Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-05
Kołobrzeg: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 232017 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kołobrzeski , Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3547618, faks 94 3544642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkolobrzeg.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Obiekt nr 1 Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach oddzielnie na każdą nieruchomość mających na celu określenia wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego poniższych nieruchomości Skarbu Państwa w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych: a) nieruchomość oznaczona działką nr 16/2 o pow. 0,8765 ha położona w obrębie Sianożęty gmina Ustronie Morskie, KW nr KO1L/00006641/2, b) nieruchomość oznaczona działkami nr 143/2, 143/4-143/12 o pow. 1,3053 ha położona w obrębie 10 m. Kołobrzeg, KW nr KO1L/00010701/2, c) nieruchomość oznaczona działką nr 50/3 o pow. 0,0400 ha położona w obrębie 4 m. Kołobrzeg, KW nr KO1L/00031539/8. CZĘŚĆ II - Obiekt nr 2 Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatu szacunkowego mającego na celu określenie wartości prawa własności nieruchomości gruntowej Skarbu Państwa oznaczonej działkami nr 3/2, 3/3 i 3/4 w obrębie ewidencyjnym nr 20 m. Kołobrzeg z podaniem wartości poszczególnych działek wchodzących w skład przedmiotowej nieruchomości, w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa. Zgodnie z § 47 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego mając na względzie przepisy art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze wyceną należy objąć grunt wraz ze złożem borowiny stanowiącym obszar górniczy Mirocice (złoże stanowi część składową nieruchomości). CZĘŚĆ III - Obiekt nr 3 Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatu szacunkowego mających na celu określenie wartości prawa własności działki nr 11/1 o pow. 0,0123 ha, stanowiącej własność Powiatu Kołobrzeskiego, zabudowanej dwukondygnacyjnym budynkiem wolnostojącym o pow. użytkowej 234,11 m2, położonej w Kołobrzegu przy ul. Cichej 5 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg, dla której w Sądzie Rejonowym w Kołobrzegu prowadzona jest księga wieczysta nr KO1L/00021370/2. Cel wyceny: ustalenie ceny sprzedaży nieruchomości w drodze przetargu. CZĘŚĆ IV - Obiekt nr 4 Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości prawa własności działki nr 756/3 o pow. 0,0005 ha oraz działki nr 758/1 o pow. 0,0013 ha, obr. Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, stanowiących własność Powiatu Kołobrzeskiego - wydzielonych z działek nr 756/1 i 758 obr. Dźwirzyno gmina Kołobrzeg decyzją Wójta Gminy Kołobrzeg nr GKI.IV.6831.28.2014 z dnia 09.10.2014r. w celu poprawy warunków zagospodarowania działki sąsiedniej nr 756/2 o pow. 0,0105 ha obr. Dźwirzyno gmina Kołobrzeg. Cel wyceny: ustalenie ceny sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym. Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą odpowiedzialną za świadczenie usług posiadającą uprawnienia do szacowania wartości nieruchomości (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2014.518)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcą (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawcy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, jedynie w uzasadnionych przypadkach dotyczących zmiany terminu wykonania. Za takie uznaje się: - z przyczyn technicznych lub w przypadkach uzasadnionych ważnymi zdarzeniami losowymi, które uniemożliwiają wykonanie operatu szacunkowego w terminie określonym w § 3 pkt 1 na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin wykonania operatu szacunkowego, bez naliczania kar umownych, o których mowa w § 5 pkt 1. - z uwagi na wynikłą w trakcie realizacji zamówienia konieczności uzyskania decyzji administracyjnych bądź innych dokumentów wymaganych prawem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, Biuro Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, Kancelaria pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczą.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiekt nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach oddzielnie na każdą nieruchomość mających na celu określenia wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego poniższych nieruchomości Skarbu Państwa w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych: a) nieruchomość oznaczona działką nr 16/2 o pow. 0,8765 ha położona w obrębie Sianożęty gmina Ustronie Morskie, KW nr KO1L/00006641/2, b) nieruchomość oznaczona działkami nr 143/2, 143/4-143/12 o pow. 1,3053 ha położona w obrębie 10 m. Kołobrzeg, KW nr KO1L/00010701/2, c) nieruchomość oznaczona działką nr 50/3 o pow. 0,0400 ha położona w obrębie 4 m. Kołobrzeg, KW nr KO1L/00031539/8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiekt nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatu szacunkowego mającego na celu określenie wartości prawa własności nieruchomości gruntowej Skarbu Państwa oznaczonej działkami nr 3/2, 3/3 i 3/4 w obrębie ewidencyjnym nr 20 m. Kołobrzeg z podaniem wartości poszczególnych działek wchodzących w skład przedmiotowej nieruchomości, w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa. Zgodnie z § 47 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego mając na względzie przepisy art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze wyceną należy objąć grunt wraz ze złożem borowiny stanowiącym obszar górniczy Mirocice (złoże stanowi część składową nieruchomości).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obiekt nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatu szacunkowego mających na celu określenie wartości prawa własności działki nr 11/1 o pow. 0,0123 ha, stanowiącej własność Powiatu Kołobrzeskiego, zabudowanej dwukondygnacyjnym budynkiem wolnostojącym o pow. użytkowej 234,11 m2, położonej w Kołobrzegu przy ul. Cichej 5 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg, dla której w Sądzie Rejonowym w Kołobrzegu prowadzona jest księga wieczysta nr KO1L/00021370/2. Cel wyceny: ustalenie ceny sprzedaży nieruchomości w drodze przetargu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obiekt nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości prawa własności działki nr 756/3 o pow. 0,0005 ha oraz działki nr 758/1 o pow. 0,0013 ha, obr. Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, stanowiących własność Powiatu Kołobrzeskiego - wydzielonych z działek nr 756/1 i 758 obr. Dźwirzyno gmina Kołobrzeg decyzją Wójta Gminy Kołobrzeg nr GKI.IV.6831.28.2014 z dnia 09.10.2014r. w celu poprawy warunków zagospodarowania działki sąsiedniej nr 756/2 o pow. 0,0105 ha obr. Dźwirzyno gmina Kołobrzeg. Cel wyceny: ustalenie ceny sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym. Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ławek parkowo/miejskich
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie majątku Spółki i odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemności 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Budowa słupków blokujących wjazd na drogach Gminy Miasto Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





