eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiPrzedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekujących oraz środków do odkażania skóry i błon śluzowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Bartoszyckiej 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Lidzbark Warmiński: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekujących oraz środków do odkażania skóry i błon śluzowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Bartoszyckiej 3
Numer ogłoszenia: 231475 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim, ul. Bartoszycka 3, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672561, fax 089 7672966.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozlw.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekujących oraz środków do odkażania skóry i błon śluzowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Bartoszyckiej 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 3-miesięczne zapotrzebowanie na dostawy środków dezynfekujących oraz środków do odkażania skóry i błon śluzowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Bartoszyckiej 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) Zagwarantują stałość cen przedmiotu zamówienia przez okres 3 miesięcy, z wyłączeniem zmian stawki podatku VAT. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonychoświadczeń i załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w części VIII niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wraz z ofertą winni złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień zamówieniach publicznych - na formularzu, stanowiącym załącznik nr 2 do oferty. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - jeżeli nie to prosimy o złożenie stosownego oświadczenia, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Aktualne dokumenty potwierdzające, że preparaty będące przedmiotem oferty są zarejestrowane i dopuszczone do obrotu i stosowania na podstawie: - przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2004 r. Nr 53 poz. 533, z późn. zm.)- jeżeli służą do bezpośredniego kontaktu z tkankami człowieka, -przepisów ustawy z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 roku w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia (Dz.U. Nr 16 poz. 150), -przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896) i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 roku w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz.U. Nr 100, poz. 1027)- w odniesieniu do środków dezynfekujących stanowiących wyposażenie wyrobu medycznego. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt. 1- 8 składa: 1) dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, pkt. 1 lit. a i c oraz w ust. 2 pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 2 pkt.1 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym załączane do oferty należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Wszystkie dokumenty załączane do oferty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Tryb badania i oceny ofert 1. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiście omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny (zgodnie z zasadami określonymi w art. 88 ustawy) niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 3. W dalszej kolejności Zamawiający dokona badania spełniania warunków, o których mowa w CZ. VII i VIII SIWZ. Wykonawcy, którzy nie będą spełniać postawionych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania o udzielenia zamówienia. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlw.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracjia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 37, pok. Nr 325, tel. (089) 767 22 71 wew. 267.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 14:00, miejsce: Administracjia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 37, pok. Nr 329, tel. (089) 767 22 71 wew. 253.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA, ODKAŻANIA SKÓRY I BŁON ŚLUZOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.środek do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk.10 flakonów a 500 ml 2.środek do chirurgicznego odkażania skóry rąk. 25 flakonów a 500ml 3.środek do odkażania błon śluzowych w ginekologii,położnictwie i urologii. 10 flakonów a 500 ml 4.środek do odkażania skóry przed iniekcjami, pobieraniem krwi, szczepieniami. 2 opakowania a 350 ml aerozol 5.środek do odkażania skóry przed iniekcjami, pobieraniem krwi, szczepieniami 15 kg (3 x 5 kg.) 6.środek do odkażania skóry przed zabiegami operacyjnymi.3 Litry a 1000 ml 7.środek do mycia i odkażania rąk.3 flakony a 500 ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1, 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA RĘCZNEGO I DEZYNFEKCJI SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Preparat do dezynfekcji sprzętu endoskopowego. Wymagana pozytywna opinia firmy PENTAX i firmy KARL STORZ ENDOSKOPE.25 opakowańa po 5 litrów 2.Preparat przeznaczony do mycia sprzętu endoskopowego.1 opakowanie po 5 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1, 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI LEKARSKICH ORAZ INKUBATORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Preparat do dezynfekcji i mycia narzędzi lekarskich, sprzętu anestezjologicznego, plastiku, dezynfekcji inkubatorów Wymagana pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie dotycząca inkubatorów.10 kg 2.Aktywator do poz.2.1 op. 2 Litrowe. 3.Preparat do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego.18 kg (w op. 3 x 6 kg.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1, 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA i DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni.18 kg (w op. 3 x 6 kg.) 2.Preparat do szybkiej dezynfekcji małych trudno dostępnych powierzchni.44 Litrów ( w opakowaniach 1Litrowych).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1, 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Preparat do dezynfekcji powierzchni.50 kg(w opakowaniach 40 g).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1, 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.