eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPostępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na1.Część pierwsza zamówieniaprowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. 2. Część druga zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Gdańsk: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: 1.Część pierwsza zamówienia: prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. 2. Część druga zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 231087 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o. , ul. Łąkowa 35/38, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3233400, faks 058 3012458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdme.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: 1.Część pierwsza zamówienia: prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. 2. Część druga zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza zamówienia: prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całorocznego stałego nadzoru, opieki i pielęgnacji siedmiu fontann na terenie Miasta Gdańska, troski o ich stan, wygląd wraz konserwacją rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku Nr 5A do Specyfikacji. Prace obejmują następujące fontanny: 1. Fontanna u zbiegu ul Jaśkowa Dolina i Grunwaldzkiej, 2. Fontanna u zbiegu ul. Szerokiej i Grobli II, 3. Fontanna Bremeńska na Placu Kobzdeja. 4. Fontanna na Placu Wybickiego, 5. Fontanna u zbiegu ul. Św. Trójcy i Okopowej, 6. Fontanna w parku przy ul. Grunwaldzka 122, 7. Fontanna Czterech Kwartałów przy ul. Grobla I. Wymagania dodatkowe. W przypadku wystąpienia okoliczności i sytuacji nie objętych programem (dewastacja i niszczenie detali, rzeźb, elementów metaloplastycznych, kradzież fragmentów) do obowiązków wykonawcy należeć będzie usunięcie i naprawa zniszczeń oraz rekonstrukcja brakujących fragmentów za dodatkowym wynagrodzeniem na podstawie kosztorysu zatwierdzonego przez Zamawiającego. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w zakresie konserwacji rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych. Prace muszą być prowadzone zgodnie z. Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2011 r., Nr 165 pozycja 987). Część Druga zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całorocznego stałego nadzoru, opieki i pielęgnacji fontanny zabytkowej Neptuna na terenie Miasta Gdańska, troski o jej stan, wygląd wraz z konserwacją rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 5B do Specyfikacji. Wymagania dodatkowe. W przypadku wystąpienia okoliczności i sytuacji nie objętych programem/dewastacja i niszczenie detali, rzeźb, elementów metaloplastycznych, kradzież fragmentów/ do obowiązków wykonawcy należeć będzie usunięcie i naprawa zniszczeń oraz rekonstrukcja brakujących fragmentów za dodatkowym wynagrodzeniem na podstawie kosztorysu zatwierdzonego przez Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie konserwacji rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych. Prace muszą być prowadzone zgodnie z. Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2011 r., Nr 165 pozycja 987). Prace konserwatorskie, prace restauratorskie może prowadzić, w zakresie specjalności określonej w dyplomie ukończenia studiów, osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków. Kody CPV część pierwsza zamówienia 5080000000-3, część druga zamówienia 92522100-7, 45400000-1..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 92.52.21.00-7, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 - 7.000 (siedem tysięcy PLN) Zadanie 2 - 7.000 (siedem tysięcy PLN) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium 13116022020000000061901799 b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania oferta. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 14.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie jest wymagany

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata usług odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4A dotyczy części pierwszej zamówienia - prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych, o wartości co najmniej 50.000 zł. netto odpowiadających wartością i zakresem niniejszemu zamówieniu. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług. - dotyczy pierwszej części zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. Z usług zostaną załączone poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; bądź - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Z poświadczenia musi wynikać również wysokość kwoty oraz szczegółowy opis wykonywanej usługi potwierdzającej spełnienie warunku wymaganego przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w niniejszym podpunkcie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wskazanego poświadczenia. Oferta Wykonawcy, w której nie zostanie wykazana minimum jedna usługa spełniające powyższe warunki, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie jedną usługą odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych, o wartości co najmniej 50.000 zł. netto odpowiadających wartością i zakresem niniejszemu zamówieniu. Poświadczenia potwierdzające ich wykonanie lub wykonywanie, spełniające powyższe warunki (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik) - dokumenty te winny być potwierdzeniem usług wymienionych w załączniku nr 4A do SIWZ. W przypadku, o którym mowa w niniejszym podpunkcie, Zamawiający może, w sposób obiektywny i niedyskryminacyjny, określić usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, lub