Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Krasnobród: Wymiana okien w Zespole Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie.
Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej w Kaczórkach.
Numer ogłoszenia: 231110 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krasnobrodzie , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607691/92, fax. 084 6607691/92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w Zespole Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie. Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej w Kaczórkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien na PCV w Zespole Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie - CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 1. Zakres zamówienia: Demontaż okien i drzwi drewnianych oraz montaż okien PCV koloru białego wg zestawienia: Montaż okien 235 X 165 - szt. 22 - 85,305m2 Montaż okien 235 X 205 - szt. 6 - 28,905m2 Montaż okien 235 X 175 - szt. 16 - 65,8m2 Montaż okien 86 X 145 - szt. 1 - 1,247m2 Montaż drzwi 100 X 205 - szt. 1 - 2,05m2 Montaż podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej - 25m2 W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania obrobienia (uzupełnienia) ubytków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych po wymianie okien. Wymiana okien na PCV w budynku Szkoły Podstawowej w Kaczórkach - CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 2. Zakres zamówienia: Demontaż okien drewnianych oraz montaż okien PCV wg zestawienia: Montaż okien PCV koloru białego 136X193 - szt. 16 - 42,00m2 Montaż podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej 145 X 40 - 16 szt. - 9,28 m2. Wymiana parapetów wewnętrznych betonowych na parapety z PCV (okleina marmurek) o grubości nie mniejszej niż 2 cm o wymiarze 140 X 50 - sztuk 16. Wymiana okien na drewniane w budynku Szkoły Podstawowej w Kaczórkach - CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 3. Demontaż okien drewnianych oraz montaż okien drewnianych wg zestawienia: Montaż okien drewnianych 136X193 - szt. 8 - 21,00m2 Okna z drewna sosnowego malowanego na kolor biały Montaż podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej 145 X 40 - 19 szt. - 11,02m2 Wymiana parapetów wewnętrznych betonowych na parapety z PCV o grubości nie mniejszej niż 2 cm o wymiarze 140 X 50 - sztuk 8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Akceptuje warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. 2)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca dysponował minimum czterema pracownikami budowlanymi - monterami okien). Wykonawca obowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krasnobrodzie, ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 07:45, miejsce: Urząd Miejski w Krasnobrodzie, ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkolnego Zespołu Szkół w Nowej Sarzynie na potrzeby funkcjonowania żłobka.
- Modernizacja Orlika w Parku Powstańców Wielkopolskich
- Wykonanie prac pozostałych do zakończenia zadania pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą na działce nr 1405/39 w Miechowie przy ul. Osiedle Parkowe 13"
- Remont elewacji budynku dworca autobusowego przy ul. Podmiejskiej 2a w Kaliszu
- Przebudowa istniejącej części infrastruktury Zespołu Szkół w Karnkowie pod Klub Malucha w Karnkowie
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.