eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawy mięsa drobiowego



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Bydgoszcz: Dostawy mięsa drobiowego
Numer ogłoszenia: 231556 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5855252, 5855303, faks 052 5855300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa drobiowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kurczak świeży (CPV 15112100-7) w ilości około 5 000 kg Kurczak świeży w pierwszym gatunku, tuszka, dostarczany w sposób zapewniający jego świeżość z utrzymanym ciągiem chłodniczym od producenta do odbiorcy. Do każdej dostawy winno być dostarczone świadectwo przebadania mięsa przez lekarza weterynarii oraz termin przydatności do spożycia. Pojazd dostarczający towar musi spełniać wymogi sanitarne do przewozu mięsa. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 2. Mięso gulaszowe z indyka (CPV 15112120-3) w ilości około 800 kg Mięso gulaszowe z indyka w pierwszym gatunku musi być świeże dostarczane w sposób zapewniający ich świeżość z utrzymaniem ciągu chłodniczego od producenta do odbiorcy. Do każdej dostawy musi być dostarczony termin przydatności do spożycia. Pojazd dostarczający towar musi spełniać wymogi sanitarne do przewozu mięsa. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 3. Skrzydełka drobiowe (CPV 15112000-6) w ilości około 300 kg Skrzydełka z kurczaka w pierwszym gatunku muszą być świeże dostarczane w sposób zapewniający ich świeżość z utrzymaniem ciągu chłodniczego od producenta do odbiorcy. Do każdej dostawy winno być dostarczone świadectwo przebadania mięsa przez lekarza weterynarii oraz termin przydatności do spożycia. Pojazd dostarczający towar musi spełniać wymogi sanitarne do przewozu mięsa. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 4. Udziec z kurczaka (CPV 15112000-6) w ilości około 300 kg Udziec z kurczaka w pierwszym gatunku, o właściwej barwie, ze skórą, porcje o zbliżonej wielkości, muszą być świeże dostarczane w sposób zapewniający ich świeżość z utrzymaniem ciągu chłodniczego od producenta do odbiorcy. Do każdej dostawy winno być dostarczone świadectwo przebadania mięsa przez lekarza weterynarii oraz termin przydatności do spożycia. Pojazd dostarczający towar musi spełniać wymogi sanitarne do przewozu mięsa. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00 - Świeży drób 15.11.21.20 - Indyki 15.11.20.00 - Drób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wykonawca, który w ostatnich dwunastu miesiącach wywiązał się z umowy o zamówienie publiczne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aby oferta składana przez wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: 1)prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2)oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V, (art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. -Prawo zamówień publicznych) (załącznik nr 2) 3)oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie 5)w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt - 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt - 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zaświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą być aktualne. Jeśli kopię dokumentu potwierdza Wykonawca, to kopia musi zawierać - oświadczenie za zgodność z oryginałem wraz z pieczątką imienną i podpisem lub pieczątką firmową i czytelnym podpisem, osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi - na każdej stronie kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie4, 85-128 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie4, 85-128 Bydgoszcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.