eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › ABC Przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Nakło nad Notecią: ABC Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 231334 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181484 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 76 10, faks 0-52 386 76 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach Funduszu Pracy oraz programów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego o nazwie ABC Przedsiębiorczości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a. Uczestnicy szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla około 46 osób bezrobotnych zainteresowanych rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej. Minimalna liczba uczestników - 42 osób. Zajęcia muszą być prowadzone w dwóch grupach. b. Cel szkolenia Celem szkolenia jest nabycie wiedzy jak założyć i prowadzić własną działalność gospodarczą. Uczestnicy szkolenia mają przejść krok po kroku procedurę zakładania firmy. Powinni poznać podstawowe akty prawne regulujące powstawanie i funkcjonowanie przedsiębiorstw (Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej oraz Ustawa z dnia 15 września 2000 r. Kodeks Spółek Handlowych) oraz inne niezbędne przy prowadzeniu działalności ( ustawę o podatku od osób fizycznych, prawnych, VAT itd.) Ponadto każdy uczestnik ma zapoznać się z możliwościami pozyskiwania funduszy z zewnątrz, czyli dotacje z UE i FP. Dodatkowo szkolenie powinno umożliwić zapoznanie się z ogólnymi zasadami prowadzenia księgowości w małej firmie. c. Miejsce realizacji szkolenia Szkolenie musi odbywać się w Nakle nad Notecią. Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca odbywania szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków lokalowych w miejscu szkolenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna powinna posiadać tablicę, sprzęt audiowizualny, ułatwiający przekazywanie wiadomości uczestnikom. Miejsce realizacji szkolenia musi zostać opatrzone logo EFS przygotowane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić każdego dnia szkolenia catering w postaci: kawy, herbaty lub napojów zimnych w ilości 0,5 l na osobę. Zamawiający gwarantuje również podanie każdemu uczestnikowi szkolenia 1 bułki dziennie z wędliną, serem lub warzywami. d. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Wymagana liczba godzin szkolenia to 60 godzin dla każdego uczestnika. Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. Zajęcia nie mogą kończyć się przerwą. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku maksymalnie po 7 godzin dziennie dla jednego uczestnika w godzinach od 8.00 do 18.00. Liczba godzin zajęć każdego dnia musi być pełna (np.: 6, 7, 8) e. Materiały dydaktyczne i narzędzia dla uczestników szkolenia Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać bezzwrotnie materiały dydaktyczne w postaci długopisu, zeszytu, podręcznika lub skryptu zawierający zakres tematyczny zawarty w programie szkolenia. Odbiór powyższych materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisem stosownego oświadczenia. g. Program szkolenia Program szkolenia zgodnie z § 32 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku Pracy (Dz.U. nr 47 poz.315) powinien zawierać w szczególności następujące informacje: - nazwę szkolenia, - zakres szkolenia, - miejsce szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cel szkolenia, - plan nauczania - tematy zajęć edukacyjnych i czas ich realizacji, - opis treści szkolenia, - wykaz literatury, środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzenia efektów szkolenia, Kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytych wiadomości najlepiej w formie pisemnej na zajęciach końcowych. Osoby, które uzyskają pozytywny wynik powinny otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem Rozporządzenia MEN z dnia 03.02.2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL oraz środków Funduszu Pracy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45264,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33948,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.