Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Elbląg: Pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez PWSZ w Elblągu zgodnie z projektem dofinansowywanym z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych pt.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne
Numer ogłoszenia: 231903 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu , ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398850, fax. 055 2398852.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pwsz.elblag.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez PWSZ w Elblągu zgodnie z projektem dofinansowywanym z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych pt.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez PWSZ w Elblągu zgodnie z projektem dofinansowywanym z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych pt.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne Do zadań Inżyniera Kontraktu, zwanego dalej Inżynierem, należeć będzie ogół spraw związanych z zarządzaniem inwestycją realizowaną przez PWSZ w Elblągu w ramach projektu pt. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne dofinansowanego z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych. Projekt obejmuje: a) modernizację istniejącego budynku dydaktycznego, b) budowę budynku wielofunkcyjnego dla zespołu laboratoriów z salą audytoryjną, c) budowę i uruchomienie studia multimedialnego, d) wdrożenie ogólnouczelnianej platformy informatycznej. Szczegółowy zakres inwestycji określony został w Koncepcji Programowo-Przestrzennej załączonej do SIWZ (załącznik nr 6), a zakres zadań Inżyniera zawarto w pkt. 17 SIWZ oraz w projekcie umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: . Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 14.000,00 PLN (czternaście tysięcy złotych) . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). . Wadium wniesione w formach innych niż pieniądzu musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. I O/Elbląg 21 1090 2617 0000 0006 5200 2942 z dopiskiem INŻYNIER KONTRAKTU . Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. . W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, innych niż pieniądz, do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce oryginał dokumentu wadium - nie łączyć go na trwale z ofertą. Dodatkowo należy do oferty dołączyć, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu wadium. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 tejże ustawy - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. c, pkt 10 lit d oraz pkt 10 lit f SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością (tj. polegające na zarządzaniu i nadzorowaniu inwestycji budowlanej finansowanej ze środków UE i w oparciu o akty normatywne Międzynarodowej Federacji Inżynierów Konsultantów FIDIC), w tym jedna inwestycja o wartości nie mniejszej niż 15 mln PLN - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. h SIWZ oraz dołączonych do oferty dokumentów świadczących, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (rekomendacji uwiarygodnionych). b) Dysponują minimum: 1) Kierownikiem Zespołu (Inżynierem Rezydentem), który posiada wykształcenie wyższe inżynierskie - min. 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat w kierowaniu lub zarządzaniu projektami z zakresu budowy infrastruktury w sektorze edukacji i nauki. UWAGA - Zamawiający dopuszcza pełnienie przez jedną osobę jednocześnie funkcji Kierownika Zespołu (Inżyniera Rezydenta) i funkcji jednego z ekspertów określonych w ust. 9.2.2 pkt. b, c, d SIWZ. 2) Osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w tym: . inspektorem nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - który posiada: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w nadzorze jako inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych dla co najmniej jednego zakończonego zamówienia pokrywającego się z przedmiotowym projektem w tym zakresie, - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. . inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - który posiada: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu jako inspektor nadzoru robót instalacyjnych (instalacje co i cw, sanitarne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne) dla co najmniej jednego zakończonego zamówienia pokrywającego się z przedmiotowym projektem w tym zakresie - uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. . inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - który posiada: - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu jako inspektor nadzoru robót elektrycznych dla co najmniej jednego zakończonego zamówienia pokrywającego się z - uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. przedmiotowym projektem w tym zakresie, . inspektorem nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej - który posiada: - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu jako inspektor nadzoru robót instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla co najmniej jednego zakończonego zamówienia pokrywającego się z przedmiotowym projektem w tym zakresie, - uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) ekspertem ds. zamówień publicznych, który posiada wykształcenie wyższe - min. 3 lata doświadczenia w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań w ramach prawa zamówień publicznych, 4) specjalistą ds. działań informacyjnych i promujących, który posiada min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu działań informacyjnych i promujących projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych lub pomocowych UE, Potwierdzenia spełnienia warunków określonych powyżej Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. i SIWZ. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. j SIWZ; 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność w zakresie świadczenia usług polegających na zarządzaniu i nadzorowaniu inwestycji budowlanych finansowanych z funduszy Unii Europejskiej - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. a SIWZ; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. b, pkt 10 lit. e oraz pkt 10 lit k SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: FORMULARZ OFERTY, stanowiący integralną część niniejszego SIWZ, wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli (Załącznik nr 1 do SIWZ) . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; . Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; . Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; . Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; . Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; . Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 2 do SIWZ . Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli; . Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością - Załącznik nr 3 do SIWZ . Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wymagane decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej terenowo izby inżynierów; . Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. . Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100000 EURO ważny min. przez 6 kolejnych miesięcy od daty złożenia oferty. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na okres trwania realizacji zamówienia. . Dowód wniesienia wadium;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - LICZBA USŁUG wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem (tj. polegające na zarządz - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblagu, ul. Wojska Polskiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblagu, ul. Wojska Polskiego 1, pok. 215.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - projekt z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych pt.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne..
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawy asortymentu stosowanego w chirurgii urazowo-ortopedycznej - uzupełnienie
- ,,Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2026 roku''
- "Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej "Niezapominajka" w Elblągu w 2026 roku''
- "Usługa sprzątania budynków Sądu Okręgowego w Elblągu, Sądu Rejonowego w Działdowie i w Nowym Mieście Lubawskim " 2026-2027, 12 miesięcy
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY "PUCHATEK" W NOWEM II ETAP
- "Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie gminy Dąbrowa Górnicza"
- Oprac. kompleksowej dokum. projekt. i kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Hali Sztuk Walki wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Poznańskiej 26 we Wrocławiu"
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Fredropol, Kormanice, Młodowice i Młodowice Osiedle
- Odnowa zabytkowego Parku Miejskiego w Dobrodzieniu w ramach projektu "Odnowa Parku Miejskiego oraz utworzenie klubu młodzieżowego" - rewitalizacja Dobrodzienia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





