacje, o których mowa w załączniku nr 6 do specyfikacji. V. Obsługa centrali telefonicznej. Obsługa centrali telefonicznej wykonywana będzie stale, przez jedną osobę, w godzinach pracy Urzędu w budynku Zamawiającego (5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku): a) przez 4 dni w godz. od 07:30 do 15:30 - (po 8 godzin dziennie), b) przez 1 dzień, w godz. od 07:30 do 18:00 - (10,5 godziny dziennie) Obsługa centrali telefonicznej polegać będzie w szczególności na: a) łączeniu rozmów Klientów Urzędu z odpowiednimi pracownikami Urzędu oraz łączeniu rozmów pracowników Urzędu z jego Klientami, b) zgłaszaniu awarii systemu telekomunikacyjnego wskazanej przez Zamawiającego firmie zajmującej się jego obsługą, c) właściwym użytkowaniu urządzeń centrali, w celu zapewnienia nieprzerwanego ich funkcjonowania, d) zapewnienie dostępu do pomieszczeń centrali telefonicznej jedynie osobom upoważnionym przez Zamawiającego, e) konieczności sporządzania kwartalnych zestawień kosztów wykonanych rozmów przez pracowników Urzędu w oparciu o comiesięczne billingi. Osoba obsługująca centralę zobowiązana jest do pobierania i zdawania kluczy do jej pomieszczeń. VI. Świadczenie prac naprawczych i konserwatorskich. Świadczenie wskazanych prac będzie polegało w szczególności na wykonywaniu prac elektrycznych (drobne naprawy instalacja elektrycznej, sprzętu AGD i biurowego), wodno-kanalizacyjnych, stolarskich oraz ogólnobudowlanych, a wykonywane będzie stale, przez jedną osobę, od poniedziałku do piątku w czasie godzin urzędowania Zamawiającego (poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7:30-15:30, środa 7:30-18:00). Pomieszczenie dla konserwatora wraz z wyposażeniem w stosowne narzędzia do wykonywania prac naprawczych i konserwatorskich znajduje się w piwnicy budynku. Zakup narzędzi oraz artykułów niezbędnych do wykonania wskazanych w niniejszym punkcie prac będzie się odbywał przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia i posiada stosowną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, w którym zapewni, iż dysponuje środkami przymusu bezpośredniego rodzaju i w ilości określonych w niniejszej SIWZ, pojazdem specjalnym lub przystosowanym do transportu wartości pieniężnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, w którym zapewni, iż dysponuje pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia lub kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży kserokopię potwierdzoną - za zgodność z oryginałem - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Z załączonych dokumentów ma wynikać okres, w jakim były świadczone, metraż i czy były (są) wykonywane należycie, zaś zestawienie ofert winno być sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania przedstawionych dokumentów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jedna z wykazanych usług spełni łącznie następujące warunki: - będą świadczone w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, bankach oraz w przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, zakładach produkcyjnych lub usługowych itp. chronione obiekty będą posiadały powierzchnię biurową większą niż 1000 m2 każdy, - będą świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy, - zostaną załączone dokumenty (poświadczenia), z których wynika, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz ma z nich wynikać okres, w jakim były świadczone oraz metraż chronionych budynków. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawca składa stosowne oświadczenie. Oferta Wykonawcy, w której nie zostanie wykazana minimum jedna usługa spełniająca powyższe warunki, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie minimum jedną usługę ochrony osób, obiektów i mienia w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, bankach oraz obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, zakładach produkcyjnych lub usługowych, w których powierzchnia biurowa będzie większa niż 1000 m2 i dokumentami (referencjami) potwierdzającymi ich wykonanie lub wykonywanie spełniającymi powyższe warunki (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik) - dokumenty te winny być potwierdzeniem usług wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisuje Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), 2) oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt. 10 SIWZ (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać, czy dotyczy: - reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, - tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 141 Ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, zawierającą informację o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz; 3) oświadczenie Wykonawcy, iż wszyscy pracownicy ochrony wyznaczeni do realizacji niniejszego zamówienia nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym i posiadają licencję minimum pierwszego stopnia lub uzyskali status kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wydane na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia; 4) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Z załączonych dokumentów ma wynikać okres, w jakim były świadczone, metraż i czy były (są) wykonywane należycie, zaś zestawienie ofert winno być sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania przedstawionych dokumentów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jedna z wykazanych usług spełni łącznie następujące warunki: - będą świadczone w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, bankach oraz w przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, zakładach produkcyjnych lub usługowych itp. chronione obiekty będą posiadały powierzchnię biurową większą niż 1000 m2 każdy, - będą świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy, - zostaną załączone dokumenty (poświadczenia), z których wynika, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz ma z nich wynikać okres, w jakim były świadczone oraz metraż chronionych budynków. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawca składa stosowne oświadczenie. Oferta Wykonawcy, w której nie zostanie wykazana minimum jedna usługa spełniająca powyższe warunki, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie minimum jedną usługę ochrony osób, obiektów i mienia w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, bankach oraz obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, zakładach produkcyjnych lub usługowych, w których powierzchnia biurowa będzie większa niż 1000 m2 i dokumentami (referencjami) potwierdzającymi ich wykonanie lub wykonywanie spełniającymi powyższe warunki (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik) - dokumenty te winny być potwierdzeniem usług wymienionych w załączniku nr 4, 5) kserokopię potwierdzoną - za zgodność z oryginałem - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki. Wartość polisy winna wynosić minimum 300 000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców; dokumenty potwierdza - za zgodność z oryginałem - Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), 6) w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy należy wypełnić i złożyć załącznik nr 7, 7) oświadczenie Wykonawcy, w którym zapewni, iż dysponuje środkami przymusu bezpośredniego rodzaju i w ilości określonych w niniejszej SIWZ, pojazdem specjalnym lub przystosowanym do transportu wartości pieniężnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej oraz wprowadzenia zmian organizacyjnych w funkcjonowaniu Zamawiającego. Zmiany umowy wprowadzane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności, a z wnioskiem o ich dokonanie może wystąpić każda ze stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.gdansk.pl/us1gdynia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4, 81-353 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4, 81-353 Gdynia, pok. 406..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.