To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-04
Wrocław: ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWĘ ORAZ URUCHOMIENIE MODUŁU PLANOWANIA I ROZLICZANIA MATERIAŁÓW ORAZ POJAZDÓW W RAMACH ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WRAZ PRZEPROWADZENIEM SZKOLEŃ ORAZ ŚWIADCZENIEM USŁUGI GWARANCJI, DLA WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH
Sprawa 59/ZWR/2014
Numer ogłoszenia: 231237 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214851 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWĘ ORAZ URUCHOMIENIE MODUŁU PLANOWANIA I ROZLICZANIA MATERIAŁÓW ORAZ POJAZDÓW W RAMACH ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WRAZ PRZEPROWADZENIEM SZKOLEŃ ORAZ ŚWIADCZENIEM USŁUGI GWARANCJI, DLA WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH Sprawa 59/ZWR/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa oraz uruchomienie modułu planowania i rozliczania materiałów oraz pojazdów na zajęcia wojskowe w ramach zintegrowanego systemu informatycznego wraz przeprowadzeniem szkoleń oraz świadczeniem usługi gwarancji, dla Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 48.82.00.00 - Serwery 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Poprawa jakości funkcjonowania i kształcenia Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMARCH Polska s.a., al. Jana Pawła II 41G, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 395000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 369000,00
Oferta z najniższą ceną: 369000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa oraz uruchomienie modułu planowania i rozliczania materiałów oraz pojazdów na zajęcia wojskowe w ramach zintegrowanego systemu informatycznego wraz przeprowadzeniem szkoleń oraz świadczeniem usługi gwarancji, dla Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy wykonującemu zamówienie podstawowe, realizowane w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego nr 23/PN/2013 ogłoszonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający na etapie prowadzenie postępowania nr 23/PN/2013 w ogłoszeniu i siwz przewidział udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w stosunku do zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. w którego zakres będzie wchodzić jedna lub kilka czynności polegających na zaprojektowaniu, dostawie lub uruchomieniu dodatkowych funkcji zintegrowanego systemu informatycznego w ramach modeli uwzględnionych w zamówieniu podstawowym, migracji danych z posiadanych systemów informatycznych, integracji z oprogramowaniem podmiotów trzecich lub dostawa infrastruktury sprzętowej polegająca na dostawie asortymentu tego samego rodzaju niezbędnego do poprawnego funkcjonowania wdrażanego systemu, przeprowadzeniem szkoleń dotyczących wdrażanego systemu i jego funkcji oraz świadczeniem usługi gwarancji w maksymalnej wartości 20 % wartości zamówienia podstawowego. W zamówieniu przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 671 624,40 zł netto, 826 098,00 zł brutto, 167 087,37 euro. Ogłaszane zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym, a jego wartość stanowi 14,21% wartości zamówienia podstawowego (w szacunku przyjęto wartość oferty wybranej jako najkorzystniejsza - wartość podpisanej umowy). Zamówienie uzupełniające stanowi rozbudowę wdrażanego systemu o nowe funkcje w ramach zakupionych modułów. Mając na uwadze, że system obecnie jest na etapie wdrażania i odbiorów poszczególnych funkcji, a zakres rozbudowy w ścisły sposób łączy się z funkcjami realizowanymi w ramach zamówienia podstawowego zasadne jest aby całość realizowana była przez jednego Wykonawcę. Zmiana Wykonawcy na tym etapie realizacji spowodowała by konieczność poniesienie niewspółmiernych kosztów związanych z integracją dwóch systemów, które nie są w fazie odbiorów (zamawiający nie posiada jeszcze przekazanych kodów źródłowych) oraz niewspółmiernych kosztów w ramach migracji danych. Dodatkowe koszty Zamawiający poniósłby także w ramach szkoleń i usługi serwisowej. Realizowanie usługi przez innego wykonawcę nie umożliwiła by także uzyskania jednorodnego systemu w pełni zintegrowanego. Rozbudowa systemu związana jest z koniecznością ewidencji oraz ustalenia rzeczywistych kosztów kształcenia na różnych kierunkach i specjalnościach. Umożliwia to dedykowany moduł planowania i rozliczania środków materiałowych oraz pojazdów wykorzystywanych do prowadzenia zajęć. W celu uzyskania informacji o koszcie jednostkowym konieczne jest rozliczenie bezpośredniego wykorzystania zasobów użytych w procesie kształcenia i przeniesienie ich na studenta. Wdrożenie przedmiotowej funkcjonalności systemu, która leży w zakresie przedmiotowym projektu na styku dwóch obszarów: wdrożenia modelu zarządzania procesem dydaktycznym (zadanie 2) oraz wdrożenia modelu zarządzania finansami-logistyka (zadanie 6), pozwoli na uzyskanie danych dotyczących m.in. oceny ekonomicznej skutków podejmowanych przedsięwzięć, śledzenia rzeczywistego poziomu kosztów, kontroli poniesionych kosztów. W/w informacje są również niezbędne w podejmowaniu decyzji dotyczących opłacalności prowadzonych kierunków oraz ustalania cen za usługi kształcenia. Dodatkowy moduł pozwoli na efektywne i całościowe nadzorowanie procesów planowania i rozliczania środków materiałowych. Stworzone mechanizmy pozwolą na elektroniczną obsługę procesów związanych z planowaniem i rozliczaniem kosztów kształcenia.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Demontaż starego dźwigu oraz dostawa i montaż nowego dźwigu w miejsce zdemontowanej windy w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Zakup tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS.
- Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
- Remont budynku nr 27 w kompleksie wojskowym przy ul. Wileńskiej 14 w Oleśnicy.
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego nieużywanego oprogramowania komputerowego
- "Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej."
- Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu wzmocnienia cyberbezpieczeństwa urzędu gminy i jednostek podległych
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SPZOZ w Konstantynowie Łódzkim, w ramach projektu "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, komputerowego oraz oprogramowania teleinformatycznego
więcej: Bezprzestojowe źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.