eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUzupełnienie taboru samochodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Gliwice: Uzupełnienie taboru samochodowego
Numer ogłoszenia: 231118 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Spawalnictwa, ul. Bł. Czesława 16/18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310011 w. 293.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: is.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie taboru samochodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uzupełnie taboru samochodowego do przewozu osób o: A. Samochód w wersji osobowej - 5 osobowy. B. Samochód w wersji minibus - 8 osobowy. Obydwa samochody powinny być nowe i posiadać: * Poduszkę powietrzną kierowcy i pasażera, * ABS, * Wspomaganie kierownicy, * Silnik Diesla, *Centralny zamek sterowany pilotem, * Klimatyzację, * Szyby przyciemniane, * Przednie szyby sterowane elektrycznie, * Światła przeciwmgielne, * Radioodbiorniki z CD, * Regulację fotele kierowcy i kierownicy, * Listwy ochronne, * Lakier metalizowany koloru srebrny metalik, * Jednakowy znak firmowy. Samochód A powinien posiadać: a) Drzwi przesuwne z prawej strony i przeszklone, b) Tylne drzwi otwierane do góry, c) Minimalną pojemność bagażnika 620l., a po złożeniu siedzeń - 2800l., d) Maksymalną pojemność silnika - 1600cm3 e) Minimalną moc silnika - 90 KM Samochód B powinien posiadać: a] Drzwi przesuwne i przeszklone z prawej strony, b] Tylne drzwi uchylne, c] Minimalną długość całkowitą - 510cm., d] Maksymalną wysokość - 195cm., e] Urządzenia umożliwiające zaparkowanie w wysokości do 190cm. oraz umożliwiające stały prześwit bez względu na obciążenie, f] Możliwość konfiguracji od 5 do 8 miejsc, g] Możliwośc załadowania ładunku o minimalnych wymiarach 120x120cm, h] Maksymalną pojemność silnika 2000 cm3, i] Minimalną moc silnika - 120 KM.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 306.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 14:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 306.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.