Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Wrocław: Usługa dozoru i ochrony mienia w Ośrodku Sportów Wodnych w Borzygniewie nad Zalewem Mietkowskim.
Numer ogłoszenia: 231624 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dozoru i ochrony mienia w Ośrodku Sportów Wodnych w Borzygniewie nad Zalewem Mietkowskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Usługa dozoru i ochrony mienia w obiekcie Ośrodka Sportów Wodnych w Borzygniewie nad Zalewem Mietkowskim, wykonywana przez jednego pracownika w systemie całodobowym przez wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami. 2.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Ośrodek Sportów Wodnych ul. Sportowa 4, 55-081 Borzygniew k/Mietkowa woj. dolnośląskie 3.Wymagania dotyczące dozoru i ochrony: A. Zakres czynności: a)Szczegółowy zakres czynności dla pracownika Wykonawcy stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. b)Wymagania dotyczące pracownika ochrony: b.1)pracownik ochrony winien spełniać wymagania dla pracowników ochrony określone w rozdz.5 - Wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony - ustawy o ochronie osób i mienia, b.2)pracownik ochrony winien być wyposażony w niezbędny sprzęt i wyposażenie indywidualne,w tym środki łączności, b.3)pracownik winien być niekarany (potwierdzone aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego), b.4)pracownik ochrony winien być przeszkolony w zakresie świadczenia usług portiersko-recepcyjnych, kontaktu z klientem, savoir-vire, higieny pracy, aktualnych przepisów BHP i ppoż., udzielania pierwszej pomocy, b.5)pracownik Wykonawcy zatrudniony dla potrzeb wykonania niniejszego zamówienia winien być umundurowany w sposób schludny, jednolity, wyposażony w imienny identyfikator, b.6)dane osobowe pracownika, który będzie wykonywał usługę ochrony, w tym uprawnienia do wykonywania ochrony i zapytanie o niekaralność, udostępnione zostaną Zamawiającemu. B. Obowiązki i zobowiązania Wykonawcy: a)Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia z należytą starannością. b)Wykonawca odpowiada jak za własne działania lub zaniechania osób, którym powierzył lub za pomocą których wykonuje czynności objęte zamówieniem, c)Wykonawca odpowiada za staranne przestrzeganie przez osoby zatrudnione do wykonania usługi ochrony zakresu obowiązków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, d)Wykonawca ma obowiązek informowania o zdarzeniach i utrudnieniach mających wpływ na wykonywanie obowiązków , e)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości prowadzenia usługi będącej przedmiotem umowy oraz zmian w zespole pracowników w trybie natychmiastowym w razie takiej konieczności, f)Wykonawca jest zobowiązany zapewniać na obszarze objętym realizacją przedmiotu zamówienia należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. g)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu pracowników Zamawiającego, osób trzecich oraz majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę h)Wykonawca usuwa niezwłocznie wszelkie stwierdzone przez Zamawiającego nieprawidłowości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ WASZAK ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY "WIW-BUD"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ WASZAK ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY "WIW-BUD"
- Zakład Usługowo-Budowlany WiW-BUD Andrzej Waszak, ul. Płk. Karola Myrka 6, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35712,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26039,10
Oferta z najniższą ceną: 26039,10 / Oferta z najwyższą ceną: 38160,75
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne zastosowania trybu zapytania o cenę: Usługa dozoru i ochrony mienia będąca przedmiotem zamówienia jest usługą o ustalonych standardach jakościowych i powszechnie dostępną a wartość zamówienia jest mniejsza niż określona w art.11 ust.8 ustawy - tj. poniżej 193 000 euro wyliczonej wg. stawki 1 EURO - 3,839 zł zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 224, poz.1796). Uzasadnienie prawne zastosowania trybu zapytania o cenę: Usługa dozoru i ochrony mienia spełnia w całości przesłanki do zastosowania procedury zgodnej z art.5, art.10 ust.2 oraz art. 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 1133, poz. 759 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.