eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sóldostawa pn./Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania/



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Nowa Sól: dostawa pn.: /Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania/
Numer ogłoszenia: 231932 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli , ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, fax. 0-68 3873242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.nowasol.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pn.: /Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby urzędu sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilości i o nazwie jn.: Sprzęt 1/ Komputer PC z oprogramowaniem - 7 sztuk (CPV)30213300-8 Komputery biurkowe 2/ Monitor LCD - 33 sztuk (CPV)30213100-6 Monitory ekranowe 3/ Notebook typ I z oprogramowaniem - 3 sztuk (CPV)30213100-6 Komputery przenośne 4/ Notebook typ II z oprogramowaniem - 1 sztuk (CPV)30213100-6 Komputery przenośne 5/ Skaner - 1 sztuka (CPV)30216110-0 Skanery komputerowe 6/ Serwer - 1 sztuka (CPV)48822000-6 Serwery komputerowe 7/ Router - 2 sztuki (CPV)32413100-2 Rutery sieciowe 8/ Przełącznik sieciowy (switch) 10/100/1000 48 portów - 2 sztuki (CPV)32420000-3 Urządzenia sieciowe 9/ KVM 8 portów - 1 sztuka (CPV)30231200-9 Konsole 10/ Backup dyskowy - 1 sztuka (CPV)30234500-3 Pamięć do przechowywania danych 11/ Dyski do serwera HP ProLiant ML370 E5335 - 3 sztuki (CPV)30234100-9 Dysk magnetyczny 12/ Drukarka laserowa kolorowa z kompletem tonerów - 1 sztuka (CPV)30234100-9 Drukarki laserowe Akcesoria 13/ Dodatkowy komplet tonerów do drukarki jw. - 2 kpl. (CPV)30125110-5 Tonery do drukarek laserowych 14/ Złączki RJ12 - 50 sztuk (CPV)32423000-4 Gniazda sieciowe 15/ Złączki RJ45 - 50 sztuk (CPV)32423000-4 Gniazda sieciowe 16/ Zaciskarka złączy RJ12/RJ45 - 1 sztuka (CPV)32423000-4 Gniazda sieciowe 17/ Kabel sieciowy klasy 5e -100 mb. (CPV)32421000-0 Okablowanie sieciowe 18/ Pamięć USB (PenDrive) - 2 sztuki (CPV)30237230-0 Pamięci 19/ Zasilacz do komputerów PC - 3 sztuki (CPV)30237280-5 Akcesoria zasilające Oprogramowanie i licencje 20/ MS Office SB 2007 PL - 10 sztuk (CPV)48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 21/ Licencja do zabezpieczeń w routerach Fortigate 60 - 2 sztuki (CPV)48731000-1 Pakiety oprogramowania zabezpieczającego pliki 22/ Licencje do programu NOD32 (70 do wznowienia i 10 nowych licencji) - 80 sztuk (CPV)48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego 23/ Licencje CAL (Windows SBS 2003 Premium Edition SP2) - 20 sztuk (CPV)48213000-4 Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego 24/ Oprogramowanie graficzne Corel - 1 sztuka (CPV)48328000-3 Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazu 25/ Licencje MS WindowsTerminal Svr user CAL 2003 PL MLP (BOX) - 5 sztuk (CPV)48213000-4 Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego 26/ Windows Server PL BOX z usługami terminalowymi - 1 sztuka (CPV)48623000-1 Pakiety oprogramowania do systemów operacyjnych mikrokomputerów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wymienionego w pkt 1 zawierający wymagane parametry techniczne stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Całość przedmiotu zamówienia wymienionego i opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ dotyczy fabrycznie nowego sprzętu i akcesorii oraz oryginalnych licencji i oprogramowania komputerowego, a szczegółowy opis określa minimalne wymogi, jakim ma odpowiadać. 4. Oferowany sprzęt musi spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dz. U. 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z późniejszymi zmianami) i być dobrze oznaczony. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.12.00 - Konsole 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.73.10.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.21.30.00 - Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego 48.32.80.00 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.2.1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.2.2 każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2 Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia. 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1 oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 2.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi: 2.2.1 Wykaz wykonanych dostaw będących przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunkiem koniecznym jest posiadanie doświadczenia w postaci wykonania minimum jednego zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości co najmniej 100 tyś. zł. brutto (100 0000,00 zł.) z podaniem nazwy przedmiotu zamówienia, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4 do SIWZ 3 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1 dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2 każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 2, ppkt 2.1.1, 2.1.2 , 2.1.3 oraz 2.1.4. Natomiast dokument o którym mowa w ppkt. 2.2.1 Wykonawcy składają wspólnie. 4 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1.2, 2.1.3 i 2.1.4, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2 Dokumenty o których mowa w pkt 4.1 lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 4.1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 4.2 stosuje się odpowiednio. 5 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie powinna zawierać oferta: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia- wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do formularza ofertowego (załącznika nr 2) należy dołączyć: 1.1 szczegółowy opis proponowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania według załącznika nr 2A do formularza ofertowego (zgodnie z pkt 13 części V SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw będących przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, gdzie wykonawca wykaże, że spełnia warunek udziału opisany w pkt 2.2.1 części IV ogłoszenia i SIWZ - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 7. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 8.1 Dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 8.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dotyczące własnej firmy o których mowa wyżej tj. część VII SIWZ w pkt. 2,3,4,5, dla każdego partnera z osobna. Natomiast dokumenty wymienione w pkt 1 i 6 Wykonawcy składają wspólnie. 9. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 4, 5, składa dokumenty, zgodnie z opisem zawartym w pkt 4 części IV SIWZ. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 7). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól- pokój nr 315- III piętro, lub faks (068)3873242, mail zamowienia@pup-nowasol.pl i zino@praca.gov.pl w godz. 07:00 do 15:00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól- pokój nr 107- I piętro (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.