eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągPełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez PWSZ w Elblągu zgodnie z projektem dofinansowywanym z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych pt.Rozbudowa i mode



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Elbląg: Pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez PWSZ w Elblągu zgodnie z projektem dofinansowywanym z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych pt.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne
Numer ogłoszenia: 231903 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu , ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398850, fax. 055 2398852.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pwsz.elblag.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez PWSZ w Elblągu zgodnie z projektem dofinansowywanym z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych pt.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez PWSZ w Elblągu zgodnie z projektem dofinansowywanym z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych pt.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne Do zadań Inżyniera Kontraktu, zwanego dalej Inżynierem, należeć będzie ogół spraw związanych z zarządzaniem inwestycją realizowaną przez PWSZ w Elblągu w ramach projektu pt. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne dofinansowanego z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych. Projekt obejmuje: a) modernizację istniejącego budynku dydaktycznego, b) budowę budynku wielofunkcyjnego dla zespołu laboratoriów z salą audytoryjną, c) budowę i uruchomienie studia multimedialnego, d) wdrożenie ogólnouczelnianej platformy informatycznej. Szczegółowy zakres inwestycji określony został w Koncepcji Programowo-Przestrzennej załączonej do SIWZ (załącznik nr 6), a zakres zadań Inżyniera zawarto w pkt. 17 SIWZ oraz w projekcie umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: . Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 14.000,00 PLN (czternaście tysięcy złotych) . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). . Wadium wniesione w formach innych niż pieniądzu musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. I O/Elbląg 21 1090 2617 0000 0006 5200 2942 z dopiskiem INŻYNIER KONTRAKTU . Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. . W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, innych niż pieniądz, do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce oryginał dokumentu wadium - nie łączyć go na trwale z ofertą. Dodatkowo należy do oferty dołączyć, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu wadium. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 tejże ustawy - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. c, pkt 10 lit d oraz pkt 10 lit f SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością (tj. polegające na zarządzaniu i nadzorowaniu inwestycji budowlanej finansowanej ze środków UE i w oparciu o akty normatywne Międzynarodowej Federacji Inżynierów Konsultantów FIDIC), w tym jedna inwestycja o wartości nie mniejszej niż 15 mln PLN - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. h SIWZ oraz dołączonych do oferty dokumentów świadczących, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (rekomendacji uwiarygodnionych). b) Dysponują minimum: 1) Kierownikiem Zespołu (Inżynierem Rezydentem), który posiada wykształcenie wyższe inżynierskie - min. 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat w kierowaniu lub zarządzaniu projektami z zakresu budowy infrastruktury w sektorze edukacji i nauki. UWAGA - Zamawiający dopuszcza pełnienie przez jedną osobę jednocześnie funkcji Kierownika Zespołu (Inżyniera Rezydenta) i funkcji jednego z ekspertów określonych w ust. 9.2.2 pkt. b, c, d SIWZ. 2) Osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w tym: . inspektorem nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - który posiada: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w nadzorze jako inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych dla co najmniej jednego zakończonego zamówienia pokrywającego się z przedmiotowym projektem w tym zakresie, - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. . inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - który posiada: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu jako inspektor nadzoru robót instalacyjnych (instalacje co i cw, sanitarne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne) dla co najmniej jednego zakończonego zamówienia pokrywającego się z przedmiotowym projektem w tym zakresie - uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. . inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - który posiada: - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu jako inspektor nadzoru robót elektrycznych dla co najmniej jednego zakończonego zamówienia pokrywającego się z - uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. przedmiotowym projektem w tym zakresie, . inspektorem nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej - który posiada: - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu jako inspektor nadzoru robót instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla co najmniej jednego zakończonego zamówienia pokrywającego się z przedmiotowym projektem w tym zakresie, - uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) ekspertem ds. zamówień publicznych, który posiada wykształcenie wyższe - min. 3 lata doświadczenia w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań w ramach prawa zamówień publicznych, 4) specjalistą ds. działań informacyjnych i promujących, który posiada min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu działań informacyjnych i promujących projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych lub pomocowych UE, Potwierdzenia spełnienia warunków określonych powyżej Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. i SIWZ. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. j SIWZ; 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność w zakresie świadczenia usług polegających na zarządzaniu i nadzorowaniu inwestycji budowlanych finansowanych z funduszy Unii Europejskiej - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. a SIWZ; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10 lit. b, pkt 10 lit. e oraz pkt 10 lit k SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: FORMULARZ OFERTY, stanowiący integralną część niniejszego SIWZ, wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli (Załącznik nr 1 do SIWZ) . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; . Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; . Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; . Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; . Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; . Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 2 do SIWZ . Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli; . Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością - Załącznik nr 3 do SIWZ . Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wymagane decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej terenowo izby inżynierów; . Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. . Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100000 EURO ważny min. przez 6 kolejnych miesięcy od daty złożenia oferty. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na okres trwania realizacji zamówienia. . Dowód wniesienia wadium;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - LICZBA USŁUG wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem (tj. polegające na zarządz - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblagu, ul. Wojska Polskiego 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblagu, ul. Wojska Polskiego 1, pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - projekt z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych pt.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.