Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-04
Warszawa: dostawa na obszarze całego kraju materiałów pędnych do pojazdów KGPSP
Numer ogłoszenia: 231425 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5233334, faks 022 5233332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa na obszarze całego kraju materiałów pędnych do pojazdów KGPSP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa na obszarze całego kraju materiałów pędnych do pojazdów KG PSP Przewidywane ilości paliw: - benzyna bezołowiowa Pb-95 w ilości 23 000 litrów (PN-EN 228); - benzyna bezołowiowa Pb-98 w ilości 30 000 litrów (PN-EN 228); - olej napędowy ON w ilości 14 000 litrów (PN-EN 590). Wymagania minimalne: - Wykonawca posiadać musi minimum 6 stacji paliw w każdym województwie czynnych całodobowo, w których można dokonywać bezgotówkowych transakcji przy użyciu kart paliwowych; - Wykonawca przy podpisaniu umowy udostępni wykazy z dostępnymi stacjami i zobowiąże się do ich aktualizacji; - Wykonawca musi zapewnić możliwość zakupu na stacjach: płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych, kosmetyków samochodowych, oleju silnikowego; - w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy, na podstawie stosownych wniosków Wykonawca bezpłatnie dostarczy karty paliwowe, wystawione na nazwisko kierowcy lub numer rejestracyjny samochodu, upoważniające do dokonywania bezgotówkowych transakcji u operatorów prowadzących stacje paliw z zastrzeżeniem, że powyższe transakcje dotyczyć będą wyłącznie produktów i usług określonych w załączniku do umowy; - koszt wydania kart paliwowych nowych jak i zamiennych pokrywa Wykonawca, - odbiór przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na podstawie wydanych kart paliwowych z możliwością blokady karty w przypadku zgłoszenia; - transakcję zabezpieczał będzie poufny numer identyfikacyjny związany z kartą paliwową, który daje możliwość potwierdza transakcji dokonywanych przy użyciu karty paliwowej identyfikując odbiorcę; - Wykonawca zapewni potwierdzenie transakcji przy użyciu kart paliwowych w formie wydruku (dowód sprzedaży) bezpośrednio u operatorów prowadzących stacje paliw oraz w formie elektronicznej przesłanej zamawiającemu do faktury; - dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1058)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć wymaganą prawem koncesję na obrót paliwami, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. 2012, 1059).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w powyższym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w powyższym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w powyższym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w powyższym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.straz.gov.pl/page/index/php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej Biuro Finansów Wydział Zamówień Publicznych, 00 - 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, bud. nr 4, pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej Biuro Finansów Wydział Zamówień Publicznych, 00 - 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, bud. nr 4, pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkie zawiadomienia, wnioski oraz informacje Wykonawca przekazuje Zamawiającemu faksem lub drogą elektroniczną. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający na żądanie Wykonawcy potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania informacji, dokumentu za pomocą faksu lub drogi elektronicznej odpowiednio na nr faksu albo adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie, zawiadomienia, wnioski oraz informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcom faksem lub drogą elektroniczną na nr faksu lub adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca na żądanie Zamawiającego potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania informacji, dokumentu za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Korespondencję należy kierować na nr faksu 22 523 33 32 do Wydziału Zamówień Publicznych lub e-mail: zzpub@kgpsp.gov.pl. Zamawiający uzna samodzielnie pobrane przez Wykonawcę wydruki komputerowe z właściwego rejestru, czy z CEIDG jako dokumenty urzędowe jeżeli będą posiadały cechy, o których mowa w art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o KRS (Dz. U. z 2007 r. Nr 168 poz. 1186 ze zm.), i które zostały określone w § 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie ustroju i organizacji Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego oraz trybu i sposobu udzielania informacji z Krajowego Rejestru Sądowego i wydawania kopii dokumentów z katalogu, a także struktury udostępniania informacji o podmiotach wpisanych do rejestru oraz cech wydruków umożliwiających ich weryfikację w rejestrze (Dz. U. Nr 297 poz. 1760. ze zm.). W przypadku gdy Wykonawca do oferty dołączy wydruk elektroniczny wydany przez Centralną Informację KRS w formie PDF zobowiązany jest złożyć oświadczenie o zgodności wydruku z otrzymanym dokumentem elektronicznym. W przypadku założenia oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wskazujące grupę Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia, a także podmiot uprawniony do podejmowania oświadczeń woli związanych z udzieleniem zamówienia, w tym do:a) podpisywania oferty; b) podpisania umowy. Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni: - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia art. 23 ust. 2 ustawy lub ewentualnie - mogą przedłożyć umowę spółki lub uchwałę wspólników wyraźnie określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 Kodeksu cywilnego). Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, w tym informacja o przynależności do grupy kapitałowej, powinny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu na lata 2026 - 2027
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO POJAZDÓW I SPRZĘTÓW, EKSPLOATOWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KLIMONTOWIE NA 2026 r. DOKONYWANY NA PODSTAWIE DOSTARCZONYCH ZAMÓWIEŃ
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





