Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Rybnik: Przebudowa przepustu wraz z udrożnieniem rowów
w rejonie ul. Komisji Edukacji Narodowej w Rybniku-Golejowie
Numer ogłoszenia: 23199 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa przepustu wraz z udrożnieniem rowów w rejonie ul. Komisji Edukacji Narodowej w Rybniku-Golejowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przepustu wraz z udrożnieniem rowów w rejonie ul. Komisji Edukacji Narodowej w Rybniku-Golejowie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przepust wraz z rowami - demontaż studni o śr. 1200 mm 1 szt. - demontaż studzienki o śr. 500 mm 1 szt. - demontaż rurociągu betonowego 28,50 m - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 27,00 m2 - mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznych o gr. 13 cm 23,00 m2 - mechaniczne rozebranie podbudowy bitumicznej o gr. 10 cm 23,00 m2 - rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 cm 8,00 m - wykopy kontrolne 3,50 m3 - wykopy ziemne pod rurociągi i studzienki 166,66 m3 - podsypka piaskowa o gr. 20 cm 69,01 m2 - formowanie i zagęszczanie nasypów 43,18 m3 - obsypka piaskowa 9,29 m3 - umocnienie przepustu 7,00 m2 - zasypka ziemią z wykopu 80,11 m3 - humusowanie skarp z obsianiem 35,00 m2 - czyszczenie rowu 213,90 m - wykopy ręczne rowów 96,12 m3 - warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny na skarpach i na dnie rowu 162,45 m2 - umocnienie dna rowów wodościekami terenowymi betonowymi o wym. 60x50x15cm 40,40 m - umocnienie dna rowów wodościekami terenowymi betonowymi o wym. 30x30x10cm 4,55 m - umocnienie skarp rowów płytami ażurowymi o wym. 60x90x10cm 61,14 m2 - wypełnienie otworów płyt skarpowych 61,14 m2 - rozścielenie ziemi urodzajnej 4,68 m3 - obsianie skarp 46,74 m2 - darniowanie skarp 83,82 m2 - wbijanie palisady dębowej 44 szt. - bariery ochronne 11,50 m Budowa kanalizacji - kanały z rur PE o śr.800 mm 12,90 m - kanały z rur PE o śr.600 mm 8,90 m - kanały z rur PE o śr.500 mm 6,00 m - kanały z rur PCV lite o śr. 200 mm 4,60 m - studnie żelbetowe o śr. 1400 mm 1 stud. - studnie żelbetowe o śr. 2000 mm 1 stud. - studnie ściekowe betonowe o śr. 500 mm 1 szt. Przebudowa wodociągu - demontaż rurociągu stalowego 11,60 m - wykopy kontrolne 1,50 m3 - wykopy ziemne 33,68 m3 - podsypka piaskowa o gr. 20 cm 12,69 m2 - obsypka piaskowa rurociągów 29,69 m3 - rurociąg z PE-HD o śr. 400 mm 11,60 m - rury ochronne z PVC o śr. 500 mm 4 m - rury ochronne dwudzielne na istn.kablach energetycznych i telekomunikacyjnych 1 zabezp. Roboty odtworzeniowe nawierzchniowe - profilowanie i zagęszczanie podłoża 77,00 m2 - warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny 30,00 m2 - warstwa odcinająca o gr. 15 cm 54,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63 mm o gr. 20 cm 77,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 69,00 m2 - podbudowa z betonu asfaltowego o gr. 10 cm 23,00 m2 - warstwa wiążąca o gr. 8 cm 23,00 m2 - warstwa ścieralna o gr. 5 cm 23,00 m2 - przełożenie nawierzchni z kostki brukowej 27,00 m2 - krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm 8,00 m - obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm 18,00 m Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi obejmujące równocześnie swoim zakresem wykonanie: - nawierzchni drogowej, - nawierzchni brukarskiej, - kanalizacji deszczowej, - robót wodociągowych, o całkowitej wartości minimum 120.000,00 PLN brutto każda. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże , że dysponuje: a) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej jedną budową drogową o wartości minimum 120.000 PLN brutto, b) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej jedną budową sieciową (kanalizacja, wodociąg) o wartości minimum 120.000,00 PLN brutto. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne), 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały ciągłe opady deszczu nieprzerwalnie w okresie powyżej 5 dni (udokumentowane w dzienniku budowy) i potwierdzone przez inspektora nadzoru, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej - nabór FESL.08.05-IZ.01-224/25 Oś Priorytetowa VIII Fundusze Europejskie na infrastrukturę dla mieszkańca Działanie 08.05 E-zdrowie
- Audyt efektywności energetycznej sprężarkowni PGG S.A. ZEC pracujących dla KWK ROW
- Spersonalizowany system zwiedzania: audioprzewodnik i system inteligentnego oświetlenia - ekspozycje stałe (3 szt.) w Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku (budynek Starego Ratusza)
- Awaryjna naprawa i remont średni sprężarki ERS 250 nr 1 (nr inw. 1-441-317354) zainstalowanej w EC Rydułtowy
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze (pielęgnacyjne)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Jacewo, gm. Inowrocław - etap I
- Zrównoważona gospodarka wodna w Gminie Brochów
- Remont drogi wojewódzkiej nr 694 od km 19+584 do km 20+933 na odcinku Brok-Glina na terenie gminy Brok, powiat ostrowski, województwo mazowieckie - nr postępowania 277/25
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
- Budowa ulicy Polnej w miejscowości Swornegacie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pomiłowo oraz Sławsko, gm. Sławno
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





