eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Dostawa sprzętu wyposażenia i mebli dla dwóch pracowni językowych dla 24 słuchaczy, w każdej pracowni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Świdwin: Dostawa sprzętu wyposażenia i mebli dla dwóch pracowni językowych dla 24 słuchaczy, w każdej pracowni
Numer ogłoszenia: 231487 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu wyposażenia i mebli dla dwóch pracowni językowych dla 24 słuchaczy, w każdej pracowni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednostka centralna - pulpit z klawiaturą membranową - ilość zestawów 2 kpl. b) Jednostka wyposażona w moduł i oprogramowanie umożliwiające sterowanie funkcjami pracowni z pozycji komputera (gniazdo USB ), c) Jednostka wyposażona w tzw. moduł symulacji rozmowy telefonicznej, d) z opcją wyłączania mikrofonów wybranych słuchaczy, e) Okablowanie dla 24 słuchaczy, dla każdej z dwóch pracowni oddzielnie, f) Licencjonowane oprogramowanie Wykonawcy winno umożliwiać: 1) rejestrację na komputerze lub na kasecie magnetofonowej przebiegu lekcji i jednocześnie prowadzić lekcję, 2) odtwarzanie nagrań dźwiękowych z magnetofonu lub komputera, 3)centralną regulację głośności sygnału, 4) pracę w parach i grupach uczniowskich, 5) sterowanie stanowiskami za pomocą jednego przycisku ( np. wyłączanie mikrofonów czy przekazanie sygnału na słuchawki odbywa się jednym przyciskiem ( nie koniecznie tym samym przyciskiem ), g) pulpit zabezpieczony kluczykiem przed próbą włączenia przez osoby nieupoważnione, h) oprogramowanie do każdej pracowni pn. Multimedialny kurs do nauki języka angielskiego i) możliwość podłączenia minimum czterech urządzeń źródłowych, j) zasilanie bezpiecznym napięciem ( certyfikaty bezpieczeństwa ). 2. Wyposażenie: 1) radioodtwarzacz CD (cyfrowy) + mp3 - sztuk 2, 2) słuchawki - sztuk 50, a) odporne na uszkodzenia z mikrofonem izolowane akustycznie z dużymi nausznikami szczelnie kryjące ucho, b) pasmo przenoszenia 40-14,400Hz, c) impedancja 2 x 400 Ohms, czułość>98 db o maksymalnej mocy wyjściowej 100mW, d) mikrofon o charakterystyce dynamicznej 200 Ohm, eliminujący szum otoczenia, e) mikrofon na giętkim pałąku ułatwiającym nastawienie bez ryzyka uszkodzenia, pasmo przenoszenia 40-15,000 Hz - sztuk 50, 3) głośnik dwurożny + wzmacniacz - 2 kpl. a) wbudowany w blendę w biurku nauczyciela o mocy maks.170W, b) pasmo przenoszenia:30-25 000 Hz, c) skuteczność ( 1 W/1m): 92 db o nominalnej mocy wejściowej: 35 W, 4) komputery przenośne - szt.2 o parametrach: d) procesor dwu rdzeniowy o częstotliwości nie mniejszej niż 2,10GHz, e) 8MBCache, 800MHz FSB, f) EKRAN 15,6cali LED HD 1366x768, g) pamięć 3,0GB DDRAM2, dysk HDD 320 GB, h) karta graficzna min.128 MB PCI-e, karta dźwiękowa zintegrowana, karta sieciowa 100/1000 zintegrowana, i) napędy: nagrywarka DVD +/- Rw, złącza: HDMI, VGA, j) wejście mikrofonu, wyjście słuchawkowe, czytnik kart pamięci 3 w 1(SD, SDHC, MMC ), k) z licencjonowanym oprogramowaniem Windows 7 Home Premium, licencjonowane oprogramowanie z standardowymi aplikacjami biurowymi, współpracujące z obecnie posiadanym oprogramowaniem przez Zamawiającego MS Office 2007 Basic OEM PL, l) minimalna ilość portów USB - 4, mikrofon, głośniki, karta Video, wbudowana kamera internetowa 1,3 Mpix. 5) projektor multimedialny- szt.2. a) projektor multimedialny z optyką umożliwiającą projekcję bez zasłaniania obrazu, b) kontrast nie mniejszy niż 600:1, c) rozdzielczość XGA- minimum 