Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Warszawa: Utrzymanie czystości, oczyszczanie zimowe na ulicach gminnych w Dzielnicy Śródmieście, na tzw. obszarze ulicznym A
Numer ogłoszenia: 231242 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych , ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, fax. 022 5568373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości, oczyszczanie zimowe na ulicach gminnych w Dzielnicy Śródmieście, na tzw. obszarze ulicznym A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, zimowe oczyszczanie na ulicach gminnych w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie na tzw. obszarze ulicznym A. Obszar uliczny A określony jest planem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Wykaz ulic wchodzących w skład obszaru ulicznego A zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Zakres prac obejmuje przede wszystkim: - utrzymanie czystości, zimowe oczyszczanie na pow. 2 090,35 ara - sprzątanie zieleni przyulicznej na pow. 1 152,25 ara.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00 - 90.21.10.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 15000,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.1.1. posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2.1.2. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.) wydane przez właściwe organy w zakresie transportu odpadów komunalnych, 2.1.3. posiadają zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez właściwe organy określone w art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132 poz. 622 z późn. zm.) 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: 2.2.1. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizowali prace polegające na oczyszczaniu utwardzonych nawierzchni ulic i placów, na łącznej powierzchni min. 1000 arów lub 17 km, przez okres minimum 4 następujących po sobie miesięcy. Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg załączonego wzoru nr 4. 2.2.2. wykażą dysponowanie odpowiednim rodzajem i ilością sprzętu tj.: - min. 8 szt. lekkiego sprzętu mechanicznego do zamiatania i odśnieżania, - min. 3 szt. samochodów o ładowności min. 5 t - min. 3 szt. ładowarek o poj. łyżki min. 0,5 m3 - min. 8 szt. pługów śnieżnych - min. 4 szt. posypywarek co należy wykazać wg załączonego wzoru nr 5. 2.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 2.3.1. udokumentują osiągnięcie, w okresie ostatnich 3 lat obrotowych tj. od 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) min. łącznie w ww. okresie 2 000 000,00 zł. wg załączonego wzoru zał. nr 6a i 6b. 2.4wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3.Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 8.Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.) wydane przez właściwe organy - w zakresie transportu odpadów komunalnych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 9.Aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez właściwe organy określone w art.7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132 poz. 622 z późn. zm. ) (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 10. Potwierdzenie wniesienia wadium. 11.Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 12.Wykaz sprzętu - który będzie użyty do realizacji prac objętych zamówieniem - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5. 13.Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a i 6b,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, pok. 10 IV piętro, cena jednego egzemplarza wynosi 10,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 14:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Jezuicka 1/3 w pok. Nr 304 (sekretariat, piętro III).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.