eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻoryPrzetarg nieograniczony na dostawę odczynników II, Numer postępowania 36/DZP/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Żory: Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników II, Numer postępowania 36/DZP/2012
Numer ogłoszenia: 231481 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o. , ul. Dąbrowskiego 20, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4341781, faks 032 4341271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoz.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej/Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników II, Numer postępowania 36/DZP/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz innego drobnego sprzętu dla potrzeb laboratorium analitycznego oraz mikrobiologicznego. Postępowanie zostało podzielone jest na 16 pakietów. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.79.30.00-5, 33.14.16.13-0, 33.14.16.15-4, 38.43.70.00-7, 38.43.71.00-8, 33.19.25.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium dla każdego z pakietów, w następujących wysokościach: 1. Pakiet nr 1 - 46,00 PLN; 2. Pakiet nr 2 - 360,00 PLN; 3. Pakiet nr 3 - Wadium nie jest wymagane; 4. Pakiet nr 4 - 100,00 PLN; 5. Pakiet nr 5 - 20,00 PLN; 6. Pakiet nr 6 - 35,00 PLN; 7. Pakiet nr 7 - 30,00 PLN; 8. Pakiet nr 8 - Wadium nie jest wymagane; 9. Pakiet nr 9 - 33,00 PLN; 10. Pakiet nr 10 - 100,00 PLN 11 Pakiet nr 11 - 200,00 PLN 12 Pakiet nr 12 - 90,00 PLN 13 Pakiet nr 13 - 83,00 PLN 14 Pakiet nr 14 - 46,00 PLN 15 Pakiet nr 15 - 28,00 PLN 16 Pakiet nr 16 - Wadium nie jest wymagane. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być złożone w formach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1-5. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI 03 1050 1070 1000 0023 5654 4151 z dopiskiem PN 36/DZP/2012 Dostawa odczynników II 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych art. 46 ust. 1-5. 7. Wykonawcy, który wniósł wadium i nie złożył oferty przetargowej Zamawiający zwraca wadium na jego pisemny wniosek. 8. Zamawiający wymaga by potwierdzenie złożenia w terminie wadium, złożone było wraz z ofertą. 9. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna, należy zdeponować w Dziale Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów (II piętro budynku szpitala) lub w odrębnej kopercie dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. Zmiana formy prawnej, zmiana nazwy firmy, zmiany adresu, Wykonawcy lub Zamawiającego - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonane zmiany 2. Zmiana banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego - Pisemna informacja z podaniem nowych danych , zmiana nie wymaga spisania aneksu do umowy 3. Wprowadzenie zamienników np.: w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia. Parametry zamiennika nie mogą być gorsze od oferowanego przedmiotu zamówienia- Informacja ze strony Wykonawcy o wprowadzeniu zamienników. Dostawa zamienników nie powoduje konieczności podpisania aneksu. 4. Zastąpienie przedmiotu zamówienia w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonane zmiany. 5. Zmiana numerów katalogowych produktu - Dostawa odczynników z nowymi numerami katalogowymi. Zmiana nie powoduje konieczności podpisania aneksu. 6. Zmiana wielkości opakowania oraz wynikająca z tej zmiany ilość opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie - Odpowiednie przeliczenie pozostałej ilości opakowań , spisanie aneksu do umowy 7. Obniżenie ceny netto przedmiotu zamówienia - Zmniejszenie wynagrodzenia netto Wykonawcy, dostawa asortymentu po cenach netto, niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie, spisanie aneksu do umowy 8. Wydłużenie terminu płatności, powyżej 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego - Pismo potwierdzające przesunięcie terminu płatności przez Wykonawcę. Zmiana terminu płatności nie powoduje konieczności podpisania aneksu 9. Brak możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności - Dostarczenie zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, a jego parametry nie mogą być gorsze od oferowanego przedmiotu zamówienia Dostawa zamiennika nie powoduje konieczności podpisania aneksu. 10. Zmiana producenta produktu, zmiana nazwy handlowej produktu.- Zmiana nie powoduje konieczności podpisania aneksu. W sytuacjach, w których nie jest wymagane spisanie pisemnego aneksu do umowy, zmiana umowy nastąpi po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i wyrażeniu ustnej zgody na wprowadzenie zmian przez upoważnionego pracownika Działu Zamówień Publicznych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzoz.zory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Sp. z o.o.; Dział Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów; 44-240 Żory; ul. Dąbrowskiego 20 (II piętro budynku Szpitala Miejskiego).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Miejskich Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żorach Sp. z o.o. (II piętro budynku Szpitala Miejskiego); 44-240 Żory; ul. Dąbrowskiego 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny ze szkła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego ze szkła. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Probówki, końcówki do pipet, pojemniki z plastiku oraz inny drobny sprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników z plastiku, końcówek do pipet, probówek oraz innego drobnego sprzętu. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0, 33.14.16.15-4, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Olejek imersyjny, paski wskaźnikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa olejku imersyjnego oraz pasków wskaźnikowych. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki i barwniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i barwników chemicznych. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - trwałość odczynników - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pipety automatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa automatycznych pipet. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Krwinki wzorcowe i odczynniki do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krwinek wzorcowych i odczynników do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenów układu AB0 i antygenu D z układu Rh.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników monoklonalnych do oznaczania antygenów układu AB0 i antygenu D z układu Rh. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Testy kasetkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów kasetkowych. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Gardia lamblia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników - gardia lamblia. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Probówki do hematologii, mikrometoda, strzykawki z heparyną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówek do hematologii, mikrometody oraz strzykawek napylonych heparyną do gazometrii. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki, roztwory kontrolne i elektrody do analizatora sodu i potasu AVL 9180.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników, roztworów kontrolnych i elektrod do analizatora AVL 9180. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Szybkie testy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników-szybkich testów diagnostycznych. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wymazówki transportowe suche i z podłożami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wymazówek transportowych suchych i z podłożami. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Szalki Petriego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szalek Petriego. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Diagnostyka mikrobiologiczna surowice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa surowic diagnostycznych. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Ezy i penseta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ezy i pensety. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.