Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Białystok: Renowacja powłoki antykorozyjnej na stalowych elementach składanego wiaduktu drogowego WD-80
Numer ogłoszenia: 231663 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku , ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, fax. 085 6513783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja powłoki antykorozyjnej na stalowych elementach składanego wiaduktu drogowego WD-80.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja powłoki antykorozyjnej na stalowych elementach składanego wiaduktu drogowego WD-80.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki ogólne. 1.1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 2 zadania obejmujące renowację lub wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego na konstrukcjach stalowych, wielkością porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki szczegółowe określone powyżej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt A niniejszego ogłoszenia Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt B niniejszego ogłoszenia, wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2) ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Dokumenty, o których mowa w pkt III i IV powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt I.2. VI. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. VII. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a)oświadczenie wymienione w pkt I.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców i podpisane oddzielnie przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt I.2. albo odpowiadające im określone w pkt III i IV, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt II powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszego zamówienia lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostra Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, pokój 214 - wersja papierowa 10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostra Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, pokój 104 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku z funkcją mieszkalno-usługową na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy oraz placówki wsparcia dziennego dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną.
- Adaptacja budynku szkoły na budynek przedszkola wraz z częścią pod opiekę dla dzieci do lat 3
- Remont dostrzegalni przeciwpożarowej w leśnictwie Tabędz
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





