eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy środków opatrunkowych wraz z ich rozładunkiem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Wrocław: Dostawy środków opatrunkowych wraz z ich rozładunkiem.
Numer ogłoszenia: 231959 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza , ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków opatrunkowych wraz z ich rozładunkiem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawy środków opatrunkowych wraz z ich rozładunkiem. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadań - dokładny wykaz środków opatrunkowych zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty, przewidziane w pkt. 6.1 a-c SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz minimum 3 wykonanych lub wykonywanych w ostatnich 2 latach dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zbliżonym asortymentowo zakresie, z podaniem przedmiotu dostaw, dat ich wykonania (lub okresu wykonywania) i odbiorców. oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna, iż powyższy warunek został spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; polisa lub dokument powinny być aktualne na dzień składania ofert; wartość w/w. polisy lub dokumentu powinna wynosić co najmniej 50 000 PLN. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Zamawiający uzna, ze w/w. warunek został spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty, przewidziane w pkt. 6.1. d-f SIWZ. 5.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, wg. formuły spełnia - nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, w aspekcie ich aktualności oraz potwierdzania poprzez ich merytoryczną treść spełniania warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunki będą rozpatrywane dla każdej części osobno..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien przedłożyć następujące dokumenty : - na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz na potwierdzenie faktu nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a) koncesję lub zezwolenie uprawniające do obrotu produktami leczniczymi zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004r. nr 53, poz.533) oraz ustawy z 06.09.2001r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. nr 126, poz. 1382) ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument powinien być złożony w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania wykonawcy; c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w powyższym punkcie, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeśli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (dla podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: g) wykaz minimum 3 wykonanych lub wykonywanych w ostatnich 2 latach dostaw o zbliżonym asortymentowo zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu dostaw, dat ich wykonania (lub okresu wykonywania) i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. - na potwierdzenie znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wyżej wskazane dokumenty powinny być aktualne na dzień składania ofert; wartość polisy lub w.w dokumentu powinna wynosić co najmniej 50 000 PLN. POZOSTAŁE DOKUMENTY ,KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: i) Wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ - załączniki nr 2 do SIWZ; j) Wybrane i wycenione pakiety w formie pisemnej oraz elektronicznej (na płycie CD) z zachowaną numeracją nadaną przez Zamawiającego - załącznik nr 1 do SIWZ k) Zaakceptowany wzór umowy, wypełniony w zakresie osób reprezentujących Wykonawcę, osób odpowiedzialnych za bieżącą realizację zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów, pod którymi będzie można składać zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ; l) Oświadczenie, że wymagane produkty lecznicze dopuszczone są do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej; m) Oświadczenie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ (składane wraz z ofertą); n) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektem umowy, stanowiącymi integralną część specyfikacji i nie wnosi do nich zastrzeżeń; Wszystkie załączniki do SIWZ muszą być dołączone do oferty i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub osobę posiadającą pisemne pełnomocnictwo, umocowujące ją do tej czynności, którego oryginał należy dołączyć do oferty. Wykonawcy przedkładający kopie dokumentów, muszą je poświadczyć za zgodność z oryginałem. Poświadczenia może dokonać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub osoba posiadająca pisemne pełnomocnictwo, umocowujące ją do tej czynności, którego oryginał należy dołączyć do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2, sekretariat Szpitala pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.