eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieDostawa materiałów budowlanych na wykonanie ogrodzenia oraz dostawa bram stalowych wraz z ich montażem dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Krosno Odrzańskie: Dostawa materiałów budowlanych na wykonanie ogrodzenia oraz dostawa bram stalowych wraz z ich montażem dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 231472 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 358 20 84, faks 068 358 27 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych na wykonanie ogrodzenia oraz dostawa bram stalowych wraz z ich montażem dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na wykonanie ogrodzenia oraz dostawa bram stalowych wraz z ich montażem dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej na potrzeby Placówki Straży Granicznej w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy (3) części. I część zamówienia - dostawa materiałów budowlanych: 1. Blacha stalowa czarna 1000 x 2000 x 5 mm - 90 kg; 2. Ceownik normalny walcowany na gorąco 140 E - 1000 kg;3. Drut kolczasty: ocynkowany, czterokolcowy, średnica drutu żyły 2,0 mm, średnica drutu kolki 1,8mm, odległość kolek 100 mm - 800 mb; 4. Elektroda ER-146 O3,25 mm - 1 op.; 5. malia ftalowa ogólnego stosowania kolor: RAL 7023 - 20 l; 6. Piasek płukany 0-2mm - 36 m3; 7.Żwir 16-32 mm - 50 m3; 8. Cement portlandzki 350 - 18 t; 9. Tarcica sosnowa obrzynana gr. 32 mm -5 m3. II część zamówienia - dostawa płyt betonowych: 1.Ogrodzenie z płyt betonowych o wysokości 3m nad ziemią (komplet: 1 słupek betonowy + 6 płyt betonowych P50-200) - 41 kpl; 2. Ogrodzenie z płyt betonowych o wysokości 2 m (komplet: 1 słupek + 4 płyty betonowe P50-200) - 76 kpl. III część zamówienia - dostawa bram stalowych: Brama stalowa: wysokość 3 m, szerokość 4 m, pokryta płaszczem z blachy stalowej składająca się z jednego skrzydła przesuwnego otwieranego za pomocą napędu elektrycznego z czujnikami fotokomórkowymi, otwierana wyłącznikiem i pilotem łącznie z konstrukcją po której będzie się przesuwała (w cenie bramy - montaż) - 2 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyroby I gatunku, odpowiednio oznakowane z terminem gwarancji 12 miesięcy na sprzedane i dostarczone materiały budowlane, a także stosownie do przedmiotu dostawy - posiadające dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do korzystania przez Zamawiającego z wyrobu taką jak: gwarancie, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby materiały posiadały odpowiednie Certyfikaty Zgodności lub Deklaracje Zgodności z dokumentem odniesienia oraz były oznakowane znakiem B lub CE. Materiały zostaną dostarczone do Zamawiającego jednorazowo, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do Placówki Straży Granicznej z siedzibą w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym dokładny czas i miejsce montażu bram stalowych. Montaż musi bezwzględnie nastąpić w okresie obowiązywania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.00.00-2, 44.81.00.00-1, 44.30.00.00-3, 44.11.12.00-3, 44.20.00.00-2, 31.71.11.40-6, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7, 44.23.10.00-8, 44.19.10.00-5, 44.22.13.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta ( zał. nr 1 do SIWZ); 2. Formularze cenowe odpowiednio na część na którą składana jest oferta (zał. nr 5a, 5b, 5c do SIWZ); 3. Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13 w pokoju nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część zamówienia - dostawa materiałów budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Blacha stalowa czarna 1000 x 2000 x 5 mm - 90 kg; 2. Ceownik normalny walcowany na gorąco 140 E - 1000 kg; 3. Drut kolczasty: ocynkowany, czterokolcowy, średnica drutu żyły 2,0 mm, średnica drutu kolki 1,8mm, odległość kolek 100 mm - 800 mb; 4. Elektroda ER-146 O3,25 mm - 1 op.; 5. Emalia ftalowa ogólnego stosowania kolor: RAL 7023 - 20 l; 6. Piasek płukany 0-2mm - 36 m3; 7. Żwir 16-32 mm - 50 m3; 8. Cement portlandzki 350 - 18 t; 9. Tarcica sosnowa obrzynana gr. 32 mm - 5 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.10.00-5, 44.81.00.00-1, 44.30.00.00-3, 31.71.11.40-6, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7, 44.17.00.00-2, 44.20.00.00-2, 44.11.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część zamówienia - dostawa płyt betonowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogrodzenie z płyt betonowych o wysokości 3m nad ziemią (komplet: 1 słupek betonowy + 6 płyt betonowych P50/200) - 41 kpl; 2. Ogrodzenie z płyt betonowych o wysokości 2 m (komplet: 1 słupek + 4 płyty betonowe P50/200) - 76 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.20.00.00-2, 44.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III część zamówienia - dostawa bram stalowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brama stalowa: wysokość 3 m, szerokość 4 m, pokryta płaszczem z blachy stalowej składająca się z jednego skrzydła przesuwnego otwieranego za pomocą napędu elektrycznego z czujnikami fotokomórkowymi, otwierana wyłącznikiem i pilotem łącznie z konstrukcją po której będzie się przesuwała (w cenie bramy - montaż) - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.