eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemonty dachów w administrowanych nieruchomościach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-30

Łódź: Remonty dachów w administrowanych nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 231705 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197407 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dachów w administrowanych nieruchomościach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - dekarskich oraz towarzyszących: ciesielskich, murowych i tynkarskich w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego ujętych w pięciu częściach (zadaniach 1, 2, 3, 4, 5 ): część I - zadanie nr 1 (przedmiar robót zał. Nr 1 do SIWZ); Łódź ul. Anczyca 28 - budynek mieszkalny frontowy, dwukondygnacyjny; część II - zadanie nr 2 (przedmiar robót zał. Nr 2 do SIWZ); Łódź ul. Broniewskiego 67 - budynek użytkowy - pawilon (GRZYBEK) jednokondygnacyjny; część III - zadanie nr 3 (przedmiar robót zał. Nr 3 do SIWZ); Łódź ul. Kołowa 12 - budynek mieszkalny frontowy, dwukondygnacyjny; część IV - zadanie nr 4 (przedmiar robót zał. Nr 4 do SIWZ); Łódź ul. Senatorska 5 - budynek mieszkalny frontowy, czterokondygnacyjny; część V - zadanie nr 5 (przedmiar robót zał. Nr 5 do SIWZ); Łódź ul. Senatorska 19 - budynek mieszkalny frontowy i prawej oficyny od nowego pokrycia od ul. Grabowej czterokondygnacyjny; zgodnie z dokumentacją techniczną, która stanowi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 6 oraz dokumentacją obejmującą ilości robót ujęte w przedmiarach robót - zał. nr 1, 2, 3, 4, 5 w zakresie: 2.1. wykonania robót towarzyszących i tymczasowych: a) zajęcie pasa chodnika - ustawienie słupków ograniczających z liną, po zakończeniu robót rozebrania ustawionych słupków; 2.2. wykonania robót rozbiórkowych: a) rozebranie pokrycia z papy dachów, b) rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, c) rozebranie deskowania fragmentów dachów, d) rozebranie kominów do przemurowania, 2.3. wykonania robót naprawczo - remontowych: a) przemurowanie kominów wieloprzewodowych z cegły pełnej ponad dachem z ich otynkowaniem; b) wykonanie deskowania więźby dachowej, c) wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, d) wykonanie pokrycia dachów z materiału pokryciowego o następujących parametrach: papa modyfikowana z masy asfaltowej typu SBS, grubość min. 4,7 mm , gramatura 200 g/m2, siła zrywająca wzdłuż 700 N/5 cm, siła zrywająca w poprzek 500 N/5 cm, elastyczna nawet w niskich temperaturach, wysokiej jakości, odporna na korozję biologiczną, posiadająca bardzo dobre parametry fizyko - mechaniczne; 2.4. odtworzenie rynien z blachy stalowej ocynkowanej; 2.5. uzupełnienie rur spustowych z blachy ocynkowanej; 2.6. uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach wraz z wywozem gruzu, papy i rumowia na wysypisko, 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji technicznej. 4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze) i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego - min. 120 miesięcy od daty odbioru robót; d) zobowiązania się do świadczenia usług w zakresie; odśnieżania dachu i usuwania zanieczyszczeń z połaci dachowej w okresie gwarancji za dodatkowym pisemnym zleceniem i odrębnym wynagrodzeniem wyliczonym na podstawie każdorazowo wynegocjowanej przez strony umowy stawki; e) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r., W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47 poz. 401); f) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; g) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; h) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; i) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Remont dachu pawilonu handl-usług przy ul. Broniewskiego 67, ujęty w części 2 postępowania (zadaniu Nr 2).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane i Remontowo Konserwacyjne Henryk Kowalski, ul. 3 - go Maja 37, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25800,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22878,98

  • Oferta z najniższą ceną: 22775,01 / Oferta z najwyższą ceną: 29102,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Remont dachu budynku mieszkalnego - frontowego przy ul. Kołowej 12, ujęty w części 3 postępowania (zadaniu Nr 3).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Murarstwo - Dekarstwo Dariusz Kowalski, ul. Wschodnia 32, 95-054 Ksawerów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45334,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35535,25

  • Oferta z najniższą ceną: 35535,25 / Oferta z najwyższą ceną: 45040,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.