1024 x 768 , d) jasność od 2000 do 2300 ANSI Lumenów, e) proporcje obrazu 4 :3 natywne, 16:9 kompatybilne, f) waga nie więcej niż 3,0 kg, g) poziom szumu - nie więcej niż 38dB, h) żywotność lampy minimum 2000 h w trybie normalnym, 3000 godzin w trybie ekonomicznym, i) pobór mocy od 200 do 250W Max., a w trybie czuwania od 3.5W do 4.8W, j) zabezpieczenia: zabezpieczenie lampy przed zanikiem napięcia w sieci, k) kompatybilność z komputerem, HDTV, l) optyczny zoom nie mniejszy niż 1.2, m) Załączone akcesor: - osłona obiektywu, - stolik pod projektor i komputer o regulowanej wysokości - szt.2, - kabel VGA nie mniej niż 10m-szt.2, - kabel zasilający-szt.2, - torba-szt.2, - pilot z bateriami-2 kpl. 3. Meble, według specyfikacji: 1) biurko nauczyciela na komputer -szt.2, a) blenda min.50 cm wysokości, b) wielkość biurka min.160x75x75 cm (Sz x G x W ) +,- 5 %, 2) biurko uczniowskie dwuosobowe, proste rozmiar nr 6 - sztuk 20, 3) blenda min.50 cm wysokości, według aranżacji, 4) biurko uczniowskie dwuosobowe narożne, blenda min.50 cm wysokości, rozmiar nr 6 według aranżacji -sztuk 4, 5) krzesło dla nauczyciela obrotowe, na kółkach, oparcie i siedzisko tapicerowane, z podłokietnikami, kolor obojętny -szt.2, 6) krzesło uczniowskie, stelaż metalowy, siedzisko i oparcie ze sklejki - rozmiar nr 6 - sztuk 48. Meble dla uczniów i nauczyciela - ustawienie w kształcie litery U, blat min.18mm grubości, okleina PCV min. 2mm, kolor buk. Wykonawca dla mebli udziela 24 miesięcznej gwarancji. Zamówienie jest objęte 60 miesięczną gwarancją z wyłączeniem dwóch komputerów przenośnych i dwóch projektorów multimedialnych oraz mebli, które są objęte 24 miesięczną gwarancją. W cenie zawrzeć należy: a) transport do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego, ul. Kościuszki 28, b) wniesienie i montaż, uruchomienie sprzętu i oprogramowania w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.10.00.00 - Meble 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, minimum 1 dostawę pracowni językowej dla min. 20 słuchaczy do szkół . 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. F SIWZ. 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w w/w rozdziale metodą spełnia /nie spełnia. 8. W przypadku ofert składanych przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielnie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie warunków przez wszystkich partnerów podmiotu składającego ofertę wspólną..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lat) dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE). 4. Na załączniku Nr 4 - inwentaryzacja dwóch pomieszczeń pracowni językowych -Wykonawca wykonuje aranżacje ustawienia mebli. 5. W celu potwierdzenia, że dostawa odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia opisu zawierającego dane techniczne sprzętu elektronicznego oraz mebli (do mebli proszę dołączyć rysunki lub zdjęcia) z odniesieniem się do wymogów stawianych w SIWZ oraz kopii wymaganych prawem certyfikatów, atestów i deklaracji zgodności, potwierdzających dopuszczenie oferowanych produktów do stosowania w placówkach oświatowych. ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespoł Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego, ul. Kościuszki 28, 78-300 Świdwin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespoł Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego, ul. Kościuszki 28, 78-300 Świdwin Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.