żądać wskazania w wykazie informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w zdaniu poprzednim, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełnienia wszystkich powyższych warunków, przy czym warunki te mogą być spełnione łącznie w ramach jednego zamówienia lub kilku odrębnych zamówień. Warunki te w odniesieniu do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łącznie. W przypadku Wykonawców, którzy realizowali usługi, zamówienia za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy wartość tych usług, zamówień po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca zgodnie z postanowieniem par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 r. poz. 231) w miejsce poświadczeń, o których mowa w par. 1 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w par. 1 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226 poz. 1817). 2. Wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata usług odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4B dotyczy części drugiej zamówienia - prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych wpisanych do ewidencji zabytków przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 6 września 2000 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków i centralnej ewidencji dóbr kultury (Dz. U., Nr 86, poz. 965), o wartości co najmniej 50.000 zł. netto odpowiadających wartością i zakresem niniejszemu zamówieniu. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług. - dotyczy drugiej części zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku. Poświadczenia potwierdzające ich wykonanie lub wykonywanie, spełniające powyższe warunki (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik) - dokumenty te winny być potwierdzeniem usług wymienionych w załączniku nr 4B do SIWZ. W przypadku, o którym mowa w niniejszym podpunkcie, Zamawiający może, w sposób obiektywny i niedyskryminacyjny, określić usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, lub żądać wskazania w wykazie informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w zdaniu poprzednim, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełnienia wszystkich powyższych warunków, przy czym warunki te mogą być spełnione łącznie w ramach jednego zamówienia lub kilku odrębnych zamówień. Warunki te w odniesieniu do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łącznie. W przypadku Wykonawców, którzy realizowali usługi/zamówienia za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy wartość tych usług/zamówień po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca zgodnie z postanowieniem par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 r. poz. 231) w miejsce poświadczeń, o których mowa w par. 1 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w par. 1 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226 poz. 1817).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie jest wymagany

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prace konserwatorskie, prace restauratorskie może prowadzić, w zakresie specjalności określonej w dyplomie ukończenia studiów, osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłacona polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdmel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańskie Melioracje sp. z o.o. w Gdańsku ul. Łąkowa 35/38, 80-743 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 14:00, miejsce: Gdańskie Melioracje sp. z o.o. w Gdańsku ul. Łąkowa 35/38, 80-743 Gdańsk, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia: prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza zamówienia: prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całorocznego stałego nadzoru, opieki i pielęgnacji siedmiu fontann na terenie Miasta Gdańska, troski o ich stan, wygląd wraz konserwacją rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku Nr 5A do Specyfikacji. Prace obejmują następujące fontanny: 1. Fontanna u zbiegu ul Jaśkowa Dolina i Grunwaldzkiej, 2. Fontanna u zbiegu ul. Szerokiej i Grobli II, 3. Fontanna Bremeńska na Placu Kobzdeja. 4. Fontanna na Placu Wybickiego, 5. Fontanna u zbiegu ul. Św. Trójcy i Okopowej, 6. Fontanna w parku przy ul. Grunwaldzka 122, 7. Fontanna Czterech Kwartałów przy ul. Grobla I..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Druga zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Druga zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całorocznego stałego nadzoru, opieki i pielęgnacji fontanny zabytkowej Neptuna na terenie Miasta Gdańska, troski o jej stan, wygląd wraz z konserwacją rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 5B do Specyfikacji. Wymagania dodatkowe. W przypadku wystąpienia okoliczności i sytuacji nie objętych programem/dewastacja i niszczenie detali, rzeźb, elementów metaloplastycznych, kradzież fragmentów/ do obowiązków wykonawcy należeć będzie usunięcie i naprawa zniszczeń oraz rekonstrukcja brakujących fragmentów za dodatkowym wynagrodzeniem na podstawie kosztorysu zatwierdzonego przez Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie konserwacji rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych. Prace muszą być prowadzone zgodnie z. Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2011 r., Nr 165 pozycja 987). Prace konserwatorskie, prace restauratorskie może prowadzić, w zakresie specjalności określonej w dyplomie ukończenia studiów, osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00-7, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.