eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › obsługa serwisowa, pogwarancyjna oraz naprawy sprzętu medycznego wynikające z eksploatacji w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Kielce: obsługa serwisowa, pogwarancyjna oraz naprawy sprzętu medycznego wynikające z eksploatacji w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach
Numer ogłoszenia: 231916 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196345 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa serwisowa, pogwarancyjna oraz naprawy sprzętu medycznego wynikające z eksploatacji w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do urządzeń i sprzętu medycznego, należących do Zamawiającego, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1 /Pakiet nr 1 /. b) Wykonawca zapewnia wykonanie wszystkich czynności związanych z serwisowaniem i naprawą uszkodzonego Sprzętu wyłącznie przez autoryzowanych przedstawicieli serwisu. c)W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do: - dokonywania przeglądów, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramem, - dokonywanie napraw pogwarancyjnych sprzętu, - bieżącej konserwacji sprzętu zalecanej przez producenta oraz innych wynikających z przepisów bhp napraw i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego, oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). -dokonywania zdalnej diagnostyki, -kalibracji, -wymiana cewek, -modyfikacji oprogramowania, - odnotowywania faktu ich wykonania poprzez wpisanie w kartę eksploatacji sprzętu (paszport, zeszyt urządzenia), - umożliwienia utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 17:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. d) Przeglądy Sprzętu będą dokonywanie zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od podpisania umowy. e) Naprawy pogwarancyjne dokonywane będą po wcześniejszym zawiadomieniu pisemnie lub faxem lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. Niezwłocznie po stwierdzeniu usterki Zamawiający w zawiadomieniu winien podać nazwę Sprzętu oraz określić stwierdzoną usterkę. f) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 48 godziny po uzyskaniu pisemnej informacji o uszkodzeniu, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 17.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zgłaszający winien podać w zawiadomieniu nazwę sprzętu oraz w miarę możliwości określić stwierdzoną usterkę. g) W ramach czynności, o których mowa w ust. f, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys - kalkulację kosztów naprawy Sprzętu, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę do dokonania naprawy uszkodzonego Sprzętu. h) Usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie 48 godzin od otrzymania przez Zamawiającego pisemnie lub faxem lub elektronicznie akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania faxem akceptacji kosztorysu naprawy. i) Zużyte lub uszkodzone części zamienne, wymienione w czasie naprawy Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia w/w i przedłożenia dokumentu ich utylizacji zgodnie z prawem. j) Dla zapewnienia zdalnej diagnozy systemu Zamawiający zapewni możliwość podłączenia przez Wykonawcę Sprzętu Medycznego do światowej sieci zdalnego serwisu poprzez udostępnione Wykonawcy i przystosowane do tego celu własne złącze internetowe. k)Ochrona danych osobowych. W ramach świadczenia Usług serwisowych Zamawiającemu, Wykonawca musi uzyskać dostęp, przeglądać i/lub ściągać pliki komputerowe ze Sprzętu Medycznego, które mogą zawierać Dane Osobowe. Dane Osobowe obejmują informacje dotyczące osoby, na podstawie której osoba ta może być bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikowana. Dane Osobowe mogą zawierać zarówno osobiste informacje zdrowotne (np. zdjęcia, dane z monitorowania serca, numer zapisu medycznego), jak również informacje niedotyczące zdrowia (np. data urodzenia, płeć). Wykonawca będzie przetwarzać Dane Osobowe tylko w zakresie koniecznym do wykonania jego obowiązków wynikających ze świadczenia Usług serwisowych na podstawie niniejszej Umowy. Zamawiający niniejszym potwierdza, iż ma lub będzie miał przed aktywacją zdalnego dostępu Wykonawcy do sieci IT Zamawiającego, uprawnienie na mocy mającego zastosowanie prawa, innych prawnych zobowiązań oraz procedur Zamawiającego, aby udzielić Wykonawcy na przetwarzanie Danych Osobowych w sposób opisany w tym punkcie. Jeżeli Zamawiający nie może udzielić takiej zgody, poinformuje Wykonawcę o tym fakcie, a Wykonawca dobrej wierze będzie pracował wraz z Zamawiającym, aby ustalić czy, i jak świadczyć Usługi serwisowe. Pracownik Wykonawcy otrzyma Upoważnienie do dostępu do danych osobowych pod warunkiem złożenia imiennego Oświadczenia o przestrzeganiu ustawy o ochronie danych osobowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pAKIET NR1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHILIPS POLSKA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195B, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 405870,48

  • Oferta z najniższą ceną: 405870,48 / Oferta z najwyższą ceną: 405870,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.