Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Lublin: naprawa i modernizacja komputerów
Numer ogłoszenia: 231940 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, 528 89 27, fax 081 5328903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa i modernizacja komputerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa naprawy i modernizacji wszystkich typów komputerów będących własnością Akademii Medycznej oraz dostawy części zamiennych o wartości nie przekraczającej 1000 zł brutto i oprogramowań systemowych oraz biurowych typu Office.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia 1.2.1 dysponują osobami przeszkolonymi w zakresie naprawy i modernizacji komputerów; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku składania ofert wspólnych warunek określony w ppkt 1.2 może być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Wykaz osób, personelu pracującego w serwisie przy naprawach, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności potwierdzonymi certyfikatem lub dokumentem odbycia szkolenia w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w ppkt 1.2.1 powyżej; 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W przypadku składania ofert wspólnych dokumenty wymienione w ppkt. 1.1 i 1.2 składa każdy w wykonawców, a w ppkt. 1.3 może złożyć jeden z wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Marża na części zamienne i oprogramowanie (podana w %) - 20
- 3. Okres gwarancji na naprawę - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna na stronie internetowej jw. Osoba do kontaktów: Bogusława Stasikowska; e-mail: b.stasikowska@am.lublin.pl; tel. 081 528-88-67, fax 081 528-89-27; AL. Racławickie 1, pok. 219.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Akademii Medycznej al. Racławickie 1, 20-059 Lublin (pok.22)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





