To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Warszawa: Usługa hotelarsko gastronomiczna podczas konferencji
naukowej POSTĘPOWANIE NUMER WEiTI/227/BZP/2012/1035.
Numer ogłoszenia: 23155 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267159 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarsko gastronomiczna podczas konferencji naukowej POSTĘPOWANIE NUMER WEiTI/227/BZP/2012/1035..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarsko gastronomiczna podczas konferencji naukowej która odbędzie się w dniach od 16.04.2013 do 20.04.2013 r. Zamawiający wymaga aby konferencja odbyła się w hotelu o standardzie minimum czterogwiazdkowym w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie, posiadającym zaplecze konferencyjne oraz noclegowo-restauracyjne. Hotel lub kompleks budynków musi dysponować minimum 300 miejscami noclegowymi (bez dostawek w pokojach). Wymagana lokalizacja hotelu: położony na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, w atrakcyjnym otoczeniu (jeziora w bezpośrednim sąsiedztwie - max. 300 m do najbliższego jeziora, max. 2 km do kompleksu leśnego). Zamawiający przewiduje, iż w konferencji weźmie udział od 220 do 300 osób. Zamawiający gwarantuje uczestnictwo minimum 220 osób. Zamawiający przekaże dokładną liczbę i listę uczestników oraz strukturę wykorzystania zarezerwowanych pokoi do dnia 5 kwietnia 2013 r. Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty zaliczki w wysokości nie przekraczającej 20 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy na poczet realizacji zamówienia w terminie do 01.03.2013 r., na podstawie wystawionej przez Wykonawcą faktury pro forma. Zakres zamówienia obejmuje: Noclegi dla uczestników konferencji naukowej i osób towarzyszących: 1) Pokoje jednoosobowe - min. 40 2) Pokoje dwuosobowe - dla pozostałych uczestników Pokoje, sale konferencyjnej część restauracyjna muszą znajdować się w jednym budynku lub w kompleksie budynków. Łóżka w pokojach dwuosobowych powinny być ustawione rozdzielnie. Zamawiający wymaga co najmniej 3 miejsca w pokojach dla niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga następującego wyposażenia wszystkich pokojów: bezpłatny Internet w pokojach przewodowy lub bezprzewodowy), TV, minibar, telefon, biurko lub stolik z miejscem do pracy. Wynajęcie sal konferencyjnych: - Sali odpowiedniej dla co najmniej 300 osób i powierzchni min. 300 m2 na prezentacje plenarne, - Dwóch sal (każda o powierzchni odpowiedniej dla co najmniej 150 osób i powierzchni min. 150 m2), na prezentacje w 2 sekcjach konferencji, - Prezentacje plenarne nie będą przeprowadzane jednocześnie z prezentacjami w sekcjach konferencji w związku z tym Zamawiający dopuszcza rozwiązanie z podziałem dużej sali konferencyjnej na dwie mniejsze pod warunkiem zapewnienia odpowiedniego komfortu akustycznego (odpowiednie wyciszenie między salami), - Miejsce wystawowe dla przedsiębiorców w bezpośredniej bliskości sal konferencyjnych (kryta powierzchnia z dostępem do elektryczności) - 150 m2, - sala o powierzchni min. 150 m2 przeznaczona do prezentacji plakatów konferencyjnych (wyposażenie tej sali zapewnia Zamawiający). Wyposażenie każdej sali konferencyjnej (na obrady plenarne i sesyjne): - ekran przystosowany do rzutników multimedialnych - rzutnik multimedialny - nagłośnienie - mikrofon bezprzewodowy - bezpłatny dostęp do internetu bezprzewodowego Wyposażenie hotelu (do wykorzystania przez uczestników konferencji w ramach oferty): - min. 2 sauny - jacuzzi - basen kryty - sala fitness - parking dla samochodów osobowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MAZURSKIE CENTRUM KONGRESOWO - WYPOCZYNKOWE "ZAMEK RYN" SP. Z O.O.
- MAZURSKIE CENTRUM KONGRESOWO - WYPOCZYNKOWE ZAMEK RYN SPÓŁKA z o.o., ul. Plac Wolności 2, 11-520 RYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 298376,00
Oferta z najniższą ceną: 298376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 764568,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzka zbiorów Biblioteki Muzeum i Instytutu Zoologii PAN
- Usługa kompleksowego zapewnienia zaplecza konferencyjnego na egzaminy i sprawdziany umiejętności organizowane przez UKNF
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Dostawa i wymiana/montaż ciepłomierzy, wodomierzy wody zimnej i ciepłej na urządzenia wyposażone w moduły odczytu zdalnego w systemie bezprzewodowym w budynkach mieszkalnych i użytkowych.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika na odc. od km 42+618 do km 45+390 na terenie gminy Kampinos - nr postępowania 110/25
- Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi towarzyszące szkoleniom wyjazdowym na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia
- Organizacja i pobyt zgrupowania szkoleniowego dla członków grupy teatralnej Kloszart Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Kompleksowa organizacja szkolenia "Praca z klientem odmiennym kulturowo", wraz z wizytą studyjną w urzędzie pracy w Berlinie
- Usługa kompleksowego zapewnienia zaplecza konferencyjnego na egzaminy i sprawdziany umiejętności organizowane przez UKNF
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.