Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Rawicz: Dostawa tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D wraz z oprzyrządowaniem dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stefana Bobrowskiego ul. Gen. J. Hallera 12 63-900 Rawicz.
Numer ogłoszenia: 231172 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych , ul. gen. Hallera 12, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5453072, 5452235, faks 0-65 5452235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszrawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D wraz z oprzyrządowaniem dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stefana Bobrowskiego ul. Gen. J. Hallera 12 63-900 Rawicz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Dostawę Tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D wraz z oprzyrządowaniem dlaZespołu Szkół Zawodowych im. Stefana Bobrowskiego ul. Gen. J. Hallera 12, 63-900 Rawicz. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia: Dostawa dydaktycznej tokarki CNC z w pełni osłoniętą przestrzenią roboczą, umożliwiającej naukę w zawodach programista i operator tokarek CNC w systemie sterowania: Sinumerik S10/840D z możliwością zmiany w przyszłości systemu sterowania np. na system Fanuc współpracującej z oprogramowaniem WinNC zainstalowanej w pracowni symulacyjnej na terenie szkoły - w ilości 1 szt. Tokarka musi być nowa i nieużywana. Tokarka powinna być o parametrach nie gorszych niż podane w poniższej tabeli Określenie parametru Wartość Średnica toczenia nad łożem min 335 mm Długość toczenia minimum 130 mm Średnica przelotu wrzeciona min 16 mm Zakres przesuwu poprzecznego suportu w osi X min 48 mm Zakres przesuwu poprzecznego suportu w osi Z min 236mm Głowica narzędziowa min 8 pozycji Zakres prędkości obrotowej wrzeciona 120-4000 obr/min Moc silnika min 0,75 kW Posuw min 2m/min Waga do 100 kg Rodzaj sterowania Sinumerik S10/840D z możliwością zainstalowania Fanuc-a. Wyposażenie - co najmniej: Uchwyt trójszczękowy Nożowe wymienne + płytki Zew. lewy prawy i neutralny Przecinak Nóż do roztaczania Noże do gwintowania zew i wew. Wiertła, nawiertak Tulejki redukcyjne lub uchwyty do mocowania wierteł i nawiertaka Do tokarki muszą być załączone instrukcje obsługi w języku polskim, dokumentacja DTR, oraz dokumenty potwierdzające zgodność ze znakiem CE w zakresie spełniania wymagań mechanicznych, bezpieczeństwa elektrycznego. W zakres dostawy wchodzi dostarczenie wyżej wyspecyfikowanych urządzeń do siedziby Zamawiającego, rozładunek, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wypoziomowanie, uruchomienie tokarki, udzielenie instruktażu obsługi i konserwacji tokarki oraz szkolenie operatora w zakresie programowania zgodnie z zainstalowanym systemem sterowania w wymiarze dwóch dni roboczych. Wszelkie opłaty związane z dostawą w tym cło, koszty transportu, ubezpieczenie itp. muszą być zawarte w cenie podanej w ofercie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.00.00 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Dostawcy, który spełniają niżej określone warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Dostawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie Dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, zgodnie ze wzorem załącznika do SIWZ (w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie w zakresie pkt 1 i 4, a łącznie w zakresie pkt 2 i 3 ww. oświadczenia) - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (zbliżonych) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane zależycie (minimum 5) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których wyżej mowa należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Dostawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł jej sprawdzić w inny sposób. Powyższe nie dotyczy pełnomocnictwa, które powinno mieć postać oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrawicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. Stefana Bobrowskiego ul. Hallera 12 63-900 Rawicz (Sekretariat)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. Stefana Bobrowskiego ul. Hallera 12 63-900 Rawicz (Sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rawicz 2025/2026
- Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Rawicz - Zakładu Usług Komunalnych w Rawiczu"
- Zakup infrastruktury informatycznej w ramach projektu pn. "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego
więcej: przetargi w Rawiczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.