eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup paliw silnikowych w systemie bezgotówkowym II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-07

Gliwice: Zakup paliw silnikowych w systemie bezgotówkowym II
Numer ogłoszenia: 231370 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208614 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw silnikowych w systemie bezgotówkowym II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do pojazdów słuzbowych Miejskiego Zarzadu Usług Komunalnych w Gliwicach. Zamówienie obejmuje: Zamówienie obejmuje zakup oleju napedowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb95) w systemie bezgotówkowym do pojazdów słuzbowych Miejskiego Zarzadu Usług Komunalnych. 1. Wykaz pojazdów MZUK zawiera załacznik nr 8 do SIWZ. Zamawiajacy zastrzega, ze liczba pojazdów w czasie trwania umowy moze ulec zmianie. 2. W czasie trwania umowy Zamawiajacy przewiduje zakup paliwa w ilosci: - olej napedowy ON - 135 000 l, - benzyna bezołowiowa Pb95 - 44 000 l. 3. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w pełni podanych ilosci paliw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu zadne roszczenie. 4. Zamawiajacy dopuszcza mozliwosc zmiany ogólnej wartosci umowy w przypadku, gdy ilosc litrów paliwa nie zostanie wykorzystana, a przekroczona zostanie wartosc umowy w czasie obowiazywania umowy. 5. Paliwa płynne objete przedmiotem zamówienia musza spełniac wymagania okreslone w normach: - dla oleju napedowego ON - PN-EN 590, - dla benzyny bezołowiowej Pb95 - PN-EN 228, z uwzglednieniem rozporzadzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagan jakosciowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. 2013 r. poz. 1058 ze zm.). 6. Zamawiajacy musi miec mozliwosc tankowania pojazdów 24h na dobe od poniedziałku do niedzieli i w swieta na stacjach paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie całego kraju (z zastrzezeniem, ze chociaz jedna stacja Wykonawcy musi byc zlokalizowana na terenie miasta Gliwice). W wiekszosci przypadków Zamawiajacy bedzie tankował pojazdy na stacjach zlokalizowanych na terenie miasta Gliwice. 7. 8. Zamawiajacy musi miec mozliwosc tankowania paliw do kanistrów. Stacje paliw Wykonawcy musza spełniac wymogi okreslone w rozporzadzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadac bazy i stacje paliw płynnych, rurociagi przesyłowe dalekosiezne słuzace do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2014 r. poz. 1853). 9. 10. Zakup paliw realizowany bedzie w formie bezgotówkowej za pomoca kart paliwowych. Bezgotówkowa sprzedaz paliwa, za pomoca kart paliwowych, musi umozliwic prowadzenie przez Wykonawce ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilosci i wartosci pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, stanu licznika pojazdu (stan licznika podaje kierowca na stacji paliw przy tankowaniu). 11. Wykonawca zapewni Zamawiajacemu, całodobowy przez siedem dni w tygodniu, dostep do ewidencji pobranego paliwa za pomoca indywidualnego konta on-line na stronie internetowej Wykonawcy. 12. Rozliczenie za zakupione paliwo: Zamawiajacy wprowadza dwa okresy rozliczeniowe za zakupione paliwa w skali miesiaca: 1) I okres rozliczeniowy - od 1 do 15 dnia kazdego miesiaca kalendarzowego, 2) II okres rozliczeniowy - od 16 do ostatniego dnia kazdego miesiaca kalendarzowego. 13. Wykonawca za dany okres rozliczeniowy, w oparciu o karty paliwowe, wystawi fakture zbiorcza najpózniej trzy dni po zakonczeniu kazdego okresu rozliczeniowego. 14. Zamawiajacy otrzyma od Wykonawcy 43 karty paliwowe przypisane do poszczególnych pojazdów Zamawiajacego (po jednej karcie dla kazdego pojazdu) oraz 6 kart paliwowych wystawionych na okaziciela. 15. Za wydanie kart paliwowych dla kazdego pojazdu i kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera zadnych opłat. W przypadku zwiekszenia liczby posiadanych pojazdów lub wymiany pojazdów lub koniecznosci zwiekszenia liczby kart na okaziciela albo utraty karty przez Zamawiajacego, Wykonawca zobowiazany bedzie do bezpłatnego wystawienia dodatkowych lub zamiennych kart. Koszty zwiazane z obsługa kart paliwowych w okresie trwania umowy ponosi Wykonawca. 16. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiajacemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie kart paliwowych. Wydanie Zamawiajacemu kart paliwowych nastapi nie pózniej niz 14 dnia kalendarzowego od dnia doreczenia Wykonawcy wypełnionych wniosków o wydanie kart paliwowych przez Zamawiajacego. 17. 18. Szczegółowe warunki zamówienia zostały okreslone we wzorze umowy. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania sie z Polityka Bezpieczenstwa Pracy oraz Polityka Srodowiskowa obowiazujacymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad srodowiskowych, bezpieczenstwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiazujacych w MZUK.* * - dokumenty dostepne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ŻAR Arkadiusz Saczewski, ul. Sokołowska 159a, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 782012,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 813214,50

  • Oferta z najniższą ceną: 813214,50 / Oferta z najwyższą ceną: 813214,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.