eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa ochrony osób i mienia Fundacji Fundusz Współpracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Warszawa: Usługa ochrony osób i mienia Fundacji Fundusz Współpracy
Numer ogłoszenia: 231252 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Fundusz Współpracy, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 4509844, fax 022 6227565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofund.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia Fundacji Fundusz Współpracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrony osób i mienia Fundacji Fundusz Współpracy. Szczegółowy zakres świadczenia usługi zawarto w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: [numeracja z SIWZ] 6.1. Warunki ogólne: 6.1.1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. 6.2 Warunki szczegółowe: 6.2.1. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonywał min. 5 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Pod uwagę brane będą jedynie usługi obejmujące swoim zakresem ochronę osób i mienia w instytucjach obsługujących interesantów z zewnątrz o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto miesięcznie i trwały/trwają nie krócej niż przez 12 kolejnych miesięcy. 6.2.2. Sytuacja ekonomiczno-finansowa. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych). 6.2.3. Dysponuje pracownikami w liczbie zapewniającej właściwe wykonanie usługi, posiadającymi doświadczenie co najmniej 2 lat nienagannej pracy, odznaczającymi się takimi cechami jak: dokładność, rzetelność, uczciwość pracownika, umiejętność zachowania tajemnicy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [numeracja z SIWZ] 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 6 niniejszej specyfikacji, Wykonawca winien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.3. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.) oraz ustawie o ochronie osób i mienia. 7.1.4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 5 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy przedłożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Przez dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług zamawiający rozumie dokumenty wystawione przez zamawiającego danej usługi w trakcie lub po zakończeniu umowy stwierdzające w swojej treści, co najmniej: - nazwę wykonawcy - ogólny przedmiot umowy - okres wykonywania zamówienia - należyte wykonanie zamówienia 7.1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy na wskazaną w zdaniu poprzednim kwotę przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku polisy, w której kwota ubezpieczenia wyrażona jest w walucie innej niż PLN, zamawiający dokona przeliczenia na PLN przyjmując do przeliczeń średni kurs NBP danej waluty z dnia otwarcia ofert. 7.1.5. Listę pracowników Wykonawcy, wytypowanych na stałe do świadczenia usług w zakresie ochrony osób i mienia, wykonywanych w siedzibach Zamawiającego. Wykonawca powinien również przedstawić wykaz pracowników ochrony, którzy będą pełnili służbę u Zamawiającego, w przypadkach szczególnych, w ramach zastępstwa na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ dołączając dla każdego z nich następujące dokumenty: Udokumentowane co najmniej 2 lata nienagannej pracy, opinie potwierdzające dokładność, rzetelność, uczciwość pracownika oraz Oświadczenie dotyczące zachowania tajemnicy u Zamawiającego, na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cofund.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Fundusz Współpracy Recepcja Główna ul. Górnośląska 4a 00-444 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, na Recepcji Głównej, lub przesłać na adres: Fundacja Fundusz Współpracy, Recepcja główna, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.